Στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Αθήνας, υπάρχει, χάρη στον πρόεδρό του, αλλά και το ΔΣ, μία επιτροπή, μεταξύ πολλών άλλων επιτροπών, αυτή της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, της οποίας μέλος, έχω την τιμή να είμαι κι εγώ.

Είμαστε μια ομάδα πολλά υποσχόμενη, με πρόεδρο μια δραστήρια και αεικίνητη, νέα γυναίκα, η οποία έχει βάλει στοίχημα, να πετύχει, όλα όσα έχουμε σχεδιάσει στα μεγαλεπήβολα όνειρά μας. Αυτή είναι η Χριστίνα Φυτέα.

Αλλά δεν είναι η μόνη αξιόλογη. Όλες οι γυναίκες της επιτροπής είναι ξεχωριστές προσωπικότητες.

Υπάρχει και το Επιμελητήριο των Γυναικών ΕΔΕΓΕ, που αποτελείται από τις συμμετοχές όλων των Επιμελητηρίων της Χώρας, με πρόεδρο την Κυρία Σοφία Εφραίμογλου.

Είμαστε πολλές γυναίκες στην Ελλάδα, που προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να βοηθήσουμε τις γυναίκες στο επιχειρείν.

Προσπαθούμε να βρούμε χρηματοδοτήσεις για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Ταυτόχρονα, όλες αυτές οι γυναίκες  έχουν ανάγκη, εκτός από  τα χρήματα, κυρίως, εκπαίδευσης.

Πως να ξεκινήσει μια νέα γυναίκα κάποια επιχείρηση; Πως να ξαναρχίσει μια γυναίκα μέσης ηλικίας, μια επιχείρηση, μετά από διακοπή χρόνων, που μεσολάβησε, για να μεγαλώσει τα παιδιά της; Πως να ξεκινήσει μια γυναίκα, οποιασδήποτε ηλικίας, που έχει μια καλή επιχειρηματική ιδέα; Που ν’ αποτανθεί; Από που να ξεκινήσει; Πού θα βρεί χρήματα; Που θα βρει αντικειμενική καθοδήγηση; Για τα πρώτα βήματα; Για τα μετέπειτα …;

Σε αυτά τα ερωτηματικά, σκοπεύουμε ν’ απαντήσουμε. Αυτές τις γυναίκες θέλουμε να υποστηρίξουμε.

Στην αναζήτησή μας, για όλ’ αυτά, κι αφού έχουμε χτυπήσει πολλές πόρτες κι έχουμε κάνει πολλές συζητήσεις με κρατικούς και μη φορείς…..

Μας ήρθε μια πληροφορία μέσ’ από άνθρωπο του ΕΕΑ για κάποιες γυναίκες, από την Ευρώπη, που έχουν φτιάξει μια ομάδα, με τον διακριτικό τίτλο, INSPIRE US, του οποίου βασική επιδίωξη είναι η ενδυνάμωση των νέων γυναικών με γνώσεις και δεξιότητες, καθώς και η βελτίωση των ικανοτήτων τους που σχετίζονται με την επιχειρηματική δραστηριότητα. Αυτό για να γίνει, πρέπει ν’ αναπτυχθούν εκπαιδευτικά προγράμματα κι εργαλεία, που θα βασίζονται σε καινοτόμες πρακτικές εμπνευσμένες από τη σημερινή ζωή των millennials.

Αποτέλεσμα ενός ERASMUS PLUS, η δημιουργία της ομάδας INSPIRE US, στοχεύει στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων γυναικών ανάμεσα στα 25 και τα 40 έτη. Οι γυναίκες αυτές έχοντας δουλέψει προηγούμενα σε κάποιες επιχειρήσεις κι έκλεισαν έναν κύκλο, καλούνται τώρα να φτιάξουν τη δική τους επιχείρηση.

Περισσότερες πληροφορίες στο http://inspireus.eu 

Στις 6/2/2020 είχαμε την πρώτη μας συνάντηση στην Αθήνα, συζητήσαμε, ανταλλάξαμε ιδέες, εμπειρίες και εκπλαγήκαμε όταν διαπιστώσαμε ότι σε όλον τον κόσμο υπάρχουν οι ίδιες αντιλήψεις, περί επιχειρηματικότητας γυναικών. Το πανομοιότυπο όλων είναι το τι αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά της η γυναίκα με τους πολλαπλούς ρόλους. Σε όλον τον κόσμο ίδιo σενάριo. Η γυναίκα εργαζόμενη, μητέρα, νοικοκυρά, ερωμένη, χαμογελαστή, πάντα έτοιμη να διαχειριστεί με υπομονή καθημερινές κρίσεις και ό,τι άλλο προκύψει.

Για όλες αυτές τις γυναίκες που σκέφτονται το επιχειρείν και δεν το τολμούν.

