FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Αυτή τη φορά ψηφίζουμε – Στηρίζουμε γυναίκες - ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)

ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Ακαδημίας 6, 106 71 Αθήνα
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.eedege.gr

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αυτή τη φορά ψηφίζουμε – Στηρίζουμε γυναίκες

Το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ) καλεί όλους να δώσουν βροντερό παρών τόσο στις αυτοδιοικητικές εκλογές όσο και στις ευρωεκλογές. Η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία δεν είναι ζήτημα δικαιωμάτων αλλά η δική μας φωνή σε όσα μας απασχολούν και διαμορφώνουν την καθημερινότητά μας.

Αυτή την Κυριακή πηγαίνουμε στις κάλπες γιατί η συμμετοχή μας θα κρίνει το μέλλον του Δήμου μας, της περιοχής που ζούμε, της χώρας μας και ολόκληρης της Ευρώπης. Καλούμε όλους εσάς να στείλετε ένα ηχηρό μήνυμα σε όσους αμφισβητούν το ρόλο της γυναίκας στο εγχώριο και ευρωπαϊκό πολιτικό σκηνικό και να στηρίξετε τις γυναικείες υποψηφιότητες. Οι γυναίκες επαγγελματίες, οι γυναίκες επιχειρηματίες μπορούν να συμβάλλουν με τρόπο καθοριστικό στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος, πολλαπλασιάζοντας την αναπτυξιακή δυναμική της χώρας.

Αρχές και αξίες της κοινότητας των αισθητικών, επαγγελματική ηθική και δεοντολογία

Σεβασμός

στις αρχές του επαγγέλματος και στα όρια μεταξύ συναφών επαγγελμάτων,

στις ηθικές αξίες που έχουμε διδαχθεί στις σπουδές μας, σαν άνθρωποι και σαν επιστήμονες,

στον άνθρωπο και στο δέρμα πάνω στο οποίο δουλεύουμε,

στο περιβάλλον,

στον συνάδελφο.

Τήρηση κατά την άσκηση του επαγγέλματός μας
των επαγγελματικών δικαιωμάτων και των όσων διδαχθήκαμε στις σπουδές μας.

Δεν χορηγούμε φάρμακα & δεν κάνουμε διάγνωση. 

Σεβασμός του περιβάλλοντος

Χρησιμοποιούμε αναλώσιμα κατά προτίμηση ανακυκλούμενα.

Δεν πετάμε λιπαρά προϊόντα και λάδια στους κοινούς κάδους. Ανακυκλώνουμε

Δεν πετάμε βελόνες και αιχμηρά αντικείμενα στους κάδους. Έχουμε τους ειδικούς υγειονομικούς κάδους.

Κάνουμε οικονομία με την σωστή έννοια. 

Επαγγελματική συμπεριφορά είναι

Να υπολογίζουμε τους συναδέλφους της περιοχής μας, συνεργαζόμενοι και όχι ανταγωνίζοντάς τους.

Οι τιμές στην περιοχή δεν πρέπει ν΄αποκλίνουν πολύ.

Δεν κατεβάζουμε τις τιμές πέραν κάποιων λογικών ορίων.

Δεν κατεβάζουμε τις τιμές, όταν κάποιος ζεί από αυτό. (πχ αν κάνετε νύχια, μην κατεβάζετε τις τιμές κάτω από τον μέσον όρο της αγοράς. Σκεφθείτε ότι κάποιος ζει μόνο από αυτό).

Δεν κατηγορούμε συναδέλφους σε πελάτες.

Δεν χάνουμε χρόνο σε ζητήματα που έχουν κάθε είδους χαμηλό βαθμό.

Αναλαμβάνουμε το κομμάτι της ευθύνης που μας αναλογεί.

Μοιραζόμαστε με τον πελάτη την ευθύνη μιας επεμβατικής συνεδρίας

Δεν δημιουργούμε προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες. Στεκόμαστε στο ύψος του επαγγέλματός μας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ: Ο εαυτός μας είναι μοναδικός! Η βιομηχανία ομορφιάς και υγείας μας βοηθάει να τον αναδείξουμε

Αθήνα, 19 Μαρτίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η Beauty Day αποθέωσε τα brands των καλλυντικών & τις υπηρεσίες ομορφιάς, φέρνοντας τους επαγγελματίες κοντά στο κοινό τους. Mε διάθεση να διατηρήσουν και να… ξυπνήσουν τη νεότητα τους, περίπου 5.000 Αθηναίοι και όχι μόνο, όλων των ηλικιών, από τον χώρο των επιχειρήσεων, των επιστημών υγείας & ομορφιάς, αλλά και κοινού, συμμετείχαν στο 5ο Δ|Υ|Ο FORUM – BEAUTY DAY, την μεγάλη γιορτή της υγείας, της ομορφιάς και τις ευεξίας, που πραγματοποιήθηκε στις 15 & 16 Μαρτίου στο Ζάππειο. Αναπόσπαστο κομμάτι της Beauty Day η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδας (Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε) και η Καλλιτεχνική ένωση Κομμωτών Ελλάδος (Κ.Ε. Κ.Ε.).  

