
Marketing - Management
Συχνά στις επιχειρήσεις παροχής Υπηρεσιών προσέρχονται δύστροποι πελάτες. Ειδικά στις Επιχειρήσεις Ομορφιάς η διαχείριση αυτών των πελατών απαιτεί ιδιαίτερο χειρισμό. Απόσπασμα από το Best Seller βιβλίο του Οδυσσέα Κόλλια: «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών»
Γράφτηκε από την Αισθητική σήμερα
Συχνά στις επιχειρήσεις παροχής Υπηρεσιών προσέρχονται δύστροποι πελάτες. Ειδικά στις Επιχειρήσεις Ομορφιάς η διαχείριση αυτών των πελατών απαιτεί ιδιαίτερο χειρισμό. Ακολουθεί ένα άρθρο του Οδυσσέα Κόλλια, απόσπασμα από το Best Seller βιβλίο του: «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών»: https://www.public.gr/product/alfabitario-ypiresion/prod213363mm/ ΔΥΣΤΡΟΠΙΑ ΠΕΛΑΤΗ «Εκείνοι που υποφέρουν πολύ, παραπονιούνται λιγότερο»Αίσωπος ο Φρύγιος, 6ος αιώνας π.Χ. Συχνά…
Κατηγορία
Marketing - Management
MARKETING - MANAGEMENT: «Μύθοι του Αισώπου και Επιχειρείν» δεύτερη έκδοση, εκδόσεις Παπασωτηρίου, συγγραφέας Οδυσσέας Κόλλιας
Γράφτηκε από την Αισθητική σήμερα
Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Παπασωτηρίου» η δεύτερη έκδοση του βιβλίου του Οδυσσέα Κόλλια: «Μύθοι του Αισώπου και Επιχειρείν», καθώς και η έκδοσή του στην Αγγλική γλώσσα. Τα σχέδια είναι προσφορά της κυρίας Λιάνας Βουράκη. Συνεργούν η μακρόχρονη εμπειρία του Οδυσσέα Κόλλια στην δια βίου εκπαίδευση και η υψηλή αισθητική της…
Κατηγορία
Marketing - Management
MARKETING - MANAGEMENT: «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών», εκδόσεις ΑΘ. ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ, συγγραφέας Οδυσσέας Κόλλιας
Γράφτηκε από την Αισθητική σήμερα
Το βιβλίο «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών» του Οδυσσέα Κόλλια απευθύνεται σε όποιον παρέχει υπηρεσίες (γιατρό, ταχυδρόμο, δικηγόρο, σερβιτόρο, μηχανικό, περιπτερά, καθηγητή, ξεναγό, συμβολαιογράφο, κομμωτή, αισθητικό…) - αναφέρονται 150 επαγγέλματα-. Στον ελεύθερο επαγγελματία. Στον ιδιοκτήτη μικρής/ μεσαίας επιχείρησης, που αντικείμενο της εργασίας του είναι «και» η παροχή υπηρεσιών. Η ιδέα του βιβλίου προήλθε…
Κατηγορία
Marketing - Management