Λένα Τσικούρη

PlayPause
previous arrow
next arrow

 

Η Επιτροπή Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών και η Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών διοργανώνουν ένα μοναδικό workshop, με θέμα «Οι 7 συνήθειες των κινητοποιημένων παιδιών για οικονομική επιτυχία» και κεντρική ομιλήτρια τη Sunny Istar Lee, Οικονομική Σύμβουλο, Συγγραφέα, Δημιουργό των Money Master kids.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 18:00 – 20:00, στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (Πανεπιστημίου 44, Αθήνα).

«Θέλετε τα παιδιά σας να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους; Να είναι οικονομικά υπεύθυνα από νεαρή ηλικία; Να πετύχουν στο μέλλον; Ελάτε να μάθετε τι μπορείτε να κάνετε για τα παιδιά σας σήμερα!», είναι το μήνυμα των διοργανωτών του workshop.

Περισσότερες πληροφορίες στο 210 3600520 (Π.Ο.Σ.Ι.Π.Σ).

πηγή: https://www.eea.gr/arthra-eea/seminario-sto-e-e-a-i-7-sinithies-ton-kinitopiimenon-pedion-gia-ikonomiki-epitichia-19-2-2020/ 

Πακέτο μέτρων για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που πλήττονται από την πανδημία του κορονοϊού πρότεινε με επιστολή της προς τους υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Χρ. Σταϊκούρα, Α. Γεωργιάδη και Ι. Βρούτση αντίστοιχα, η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας.

Πιο συγκεκριμένα η ΓΣΕΒΕΕ αναφέρει: «δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα θα ανασταλεί, προτείνουμε μία σειρά από μέτρα για την προστασία των ελευθέρων επαγγελματιών και των μικρών επιχειρήσεων. Προτείνουμε τα μέτρα αυτά όχι μόνο με γνώμονα την επιβίωση των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια αυτής της πρωτόγνωρης υγειονομικής κρίσης αλλά και για την επανεκκίνηση της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας μετά το τέλος της κρίσης, κάτι το οποίο ευελπιστούμε να έρθει γρήγορα και με όσο το δυνατόν μικρότερες επιπτώσεις».

Στο πλαίσιο αυτό, η ΓΣΕΒΕΕ καταθέτει τα εξής μέτρα άμεσης ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων, με σκοπό τη στήριξη της επιβίωσης τους μέσα σε μια εξαιρετικά δυσχερή κατάσταση που αναμένεται να επικρατήσει στο επόμενο διάστημα σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Το πακέτο μέτρων αφορά κατ’αρχάς στις επιχειρήσεις που αναστέλλουν τη λειτουργία τους με εντολή της κυβέρνησης και δύναται να επεκταθεί σε όλες τις επιχειρήσεις που άμεσα ή έμμεσα πλήττονται από τις συνέπειες του εξάπλωσης της πανδημίας. Ειδικότερα προτείνεται:

  1. Αναστολή φορολογικών υποχρεώσεων, πληρωμής ΦΠΑ, φόρου μισθωτών υπηρεσιών και των δόσεων ρυθμίσεων λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών προς Δημόσιο για τους επόμενους 6 μήνες.
  2. Αναστολή πληρωμής των εισφορών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων καθώς και αναστολή όλων των σχετικών δόσεων ασφαλιστικών ρυθμίσεων για τους επόμενους 4 μήνες. Ειδικά για τις ρυθμίσεις οφειλών προτείνεται αντί της αναστολής το πάγωμα και η μεταφορά τους σε μεταγενέστερο χρόνο με την δυνατότητα είτε εξαγορά τους είτε αφαίρεσης τους από τον ασφαλιστικό χρόνο του ασφαλισμένου.
  3. Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας σε όλους τους ενεργούς επαγγελματίες στους οποίους έχει διακοπεί λόγω οφειλών
  4. Αναστολή πληρωμής ρυθμίσεων προς Τοπική Αυτοδιοίκηση καθώς και δημοτικών τελών και δημοτικών μισθωμάτων για 3 μήνες.
  5. Στήριξη της απασχόλησης στους κλάδους που πλήττονται μέσω επιδότησης επιχειρήσεων για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας στα πρότυπα αντίστοιχων προγραμμάτων του ΟΑΕΔ κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.
  6. Προστασία επαγγελματικής στέγης για διάστημα 6 μηνών σε περίπτωση μη πληρωμής μισθωμάτων στους εκμισθωτές, υπό προϋποθέσεις και ειδικές ρυθμίσεις για την εκμίσθωση ακινήτων από το Δημόσιο και τους ΟΤΑ (πχ κυλικεία σχολείων).
  7. Αναστολή πληρωμών επιχειρηματικών δανείων προς Τραπεζικά Ιδρύματα για τους επόμενους 3 μήνες, δυνατότητα εφαρμογής νέων ρυθμίσεων διευκόλυνσης (π.χ. επανυπολογισμό δόσεων εξυπηρετούμενων επιχειρηματικών δανείων) καθώς και μετατροπή του διαστήματος σφράγισης των ακάλυπτων επιταγών από 8 ημέρες που ισχύει σήμερα σε 90 ημέρες και μη αναγγελία στο Τειρεσίας
  8. Αναστολή διαδικασιών διακοπής στις παροχές ρεύματος, υδροδότησης, φυσικού αερίου και τηλεπικοινωνιών λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών ή μη πληρωμής λογαριασμών για 3 μήνες.
  9. Προστασία πρώτης κατοικίας και αναστολή πλειστηριασμών έως τα τέλη του 2020.
  10. Αναστολή διαδικασίας-μηχανισμού καθορισμού κατώτατου μισθού βάσει του Ν. 4172/2013.
  11. Δυνατότητα εκ νέου επιλογής, μετά το πέρας των έκτακτων μέτρων, για όλους τους επιχειρηματίες, ασφαλιστικής κατηγορίας βάσει του Ν. 4670/20.
  12. Παροχή κεφαλαίων κίνησης από τα τραπεζικά ιδρύματα  προς τις επιχειρήσεις με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου.
  13. Εκ νέου ενεργοποίηση και επέκταση του Ειδικού Λογαριασμού Ανεργίας για αυτοαπασχολούμενους, για περιπτώσεις  που διακόπτεται η οικονομική δραστηριότητα της επιχείρησης με απόφαση της Πολιτείας.
  14. Έκτακτη οικονομική ενίσχυση για τις επιχειρήσεις που αναστέλλουν τη λειτουργία τους βάσει αναγκαστικής εντολής.
  15. Αναστολή των κατασχέσεων και αποδέσμευση τραπεζικών λογαριασμών
  16. Ρύθμιση οφειλών προς το Δημόσιο και την Κοινωνική Ασφάλιση μετά το τέλος των έκτακτων μέτρων
  17. Μείωση στο 50% της προκαταβολής φόρου εισοδήματος
  18. Μείωση του ΦΠΑ στο 13% σε όλη την εστίαση
  19. ‘Αρση των ποινικών κυρώσεων για την σφράγιση επιταγών
  20. Μικροπιστώσεις για τους ΕΒΕ μέσω του ΕΤΕΑΝ και του τραπεζικού συστήματος
  21. Δάνεια από εμπορικές τράπεζες με επιδότηση επιτοκίου.

Επιπλέον, στη φάση αυτή η γενική συνομοσπονδία θεωρεί επιτακτική και δεδομένη τη μείωση των υποχρεώσεων για την επίτευξη υψηλών πρωτογενών πλεονασμάτων καθώς και την αντίστοιχη εξαίρεση των σχετικών δαπανών για την αντιμετώπιση του κορονοϊού από τον υπολογισμό τους, παραμένοντας στο πλευρό της κυβέρνησης σε όποια προσπάθεια επίτευξης του σκοπού αυτού.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: https://www.eea.gr/epikairotita-eea/gsevee-paketo-21-metron-gia-tis-mikromesees-epichirisis-pou-plittonte-apo-ton-koronoio/

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27/03 – 15:00 «ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ»

Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε την προκλητική αυτή περίοδο και να παραμείνουμε παραγωγικοί.

H Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης, στηρίζει το επιχειρείν διοργανώνοντας το 1ο webinar με θέμα: «Εργασία από το Σπίτι».

Βασικός μας στόχος είναι να αντιμετωπίσουμε την κοινωνική απομόνωση και να δημιουργήσουμε συνθήκες ψυχικής ανθεκτικότητας.

Μπορούν όλοι ανεξαιρέτως να παρακολουθήσουν το webinar κάνοντας εγγραφή στο παρακάτω link: https://event.webinarjam.com/register/8/9vvn2f9 

Δείτε το σχετικό ενημερωτικό υλικό: https://www.eea.gr/epikairotita-eea/epitropi-ginekias-epichirimatikotitas-e-e-a-webinar-ergasia-apo-to-spiti-27-03-1500/ 

 

πηγή: https://www.eea.gr/epikairotita-eea/epitropi-ginekias-epichirimatikotitas-e-e-a-webinar-ergasia-apo-to-spiti-27-03-1500/

Operational and management recommendations for beauty salons in daily activities in relation to the emergence of Coronavirus SARS CoV-2 infection

Λειτουργικές και διοικητικές Οδηγίες προς ινστιτούτα αισθητικής για καθημερινές τους δραστηριότητες, σε σχέση με την εμφάνιση της λοίμωξης από τον Κοροναϊό SARS CoV-2      

1. Introduction

1. Εισαγωγή

The beauty center may be involved in activities on customers who may be infected and still undiagnosed. For this reason, it is important not to leave the application of protective measures to chance or to the good will of individuals, but to proceed systematically, considering all types of possible contagion, at least on the basis of the main evidence that emerged in the last month and mentioned in the Ministerial Decrees issued. 