Στην εκδήλωση έναρξης του διημέρου, εκτός από τους εκπροσώπους των φορέων που συνδιοργάνωσαν την εκδήλωση,  συμμετείχε ως keynote speaker, ο κύριος Δημήτρης Κατσαχνιάς, Ιδρυτής και Πρόεδρος της «Air Paris», γκουρού στη δημιουργία εικόνας, στρατηγικής και επικοινωνίας σημαντικών παγκόσμιων μαρκών ομορφιάς, υγείας, αρωμάτων, μόδας, κοσμημάτων, ποτών, τουρισμού και τροφίμων. 

Με την καταξιωμένη δημοσιογράφο και εμπνεύστρια των βραβείων PRIX DE BEAUTÉ, Έφη Μπελέ να συντονίζει κορυφαία ονόματα από τον χώρο των επιχειρήσεων, επιστήμονες και δημοσιογράφοι ομορφιάς ανέλυσαν, αποθέωσαν και παρουσίασαν όλες τις νέες τάσεις σε προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνικές στο χώρο της ομορφιάς. 

Σε μια πραγματικά απολαυστική ομιλία, ο διάσημος make-up artist, Φρέντυ Καλομπράτσος, κάλεσε τις γυναίκες να ακολουθούν τις τάσεις της μόδας στο μακιγιάζ. «Αν προσαρμόζεστε κάθε χρόνο στις τάσεις, θα φαίνεστε πιο φρέσκιες», σημείωσε. Οι φετινές τάσεις περιλαμβάνουν πολλά και έντονα χρώματα στις σκιές, eyelining δηλαδή μια γραμμή που ακολουθεί πιστά το περίγραμμα του ματιού υπογραμμίζοντας το υπάρχον σχήμα του, κόκκινο χρώμα στα χείλη, γκλίτερ για λάμψη, κρεμώδεις υφές και tan & healthy look, δηλαδή όψη ηλιοκαμένου δέρματος. Ο κ. Καλομπράτσος δεν παρέλειψε να αναφερθεί επανειλημμένα στη «μάστιγα» της παγκοσμιοποίησης της ομορφιάς μέσω του Διαδικτύου, που έχει σαν αποτέλεσμα όλα τα κορίτσια να έχουν «τα ίδια φρύδια, τα ίδια χείλη, τα ίδια ζυγωματικά και την ίδια... selfie»! 

Ακολουθήστε μας στα social media για να δείτε όλα όσα έγιναν στη διάρκεια του διημέρου στο Ζάππειο https://www.facebook.com/dyoforum/  

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Η ηθική στην εποχή μας,  δεν είναι και στα καλύτερά της. Το ίδιο και η δεοντολογία.

Αυτές οι δύο έννοιες πάνε μαζί, αλλά στα δύσκολα χρόνια, αντί να υποστηρίζονται απ΄ όλους, δυστυχώς πέφτουν στο κενό.

Τα χαρακτηριστικά της εποχής μας είναι ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία. Έννοιες αντίθετες με την ηθική και την δεοντολογία.

Η μείωση των τιμών σε όλα τα ελεύθερα επαγγέλματα, οδηγεί σε οικονομική ασφυξία τους επαγγελματίες και σε μαρασμό των κλάδων. Όταν οι τιμές πέφτουν όλο και περισσότερο, όλο και συνεχόμενα, χάνεται η δεοντολογία, χάνεται και η ηθική.

Χρέος όλων μας και των επαγγελματιών και των συνδικαλιστικών φορέων, είναι να κρατήσουμε τις τιμές των υπηρεσιών μας σε τέτοιο επίπεδο, που να μπορούμε να ζήσουμε, από τη δουλειά μας. Να μην αναγκαστούμε να αναζητήσουμε συμπληρωματική δουλειά, προκειμένου να επιβιώσουμε.

Ας δούμε τους κομμωτές. Αυτοί που κράτησαν τις τιμές του κουρέματος στα 15€, ζουν αξιοπρεπώς. Αυτοί που κατέβασαν τις τιμές στα 10 & στα 8€, δεν μπορούν να επιβιώσουν και κάνουν αποτριχώσεις και δήθεν αισθητική, προσπαθώντας να καλύψουν τα κενά στα έσοδά τους.

Επειδή, η περίοδος που ζούμε, δεν είναι κρίση αλλά μόνιμη κατάσταση, που θα βιώνουμε για τα επόμενα πολλά χρόνια, πρέπει ν΄ αναζητήσουμε την ηθική των επαγγελμάτων και ν΄ αναζητήσουμε κανόνες δεοντολογίας, για να πορευτούμε σ΄ έντιμους δρόμους επαγγελματικής ζωής.

Λένα Τσικούρη

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ: 2ος Εορτασμός της ΗΜΕΡΑΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ – 50 ΧΡΟΝΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 15 και 16 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019 – ΖΑΠΠΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ

 

Εγιναν μ΄ επιτυχία όλες οι εκδηλώσεις των αισθητικών - κοσμητολόγων, στα πλαίσια του DYO FORUM.

Ο ΣΕΠΑΕ και η ΟΣΕΔΑΕ, συμμετείχαν μαζί με τον ΠΣΒΑΚ στον εορτασμό της Ημέρας Ομορφιάς, που έγινε με την συμμετοχή των μεγάλων και μικρών οίκων καλλυντικών, με πλήθος ομιλιών και παρουσιάσεων αξιόλογων προϊόντων, καινοτομιών, μεθόδων και γενικά εορταστικής ατμόσφαιρας, όπως αξίζει στην ημέρα.

Σε γεμάτες, από καταναλωτές, αίθουσες, έγιναν οι ομιλίες σχετικά με ενδιαφέροντα για τι κοινό, θέματα, όπως όλα για τον καθαρισμό προσώπου, όλα για τα καλλυντικά, πως περιποιούμαστε το σώμα, πως τα μαλλιά, τι γίνεται με το μακιγιάζ, και άλλα πολλά ενδιαφέροντα θέματα.

Τρία ενδιαφέροντα work shop, που ανέλυαν και  έδειχναν τρεις μεθόδους μασάζ, έδειξαν οι αισθητικοί - κοσμητολόγοι Μαρία Κυριάκη, Μαρία Κάπαρη & Λένα Τσικούρη, ενώ το πάνελ διηύθυνε ο Πλαστικός Χειρουργός Αντρέας Φουστάνος, υποστηρικτής της Αισθητικής-Κοσμητολογίας.

«Ο ρόλος της Αισθητικής στη γυναικεία επιχειρηματικότητα», ήταν το θέμα της δεύτερης ημερίδας της ομάδας ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΙΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του ΕΕΑ.

Λαμπερή ατμόσφαιρα με επώνυμες πολιτικούς, υποψήφιες δημάρχους και βουλεύτριες, δημοσιογράφους, επιτυχημένες γυναίκες επιχειρηματίες, ηθοποιούς κλπ, σε μια γεμάτη αίθουσα, έγινε η βράβευση της Προέδρου του Επιμελητηρίου Γυναικών, της Σοφίας Οικονομάκου, η οποία απέρχεται.

Η εκδήλωση τελείωσε με επίδειξη μόδας.

Ο ΣΕΠΑΕ, ευχαριστεί τα μέλη του που συμμετείχαν με ομιλίες και workshop, καθώς και όλα τα μέλη αισθητικούς - κοσμητολόγους που πέρασαν από το περίπτερο μας με τα παλιά μηχανήματα. 

Είναι το μουσείο μας, που αποδεικνύει την ιστορία μας. Μηχανήματα 100 χρόνων έχει στην κατοχή του ο ΣΕΠΑΕ, όπως την πρώτη αποτρίχωση με βελόνα, το πρώτο λέιζερ αποτρίχωσης κλπ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Beauty Day 16/3 Workshops Αισθητικών Κοσμητολόγων: Τρία θεματικά workshops, θα γίνουν στο Ζάππειο, εξειδικευμένες τεχνικές για επαγγελματίες αισθητικούς - κοσμητολόγους. Chi Yang, Lymphodrainage, Holistic face - up

Τρία θεματικά workshops, θα γίνουν στο Ζάππειο, εξειδικευμένες τεχνικές για επαγγελματίες αισθητικούς - κοσμητολόγους.