Το κέντρο αισθητικής ενδέχεται να παράσχει υπηρεσίες προς πελάτες μολυσμένους με τον ιό, οι οποίοι παραμένουν ασυμπτωματικοί. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να μην αφήνεται η εφαρμογή των μέτρων προστασίας και προφύλαξης από τον ιό, στην καλή θέληση του πελάτη, αλλά το κέντρο αισθητικής να προχωρά συστηματικά στην εφαρμογή μέτρων, λαμβάνοντας υπόψην όλους τους πιθανούς τρόπους μετάδοσης, τουλάχιστον όπως προκύπτουν σύμφωνα με τις κύριες ενδείξεις που διατυπώθηκαν μέχρι στιγμής και από τον προηγούμενο μήνα, και περιλαμβάνονται σε Υπουργικά Διατάγματα.

These general indications have the sole purpose of remembering the above for the purpose of a systematic application in companies providing aesthetic services.

Αυτές οι γενικές Οδηγίες, έχουν ως μόνο σκοπό την υπενθύμιση των παραπάνω, με στόχο τη συστηματική εφαρμογή τους από τις επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες αισθητικής.  

2. The ways of transmission

2. Οι τρόποι μετάδοσης

Respiratory droplets have the greatest transmission risk within 91.44 cm, however droplets can travel up to 183 cm from their source (1). 

Τα αναπνευστικά σταγονίδια φέρουν το μεγαλύτερο κίνδυνο μετάδοσης σε απόσταση έως 91.44 cm, ωστόσο, τα σταγονίδια μπορούν να ταξιδέψουν σε απόσταση 183 cm από την πηγή τους.

The forms of transmission can be:

Οι μορφές μετάδοσης μπορεί να είναι:

Saliva, coughing and sneezing;

Σάλιο, βήχας και φτέρνισμα

Personal direct contacts;

Προσωπική απ’ ευθείας επαφή

Contact with an object or surface contaminated with the virus and then placing your hands over your mouth, nose or eyes.

Επαφή με αντικείμενο ή επιφάνεια μολυσμένη από τον ιό και στη συνέχεια τοποθέτηση των χεριών στο στόμα, τη μύτη ή τα μάτια. 

It is therefore important that the general risk prevention and mitigation measures ,that are "key" protection factors in both work and community contexts, are scrupulously observed. The most effective prevention measures include:

Επομένως είναι σημαντικό να τηρούνται σχολαστικά τα γενικά μέτρα πρόληψης και περιορισμού κινδύνου, που αποτελούν τους “βασικούς” παράγοντες προστασίας τόσο στο εργασιακό περιβάλλον όσο και στην καθημερινή συναναστροφή. 

Τα πιο αποτελεσματικά μέτρα προστασίας περιλαμβάνουν:

✓ frequently sanitize the hands with alcoholic solutions, if the hands are not visibly dirty, or with soap and water if your hands are dirty;

Συχνή απολύμανση των χεριών με αλκοολούχα διαλύματα, αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς βρώμικα, ή με σαπούνι και νερό αν τα χέρια είναι βρώμικα

✓ avoid touching the eyes, nose and mouth;

Αποφυγή επαφής με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα

✓ cough or sneeze while covering yourself with your arm folded or a tissue, which you must then be immediately eliminated;

Αν πρόκειται να βήξετε ή να φτερνιστείτε, καλύψτε τη μύτη και το στόμα σας με το βραχίονά σας ή με μαντήλι που στη συνέχεια θα πρέπει να αμέσως να καταστρέψετε. 

✓ wear the surgical mask in case of respiratory symptoms and wash hands, after wearing the mask;

Φορέστε χειρουργική μάσκα σε περίπτωση αναπνευστικών συμπτωμάτων της μόλυνσης από τον ιό, και πλύνετε τα χέρια σας αφού φορέσετε τη μάσκα 

✓ keep at a distance of not less than one meter from other people and, if this is not the case, possible for the provision of services, adopt all barrier measures by resorting to suitable Personal Protective Equipment .

Κρατήστε απόσταση όχι μικρότερη του ενός μέτρου από τον επόμενο άνθρωπο και αν δεν είναι εφικτό για την παροχή της υπηρεσίας, εφαρμόστε όλα τα προστατευτικά μέτρα καταφεύγοντας στη χρήση του κατάλληλου προσωπικού προστατευτικού εξοπλισμού

3. Booking access to the structure and carrying out activities with the customer:

3. Κράτηση για πρόσβαση πελάτη στη υπάρχουσα δομή και παροχή υπηρεσιών προς αυτόν 

Before making an appointment with a client at your beauty center, make sure by telephone or email of the presence of these conditions:

Πριν κάνετε την κράτηση ραντεβού με τον πελάτη, για την πρόσβασή του στο ινστιτούτο αισθητικής και την παροχή της υπηρεσίας, βεβαιωθείτε τηλεφωνικά ή μέσω email για την παρουσία των παρακάτω συνθηκών: 

✓ Presence / absence of fever;

Παρουσία / απουσία πυρετού

✓ Presence / absence of symptoms indicating respiratory distress;

Παρουσία / απουσία συμπτωμάτων που υποδεικνύουν αναπνευστική δυσφορία

✓ Presence / absence of flu symptoms such as malaise, headache, cough, sore throat;

Παρουσία / απουσία συμπτωμάτων γρίπης όπως αδιαθεσία, πονοκέφαλος, βήχας, ξηρότητα λαιμού 

✓ When assigning an appointment to the customer, in the absence of the above symptoms, insist on the need for him to occur wearing a surgical mask.