Μέθοδοι με χειρισμούς για πρόσωπο και σώμα, που αποσκοπούν συνδυαστικά σε χαλάρωση-ξεκούραση του σώματος και του πνεύματος και αποτελέσματος αντιγήρανσης - ανανέωσης της επιδερμίδας αλλά και των ιστών.

Τεχνικές που συνδυάζονται με πιο επεμβατικές μεθόδους αλλά και μόνες τους έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα στη λείανση του δέρματος, στην ανόρθωση του οβάλ, στην τόνωση της επιδερμίδας και τη μείωση της χαλάρωσης.

Πρόσκληση σε Εκδήλωση 8 Μαρτίου 2019 - ΙΜΕ - ΓΣΕΒΕΕ τιμούν την Ημέρα της Γυναίκας "Γυναίκες και συνδικαλισμός"

Η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας και το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της  ΓΣΕΒΕΕ τιμούν την Ημέρα της Γυναίκας πραγματοποιώντας την εκδήλωση με θέμα «Γυναίκες και συνδικαλισμός». Η παρούσα εκδήλωση εντάσσεται σε μια σειρά εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών που διενεργούνται από τη ΓΣΕΒΕΕ και το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ σε όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο ανακήρυξης του «2019» ως έτος εορτασμού των 100 χρόνων της.

Η εκδήλωση αποσκοπεί, τόσο στην ιστορικά αναδρομική παρουσίαση του ρόλου και της δράσης των γυναικών στον χώρο των επαγγελματοβιοτεχνών και εμπόρων, που εκπροσωπεί η ΓΣΕΒΕΕ, όσο και την ανάδειξη των προκλήσεων που συνεχίζουν να υφίστανται και την αναζήτηση προοπτικών, προτάσεων και λύσεων αναφορικά με τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και εκπροσώπηση των γυναικών στον συνδικαλιστικό χώρο, στη σύγχρονη εποχή.

Πολλές δεκαετίες που σημαδεύτηκαν από αγώνες, κινήματα και διεκδικήσεις έχουν περάσει από την εποχή που η εκλογή της Ελ. Κωνσταντοπούλου ως «Προεδρίνας» στο σωματείο Ζαχαροπλαστών Αθηνών απετέλεσε «…ιστορικόν δια τα επαγγελματικά χρονικά γεγονός…», όπως αναφέρθηκε στην εφημερίδα «Μέλλον» το 1936. Πολύς καιρός πάει επίσης από τότε που η αξία της γυναικείας εργασίας υποτιμούνταν, χαρακτηριζόμενη ως μαζική, φθηνή και κακής ποιότητας, με βάση «έμφυτα χαρακτηριστικά», αποδιδόμενα στο γυναικείο φύλο, με τους άνδρες να κατέχουν κυριότερες και ιεραρχικά ανώτερες θέσεις ακόμα και σε «γυναικοκρατούμενους» επαγγελματικούς κλάδους. Η «ευρύτητα αντιλήψεως» ήταν αυτή που καθιστούσε υποδεέστερη την ποιότητα της δουλειάς των μοδιστρών, σύμφωνα με άρθρο του προέδρου του σωματείου βιοτεχνών γυναικείας αμφιέσεως στην εφημερίδα «Βιοτέχνης» το 1940.

Ποια είναι όμως η κατάσταση σήμερα, τον 21ο αιώνα, μια εποχή όπου η ευαισθητοποίηση και δέσμευση για το ζήτημα της ισότητας των φύλων στην εργασία και την κοινωνία είναι τόσο εμφανής σε εθνικές και διεθνείς δημόσιες συζητήσεις, όσο ποτέ άλλοτε; Μια εποχή που από πολλές, και επίσημες, πλευρές έχει χαρακτηριστεί και ως ο αιώνας των γυναικών επιχειρηματιών;

Όπως φαίνεται στην πράξη, οι ανισότητες των φύλων, κυρίως στους τομείς της εκπροσώπησης των γυναικών σε κέντρα λήψης αποφάσεων, καθώς και στον εργασιακό και οικονομικό τομέα, παρουσιάζουν ιδιαίτερη ανθεκτικότητα. Επιπλέον, τα έμφυλα στερεότυπα, που οδηγούν σε υπερσυγκέντρωση της επιχειρηματικής δραστηριοποίησης των γυναικών σε κλάδους χαμηλής ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας και η έλλειψη μέτρων και ουσιαστικής δέσμευσης για εξισορρόπηση προσωπικής/οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, καθιστούν την πορεία των γυναικών επιχειρηματιών και αυτοαπασχολουμένων ιδιαιτέρως δυσχερή.