Αν ο πελάτης δεν έχει κανένα από τα παραπάνω συμπτώματα, τότε προχωρήστε στην κράτηση του ραντεβού με τον πελάτη και επιμείνετε να φοράει χειρουργική μάσκα κατά την άφιξή του.

Identical preliminary assessments should be redone on arrival of the customer in the beauty center asking him to also provide with a hand wash:

Όμοια προκαταρκτική αξιολόγηση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί πάλι κατά την άφιξη του πελάτη στο ινστιτούτο αισθητικής και να του ζητηθεί να πλύνει τα χέρια του:

In proceeding with the activities planned with the client, the beautician uses the following personal protective equipment (PPE) in order to implement contact and air insulation measures in addition to the standard precautions:

Για να προχωρήσει ο αισθητικός στις αισθητικές πράξεις που έχει προγραμματίσει με τον πελάτη, θα πρέπει ο αισθητικός να χρησιμοποιήσει τον ακόλουθο Προσωπικό Προστατευτικό Εξοπλισμό (ΠΠΕ ή PPE - personal protective equipment) 

• Gloves, protective clothing (long-sleeved shirts);

Γάντια, προστατευτικά ρούχα (πουκάμισα με μακρυά μανίκια) 

• Safety goggles;

Γυαλιά προστασίας

• FFP2 / FFP3 mask

FFP2 / FFP3 μάσκα

and, if applicable, the following materials for surface insulation and disposable supports:

Και όπου απαιτείται, τα ακόλουθα υλικά για τη μόνωση των επιφανειών και μιας χρήσης βοηθητικός εξοπλισμός:

pedicure and manicure wipes;

Μαντηλάκια πεντικιούρ και μανικιούρ

hair bands;

Κορδέλες μαλλιών 

sheets for cots;

Προστατευτικά σεντόνια / φύλλα για τα κρεβάτια 

disposable slippers;

Μιας χρήσης παντόφλες

disposable instruments;

Μιας χρήσης εργαλεία

All PPE must then be removed and disposed of / sanitized daily, making sure that other people cannot come into contact with them and can be contaminated. In case of new access to a different customer it is necessary to wear new gloves. Any equipment used for beauty services must be isolated, for example by covering them with cellophane, with replacement of the same and / or sanitation at the end of the service. At the end of the day also sanitize the footwear.

Όλος ο Προσωπικός Προστατευτικός Εξοπλισμός θα πρέπει στη συνέχεια να αφαιρείται και να απορρίπτεται / απολυμαίνεται καθημερινά, εξασφαλίζοντας ότι άλλοι άνθρωποι δε θα έρθουν σε επαφή με αυτον και δε θα μολυνθούν. Σε περίπτωση πρόσβασης σε άλλο πελάτη, είναι απαραίτητο να φοριούνται καινούρια γάντια. Όλος ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για την παροχή αισθητικών πράξεων πρέπει να απομονώνεται, για παράδειγμα καλύπτοντάς τον με πλαστικό σελοφαν, με αντικατάσταση του ιδίου και / ή απολύμανση του εξοπλισμού στο τέλος της υπηρεσίας προς τον πελάτη. Στο τέλος της εργάσιμης ημέρας, επίσης απολύμανση των υποδημάτων. 

4. Instrumental and environmental sanitation

4. Απολύμανση εξοπλισμού και περιβάλλοντος χώρου

The World Health Organization recommends the use of the following disinfectants (2):

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προτείνει τη χρήση των ακόλουθων απολυμαντικών προϊόντων

• 70% ethyl alcohol for instruments;

Αιθυλική αλκοόλη 70% για τον εξοπλισμό

• Water, common detergent and disinfectant for cleaning rooms and surfaces.

Νερό, απλό καθαριστικό και απολυμαντικό για τον καθαρισμό των δωματίων και των επιφανειών 

5. Services at customer's home

5. Υπηρεσίες προς τους πελάτες στο σπίτι

In the case of home delivery services, proceed with the preliminary checks referred to in point 3) when defining the appointment for home care, then proceed, if necessary, with the provision by adopting individual protection measures reported in the same point 3).

Στην περίπτωση παροχής υπηρεσιών στο σπίτι, προχωρήστε με τον προκαταρκτικό έλεγχο που αναφέρεται πιο πάνω στην παράγραφό με τον αριθμό 3, στη συνέχεια όταν πρόκειται πραγματοποιήσετε την περιποίηση στο σπίτι, αν απαιτείται, προχωρήστε στην εφαρμογή προσωπικών μέτρων προστασίας όπως αναφέρονται στη συνέχεια της ίδιας παραγράφου.