Η ΓΣΕΒΕΕ και το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, αφουγκράζονται την ουσιαστική αυτή  βραδύτητα προόδου σε θέματα ισότητας των φύλων, προσπαθώντας με τις δράσεις της να συμβάλλει ουσιαστικά στην καταπολέμηση των έμφυλων στερεοτύπων, την ενδυνάμωση των γυναικών επιχειρηματιών και την εκπροσώπησή τους στα κέντρα λήψης αποφάσεων.

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα την Παρασκευή 8 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, στην Αθήνα, στο Αμφιθέατρο της ΓΣΕΒΕΕ, Αριστοτέλους 46, στις 11:00. Την εκδήλωση θα χαιρετήσουν ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γιώργος Καββαθάς και η Γενική Γραμματέας Ισότητας κα Φωτεινή Κούβελα.

Η εκδήλωση υλοποιείται στο πλαίσιο του υποέργου  1 «Δράσεις οργανωτικής και επιχειρησιακής ενδυνάμωσης της ΓΣΕΒΕΕ και Ομοσπονδιών μελών της» και πιο συγκεκριμένα του ΠΕ5 «Συμπλήρωση, επέκταση και διαχείριση του ιστορικού αρχείου της ΓΣΕΒΕΕ» της πράξης «Θεσμική, ερευνητική και επιχειρησιακή ενδυνάμωση της ΓΣΕΒΕΕ» με κωδικό ΟΠΣ 5001290. Το έργο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)  μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

 

πηγή: https://imegsevee.gr/%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%B1/%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/

 

Πρόσκληση σε Ημερίδα ΕΕΑ και Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας 15/3/2019: «H αισθητική σύμμαχος της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας» - Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ΔΥΟ Forum, Διατροφή, Υγεία, Ομορφιά και της Beauty Day

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και η Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας συνεχίζουν τις δράσεις στήριξης του γυναικείου επιχειρείν.

Την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019 και ώρα 17:00 – 19:00 διοργανώνουν Ημερίδα με θέμα «Η αισθητική σύμμαχος της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ΔΥΟ Forum, Διατροφή, Υγεία, Ομορφιά και της Beauty Day, στο Ζάππειο Μέγαρο, αίθουσα Αφροδίτη.

Το Πρόγραμμα της εκδήλωσης έχει ως εξής:

17.00-17.15 Opening

17.15-17.20 Καλωσόρισμα Μαρία Λεμονιά

Δημοσιογράφος και Ραδιοφωνική παραγωγός, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ,Παραπολιτικά 90.1 Fm.

17.20-17.30 «Ψυχική Υγεία και Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»

Χριστίνα Φυτέα– Πρόεδρος Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας ΕΕΑ

17.30-17.40 «Ο ρόλος των Αισθητικών -Κοσμητολόγων στην Επιχειρηματκότητα»

Λένα Τσικούρη – Αισθητικός -Κοσμητολόγος  ΤΕΙ Α – Πρόεδρος ΟΣΕΔΑΕ

17.40-18.55  «Η ενδυνάμωση της Αυτοεκτίμησης σύμμαχος της Γυναίκας στο επιχειρείν»

Δήμητρα Κολώνια- Kλινική & Δικαστική Ψυχολόγος

18.55-18.05  «Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών δίπλα στην Γυναίκα επιχειρηματία»

Γιάννης Χατζηθεοδοσίου – Πρόεδρος ΕΕΑ

18.05-18.30 «H αισθητική Σύμμαχος της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας»

Όλγα Γεροβασίλη – Υπουργός Προστασίας Πολίτη *

Εύα Καϊλή – Ευρωβουλευτής του Κινήματος Αλλαγής *

Όλγα Κεφαλογιάννη  – Βουλευτής ΝΔ Α΄ Αθηνών

Ελένη Πετρουλάκη– Σύμβουλος άσκησης -Owner FITLAB

Nτορέττα Παπαδημητρίου – Παρουσιάστρια-Ηθοποιός

18:30-18:40  «Τιμητική διάκριση»

Σοφία Οικονομάκου - Πρόεδρος Ε.Ε.ΔΕ.ΓΕ

18.35-18.55 Executive Fashion Show -Οffice style by KathyHeydels**

18.55-19.00 Κλείσιμο

* Έχει Προσκληθεί

***Την επίδειξη συντονίζει η Τόνια Φουσέκη Υπεύθυνη Athens Xclusine Designers week.

****Πρακτορείο Μοντέλων: Γιώργος Κουτούλιας

*****Μake up -Χτενίσματα : Ioannis Hair Beauty Tram

Την εκδήλωση παρουσιάζει και συντονίζει η δημοσιογράφος και Ραδιοφωνική παραγωγός Μαρία Λεμονιά, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, Παραπολιτικά 90.1 Fm.

 

πηγή: https://www.eea.gr/arthra-eea/imerida-eea-h-esthitiki-simmachos-tis-ginekias-epichirimatikotitas-15-3-2019/

 

Τι έμαθα στο Συνέδριο των Αισθητικών

Έχοντας αναλάβει την παρουσίαση του θέματος: «Εξυπηρέτηση Πελατών» στο 44ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αισθητικής, θεώρησα σκόπιμο να παρακολουθήσω μεγάλο μέρος του Συνεδρίου αυτού. Έφθασα έχοντας κατά νου ότι η βιομηχανία της ομορφιάς απευθύνεται στην βιολογική ανάγκη του ανθρώπου να απολαμβάνει την περιποίησή του, καθώς επίσης ότι ο τομέας της αισθητικής έχει μεγάλη ιστορία, γνωρίζει πρόοδο και αναμένεται να έχει ανάπτυξη στα επόμενα χρόνια. Εξάλλου η «ομορφιά» αφορά άνδρες και γυναίκες και αποτελεί βασική συνισταμένη της προσωπικότητας του σύγχρονου ανθρώπου. 

Στο συνέδριο έμαθα επιπλέον ενδιαφέροντα πράγματα, όπως:

Ο κλάδος της αισθητικής παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο ώστε πολλά επαγγέλματα, παρεμφερή η μη, να διεκδικούν μερίδιο στην αγορά από αυτόν. Έτσι ειδικότητες επαγγελματιών που δεν έχουν την εξειδίκευση της αισθητικού προσπαθούν να παράσχουν και αυτοί αντίστοιχες υπηρεσίες. 

Μιλώντας με την γλώσσα του Μάρκετινγκ, αυτή η ιδιομορφία, μπορεί να μετατραπεί από απειλή σε ευκαιρία.  Παρέχει την ευκαιρία στην αισθητικό για διαφοροποίηση και προκαλεί για προσπάθεια για άρτια παροχή Υπηρεσιών, που μαζί με τις εξειδικευμένες γνώσεις, θα φέρουν τον πελάτη σε αυτήν και μόνο. Γιατί κανένας άλλος επαγγελματίας δεν μπορεί να προσφέρει στον πελάτη αυτά που θα προσφέρει η αισθητικός με τις γνώσεις, την εμπειρία και τις τεχνικές της.

Άκουσα για την επιστήμη της δερματοδιάγνωσης και για την χρησιμότητά της. Αντιλήφθηκα ότι ένα πρόβλημα στο δέρμα μπορεί να οφείλεται στην διατροφή ή στον καθιστικό τρόπο ζωής. Για αυτό η προσωπική προσέγγιση και η συζήτηση με τον πελάτη αναδεικνύει τις πηγές από όπου προέρχεται ένα πρόβλημά του, καθώς επίσης αποκαλύπτει ανάγκες και τις επιθυμίες του. 

Μιλώντας με την γλώσσα του Μάρκετινγκ η ανάλυση των αναγκών του πελάτη είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να του προσφερθεί το προϊόν και η υπηρεσία, ή και τα δύο μαζί, με τέτοιο τρόπο ώστε να απευθύνονται αποκλειστικά σε αυτόν. 

Συνειδητοποίησα την συσχέτιση που υπάρχει ανάμεσα στην αισθητική, την διαιτολογία, την ιατρική, την δερματολογία και την γυμναστική. 

Με την γλώσσα του Μάρκετινγκ αυτό σημαίνει ότι ο κλάδος της αισθητικής μπορεί να δημιουργεί συνέργειες με άλλους ενδιαφέροντες κλάδους, όπως την ιατρική, την διαιτολογία, την ψυχολογία και την γυμναστική. Και οι συνέργειες είναι το μέλλον για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. 

‘Εμαθα την ανάγκη για την ανάπτυξη σχέσης με τον πελάτη και την διαρκή επαφή μαζί του, ώστε να υπάρχουν αποτελέσματα. Αντιλήφθηκα, επίσης, την σημασία των ποιοτικών πρώτων υλών και των σύγχρονων μηχανημάτων σε ένα Ινστιτούτο και τον ρόλο τους στην ποιοτική παροχή των Υπηρεσιών του. 