6. Other organizational recommendations

6. Άλλες οργανωτικές οδηγίες

In carrying out the activity it is important to observe some organizational measures:

Στην παροχή της υπηρεσίας είναι σημαντικό να παρατηρηθούν ορισμένα οργανωτικά μέτρα:

• Increase the pause times between one performance and another so as not to fail stationing too many clients' in the waiting room

Αύξηση του κενού χρόνου ανάμεσα στις αισθητικές πράξεις τόσο ώστε να μη συγκεντρώνονται πολλοί πελάτες στο χώρο αναμονής 

• Space the sessions in the waiting room at least 1 meter apart

Τοποθετήστε τις θέσεις στο χώρο αναμονής, σε τουλάχιστον 1 μέτρο απόσταση από την επόμενη

• With the exception of minors, avoid the presence of carers

Με την εξαίρεση των ανηλίκων, αποφύγετε την παρουσία συνοδών - φροντιστών

• In the case of companions not needed for customer support, invite them to wait outside the facility.

Σε περίπτωση συνοδών που δεν απαιτούνται για τη βοήθεια του πελάτη, καλέστε τους να περιμένουν εκτός της επιχείρησης. 

7. Personnel management

7. Διαχείριση προσωπικού

All employees who exhibit flu-like symptoms should preferably stay at home, agreeing with the head of the beauty center on the modalities in accordance with the contractual provisions. While carrying out your business:

Όλοι οι υπάλληλοι που εμφανίζουν συμπτώματα γρίπης, είναι προτιμότερο να παραμένουν στο σπίτι, σε συμφωνία με τον επικεφαλής του κέντρου αισθητικής για τις λεπτομέρειες που απορρέουν από τη σχέση εργασίας τους. 

• it is necessary to avoid gatherings with other colleagues, other professional figures or users;

Είναι απαραίτητο να αποφεύγονται συγκεντρώσεις με άλλους συνεργάτες, άλλους εργαζομένους και άλλους χρήστες. 

Where there is a suitable canteen service, it is organized in time slots favoring lunch without gatherings with other colleagues.

Όπου παρέχεται υπηρεσία εστίασης, η εστίαση του καθενός οργανώνεται σε χρονικά κενά που διευκολύνουν το γεύμα χωρίς συναντήσεις με άλλους συνεργάτες. 

8. Bibliography

8. Βιβλιογραφία

1) Guideline for Isolation Precautions: Preventing Transmission of Infectious Agents in Health Care Settings. Siegel, J.D., et al., Am J Infect Control, 2007. 35 (10 Suppl 2): p.S65-164.

2) The Challenge of Severe Acute Respiratory Syndrome, Testarelli et al. Minerva Stomatol. Jul-Aug 2004 March 23, 2020

 

Επαναληπτική διεξαγωγή του διαδικτυακού σεμιναρίου που προσφέρει δωρεάν το ΕΕΔΕΓΕ, σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης στελεχών RESPONSE, με θέμα: «Προετοιμάζοντας τους ανθρώπους μας για την επόμενη μέρα».

 

Πληροφορίες για το διαδικτυακό σεμινάριο:

Στόχος είναι να αναγνωρίσουμε τις προκλήσεις δέσμευσης σε σχέση με τις ομάδες μας, πώς θα τους/τις καθοδηγήσουμε θετικά και από απόσταση και πώς θα προσαρμόσουμε την επικοινωνία μας στις ανάγκες καθενός σε αυτές τις μοναδικές συνθήκες.

Πότε:

Πέμπτη 30/4/2020, ώρα 16.00-17.30 μέσω διαδικτυακής εφαρμογής, Διάρκεια: 90 λεπτά

Εισηγητές:

Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Παναγιώτης Κυζιρίδης

Δήλωση ενδιαφέροντος έως και 27/4/20:

Παρακαλούμε να αποστείλετε στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., με κοινοποίηση στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., τα πλήρη στοιχεία σας: Εmail σύνδεσης, Όνομα, Επίθετο, Επιμελητήριο, Επάγγελμα, Κινητό τηλέφωνο.

Oι θέσεις είναι περιορισμένες.

Εφόσον κατοχυρώσετε τη θέση σας, θα λάβετε ηλεκτρονική πρόσκληση στο email σας με link (ηλεκτρονικό σύνδεσμο στο Zoom) για να συμμετέχετε στις 30/4/2020 και ώρα 16.00-17.30.

 

ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Ακαδημίας 6, 106 71 Αθήνα
212 2543187-0515
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.eedege.gr

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2016/679 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
της 27ης Απριλίου 2016
για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ

(Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων) :

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=celex%3A32016R0679

 

Αθήνα, 26 Μαρτίου 2018

Θέμα: Εμπορικά μέτρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά της πρόθεσης του Προέδρου των ΗΠΑ Donald Trump για την εφαρμογή δασμολογικών φραγμών στις ευρωπαϊκές εξαγωγές χάλυβα και αλουμινίου

Αξιότιμες, αξιότιμοι,

Εκπροσωπούμε τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ).

Απευθυνόμαστε σε σας σχετικά με τη σειρά μέτρων, που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με την υποστήριξη των αρχών των ευρωπαϊκών κρατών μελών, εξετάζει να υιοθετήσει σε αντίποινα των αμερικανικών μέτρων σχετικά με τους δασμούς έναντι των ευρωπαϊκών εξαγωγών χάλυβα και αλουμινίου προς τις ΗΠΑ.

Η ΕΕ βρίσκεταιστη διαδικασία θέσπισης αντιποίνων με αύξηση των δασμών κατά 25% για ορισμένα προϊόντα που εισάγονται από τις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων πέντε κατηγοριών καλλυντικών προϊόντων και ορισμένωνκαλλυντικών πρώτων υλών. Η πρώτη φάση των αντιποίνων περιλαμβάνει τις ακόλουθες κατηγορίες καλλυντικών προϊόντων: Μακιγιάζ χειλιών (33041000), Μακιγιάζ ματιών (33042000), Προϊόντα για τα νύχια (33043000), Προϊόντα σε σκόνη (μακιγιάζ, περιποίηση δέρματος και μωρό) (33049100).Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει τα ακόλουθα προϊόντα: Βερνίκια μαλλιών (33053000) και πρώτες ύλες για καλλυντικά (έλαια εσπεριδοειδών, τερπένια με τους κωδικούς 33011210, 33011290, 33011310, 33011390, 33019010, 33019021, 33019030, 33019090, 33029010, 33029090). 

Ο Σύνδεσμός μας ανησυχεί βαθύτατα για ένα τέτοιο σενάριο. Τα προϊόντα καλλυντικών και προσωπικής φροντίδας βασίζονται στις ανοικτές αγορές. Το διεθνές εμπόριο αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία της βιομηχανίας μας και συμβάλλει σημαντικά στην ικανότητά μας να επεκτείνουμε την παραγωγή και την απασχόληση και να υποστηρίξουμε και άλλους τομείς όπως η διαφήμιση, η συσκευασία και οι μεταφορές.

Οι ΗΠΑ είναι μια σημαντική αγορά για τα καλλυντικά της ΕΕ, έχοντας σήμερα ένα πλεόνασμα των εξαγωγών κατά 50% έναντι των εισαγωγών από τις ΗΠΑ. Λαμβάνοντας υπόψη την ενδεχόμενη περαιτέρω κλιμάκωση και τα αντίμετρα των ΗΠΑ, δεν θα ήταν σκόπιμο να επιβάλλονται δασμοί σε προϊόντα στα οποία υπάρχει εμπορικό πλεόνασμα.

Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να εξετάσετε την αφαίρεση των καλλυντικών προϊόντων και των προϊόντων προσωπικής φροντίδας από τους ενδεχόμενους καταλόγους αντιποίνων.

Για οποιεσδήποτε πρόσθετες πληροφορίες, είμαστε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

Θεοδ. Δ. Γιαρμενίτης

ΠΡΟΕΔΡΟΣ. ΔΣ. 

 

Λεωφ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων 61,  111 44  ΑΘΗΝΑ.

Tηλ.: 2106828955, Fax: 2106828956, www.psvak.gr, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Κυρία Πρόεδρε του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματικών Αισθητικών Ελλάδος,

Κυρίες και κύριοι,

Χαιρετίζω το Συνέδριο σας που τελεί υπό την Αιγίδα της Ομοσπονδίας Σωματείων Επαγγελματιών, Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδος (Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε.) εκ μέρους του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων, του επίσημου φορέα του κλάδου απέναντι στο κράτος και τους δημόσιους & ιδιωτικούς φορείς.

Ο ΠΣΒΑΚ έχει επιστημονικό κύρος, ως μέλος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Cosmetics Europe που αποτελείται από Συνδέσμους 28 χωρών της Ευρώπης και παγκόσμιες εταιρείες καλλυντικών.

Στόχος δικός σας και δικός μας είναι να υπηρετούμε το «ΕΥ ΖΗΝ». 

Μία ολόκληρη Βιομηχανία με την συμβολή σας στις υπηρεσίες της περιποίησης και στην πώληση επωνύμων καλλυντικών.

 

Ο ΠΣΒΑΚ συμβάλλει στην ανάπτυξη ενός ευνοϊκότερου οικονομικού και νομικού περιβάλλοντος εργασίας. Ισχύει η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που έχει υπογράψει ο Σύνδεσμος με το Σωματείο Εργαζομένων στις Επιχειρήσεις με την ειδικότητα του Συμβούλου Ομορφιάς, η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του ΠΣΒΑΚ www.psvak.gr

Ο ΠΣΒΑΚ θέλει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού συμμετέχοντας σε δράσεις κοινωνικής ευαισθησίας που ταυτόχρονα αυξάνουν το κύρος των μελών του Συνδέσμου και των συνεργαζόμενων φορέων.