Με την γλώσσα του Μάρκετινγκ αυτό ανήκει στο Σχεσιακό Μάρκετινγκ σύμφωνα με το οποίο οι καλές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες και τους προμηθευτές βοηθούν για το θετικό τελικό αποτέλεσμα. Και εδώ πρέπει να τονιστεί η σημασία των επίπλων, των μηχανημάτων και των προϊόντων περιποίησης σε ένα Ινστιτούτο. Η ποιότητά τους και η σταθερή τους απόδοση συντελούν στην τελική παροχή του προϊόντος του Ινστιτούτου και φέρνει τα επιθυμητά θετικά αποτελέσματα και την πιστότητα των πελατών.

Έμαθα, επίσης, για την σημασία της συνεχούς ενημέρωσης σχετικά με τις εξελίξεις της επιστήμης της αισθητικής. 

Με την γλώσσα του Μάρκετινγκ αυτό σημαίνει την διάθεση για αλλαγή που πρέπει να διακατέχει μια αισθητικό, καθώς επίσης την διαθεσιμότητα για καινοτομία, ώστε να υπάρχει συνεχής ανανέωση του κύκλου ζωής των υπηρεσιών και των προϊόντων ενός Ινστιτούτου Ομορφιάς. 

Είδα, λοιπόν, παραγωγικούς ανθρώπους, με ένα κοινωνικό επάγγελμα που προσφέρουν πολλά στην οικονομική ανάπτυξη και έχουν κοινωνικό αποτύπωμα. Εντυπωσιάστηκα με τις δράσεις του Δικτύου Εθελοντών Κοινωνικής Αισθητικής, που παρέχουν εθελοντικά υπηρεσίες σε άτομα που ζουν σε Ιδρύματα, Ψυχιατρεία και  Γηροκομεία. Αυτή  η ενέργεια αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις αρχές του Ηθικού Μάρκετινγκ, σύμφωνα με τις οποίες, μια Επιχείρηση ή ένας κλάδος οφείλει να επιστρέφει μέρος των κερδών στην κοινωνία, εκεί δηλαδή από όπου προέρχονται οι εργασίες της. Αυτό ο κλάδος της αισθητικής το κάνει με τον καλύτερο και αποδοτικότερο τρόπο στην Ελλάδα.

Αυτές οι αρχές του Μάρκετινγκ, μαζί με άλλες βέβαια, περιέχονται στο νέο βιβλίο: «Καθημερινό Μάρκετινγκ», εκδόσεις Κριτική. Διαπίστωσα με χαρά στο Συνέδριο ότι αυτό το βιβλίο απευθύνεται στον κλάδο της αισθητικής, μιας και η απλότητα της γραφής του κάνουν αντιληπτές τις αρχές του Μάρκετινγκ στον αναγνώστη, μέσα από τις ευχάριστες ιστορίες του βιβλίου. 

Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση σε αυτό το Συνέδριο και εύχομαι σε όλες και όλους πάντα πρόοδο, επιτυχίες και ανάπτυξη!

Και μακάρι ο κλάδος της αισθητικής να οδηγήσει την Ελλάδα από το σύγχρονο «πάρε-δώσε» στο αρχαιοελληνικό: «δούναι και λαβείν» που αποτελεί και την ουσία της προσφοράς στην κοινωνία.

Και από ότι φαίνεται ο κλάδος της αισθητικής είναι ικανός και πρόθυμος να το κάνει. 

ΕΕΠΑΒΕ Θεσσαλονίκη 19/2/2018: Η τύχη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης στα χέρια μας. Δημόσια Διαβούλευση - Ανοικτή σε Σχόλια έως 22 Φεβρουαρίου 2019, 12:00

Θεσσαλονίκη 19/2/2018

 

Αγαπητοί συνεργάτες,

έχουμε την χαρά και την αγωνία να σας ενημερώσουμε ότι το τμήμα Αισθητικής και Κοσμετολογίας του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης μπήκε τελικά σε διαβούλευση για να ενταχθεί στο Διεθνές Πανεπιστήμιο. Το ότι μπήκε σε διαβούλευση είναι θετικό γιατί μέχρι πριν από λίγο καιρό μας μιλούσαν για το κλείσιμο της σχολής μας.

Αυτή τη στιγμή λοιπόν το τμήμα μας χρειάζεται την βοήθεια όλων μας.

 

Τι πρέπει να κάνουμε; Οδηγός για σχολιασμό στη διαβούλευση 

Πηγαίνετε στη διαβούλευση στο άρθρο 11

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=4717#comments 

Και κάνετε σχόλια με το όνομα σας και την ιδιότητα σας, καλό είναι αν δεν έχετε πρόβλημα να γράψετε τον αριθμό πτυχίου σας ή το επαγγελματικό σας ΑΦΜ έτσι ώστε να φανεί ότι είστε αληθινό πρόσωπο και να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα το σχόλιο σας.

Μπορείτε να ξεκινήσετε γράφοντας

Αξιότιμε κ.Υπουργέ

Τα επιχειρήματα που ο σύλλογος,  επαγγελματιών αισθητικών Β.Ελλάδος, προβάλει είναι :

  • Οι απόφοιτοι Αισθητικής και Κοσμητολογίας απασχολούνται κυρίως στον ιδιωτικό τομέα και συμβάλουν στην οικονομία
  • Το μεγαλύτερο ποσοστό των αποφοίτων είναι παράλληλα και επιχειρηματίες με προσωπικό και συμβάλουν στην μείωση της ανεργίας
  • Έχουν 0% ανεργία και άμεση απορρόφηση από την αγορά
  • Είναι επιβεβλημένο ο Αισθητικός να έχει επιστημονική κατάρτιση διότι το πεδίο που δουλεύει έχει επίκεντρο τον άνθρωπο
  • Ο τομέας της ομορφιάς είναι ο μεγαλύτερα αναπτυσσόμενος αυτή τη στιγμή στον κόσμο και υπολογίζετε να φτάσει στα  805,61 δις δολάρια μέχρι το 2023 η Ελλάδα θα μείνει έξω;
  • Το τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας μπορεί να συντηρηθεί στο μέλλον μέσα από ερευνητικά προγράμματα νέων τεχνολογιών
  • Η Αισθητική και Κοσμετολογία είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τμήματα κατά την προτίμηση των φοιτητών
  • Το μεγαλύτερο ποσοστό των αποφοίτων είναι γυναίκες και αυτό συμβάλει στην γυναικεία επιχειρηματικότητα
  • Ο κλάδος της αισθητικής συνδέεται άμεσα με τον τομέα του ιαματικού τουρισμού, στελεχώνοντας με αποφοίτους τους χώρους του. 

Θα ήταν υπέροχο να προβάλετε και τα δικά σας επιχειρήματα έτσι ώστε να υπάρχει πλουραλισμός στα σχόλια.

Τελειώνοντας καλό είναι να βάλετε τα στοιχεία της εταιρίας σας σαν υπογραφή.

Στο τέλος της διαδικασίας, για να υποβάλετε το σχόλιο σας, θα σας ζητηθεί να κάνετε μια μικρή μαθηματική πράξη, ο λόγος είναι για να αποφευχθεί η συμμετοχή αυτοματοποιημένων μηνυμάτων. 

Το σχόλιο σας δεν θα εμφανιστεί άμεσα, μην απογοητεύεστε, μετά από επικοινωνία με το υπουργείο ενημερωθήκαμε ότι τα σχόλια ελέγχονται για απρεπές περιεχόμενο και εμφανίζονται μετά από 1- 2 μέρες.

Παράλληλα θα ήθελα να σας ζητήσω να στηρίξετε την δράση των φοιτητών δίνοντας εθελοντικά αίμα εσείς, οι φίλοι και οι συγγενείς σας, σε όλα τα αιμοδοτικά κέντρα της χώρας γράφοντας ότι είναι από το τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας για την Μεσογειακή Αναιμία.

Θα θέλαμε να προβάλουμε αυτή την πράξη των φοιτητών που αντί να κάνουν καταλήψεις ή αποχή από τα μαθήματά τους επέλεξαν έναν τόσο ενδιαφέρον τρόπο να διαμαρτυρηθούν. Για τον λόγο αυτό θα θέλαμε να βγάλετε φωτογραφία και να γράψετε από κάτω τα #MinKleineisTinSxoliMou και #AisthitikiSOS

Αυτή τη στιγμή η σχολή μας μας χρειάζεται όσο ποτέ. Είναι χρέος μας να την στηρίξουμε.

Σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια μη διστάσετε να καλέσετε την Εύη Μωυσόγλου στο τηλ 6974486798 ή να στείλετε προσωπικό μήνυμα στο facebook του συλλόγου.

Σας παρακαλώ να ενημερώσετε  τα μέλη σας.

Σας χρειαζόμαστε όλους

Με τιμή 

το ΔΣ της ΕΕΠΑΒΕ

 

ΈΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΕΠΑΒΕ) 

Τσιμισκή 71 - 7ος όροφος, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
τηλέφωνο: 2310264172
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ιστοσελίδα: www.eepabe.gr

 

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com