Γι’ αυτό πρέπει να γνωρίζετε ότι υποστηρίζουμε το Χαμόγελο του Παιδιού, τους Γιατρούς του Κόσμου, το I Live for Me, την Ελληνική Εθελοντική Συμπαράσταση ΕΛ.ΕΘ.ΣΥ, το Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Αισθητικής (Δ.Ε.Κ.Α) και το QUALITY NET για την Βιώσιμη Ανάπτυξη.

 

Ο Σύνδεσμος συνεχίζοντας την παράδοση από το 1964 διοργανώνει: Ημερίδες, εμπορικές, επιστημονικές, τεχνικές, νομικές, εξαγωγών. Είμαστε μέλη του ΣΕΒ, ΕΒΕΑ, ENTERPRISE GREECE, ΠΣΕ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΣΕΕ, ΣΕΕ.

Όσα ανέφερα ήταν για να σας μεταφέρω την συναντίληψη και την νέα συνεργασία μεταξύ της Ομοσπονδίας σας και του Συνδέσμου της Όμορφης Βιομηχανίας.

Εμείς από την πλευρά των εταιρειών θα σας παρέχουμε όλες τις πρέπουσες πληροφορίες νομοτεχνικών, εμπορικών και κοινωνικών θεμάτων και θα είστε προσκεκλημένοι στις συνεδριάσεις των Οργάνων του Συνδέσμου με θέματα που σας αφορούν.

 

Αγαπητές, αγαπητοί,

Ο ΠΣΒΑΚ αντιπροσωπεύει όλα τα δίκτυα και βέβαια το Δίκτυο Ινστιτούτων Αισθητικής με 5 δυναμικές εταιρείες του δικτύου.

Το Δίκτυο των Ινστιτούτων Αισθητικής είναι το μικρότερο, αυτό όμως δεν έχει σημασία γιατί οι προοπτικές είναι μεγάλες.

Έγιναν λάθη τα τελευταία χρόνια, όμως με το νέο επιτελείο, που ανέλαβε, είμεθα βέβαιοι ότι θα υπάρξει πρόοδος. Πρέπει να περιφρουρηθεί το επάγγελμα σας με τα επαγγελματικά σας δικαιώματα και να υπάρξει εξωστρέφεια με την καλώς νοούμενη έννοια.

Τώρα και από την πλευρά των εταιρειών του Δικτύου έχουν γίνει λάθη και πρέπει να σταματήσουν οι ακροβασίες, δηλαδή παραμένουμε στο δίκτυο που επιλέξαμε αρχικά. Επιτρέψτε μου εφόσον προέρχομαι από το δίκτυο αυτό και σε αυτό ανδρώθηκα να έχω άποψη.

 

Αγαπητές Λένα και Κωνσταντίνα,

Θα συνεργασθούμε για το καλό όλων μας.

Έχουμε νέο Νόμο περί Spa (θαλασσοθεραπεία & Ιαματικά). Ο τουρισμός είναι στο αποκορύφωμα του, τα ξενοδοχεία χρειάζονται πτυχιούχους αισθητικούς για να λειτουργήσουν και σωστές εταιρείες καλλυντικών για να προμηθεύουν κατάλληλα προϊόντα καλλυντικών, επαγγελματικά για τις υπηρεσίες και λιανικής για να τα συνοδεύουν.

Οι ξενοδόχοι, οι περισσότεροι αγνοούν και αποφεύγουν να γνωρίζουν τον τρόπο λειτουργίας των Spa. Από την πλευρά των υπαλλήλων αισθητικών θα ανοίξουν νέες θέσεις εργασίας.

Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και ο Πρόεδρος του κ. Αλ. Βασιλικός είναι έτοιμος για συζητήσεις.

Ο ΠΣΒΑΚ αντιπροσωπεύει μια Βιομηχανία που δημιουργεί και συμβάλει στην δημόσια υγεία και υγιεινή, πολύ περισσότερο απ΄ ότι αντιλαμβάνεται ο πολύς κόσμος. Με προσωπικό, χημικούς, φαρμακοποιούς, αισθητικούς, μαρκετίστες, εμπορικούς (20.000 στελέχη).

Είμαστε Σύνδεσμος με ενεργητική παρουσία και θετικό ρόλο. Ενωμένοι θα συμβάλλουμε στην οικονομία της χώρας και γιατί όχι και στην δική μας προσωπική οικονομία.

Είμαστε εδώ με ανοιχτά μάτια και αυτιά. Το Σύμφωνο που υπογράψαμε με την Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδος (Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε.) μας επιτρέπει την υγιή συνεργασία.

Και συμπερασματικά:

Οι αισθητικοί πρέπει να περιφρουρούν το επάγγελμα τους και να συνεχίζουν την δια βίου εκπαίδευση

Οι εταιρείες πρέπει να περιφρουρούν τα Δίκτυα του και να παραμένουν εκεί που διάλεξαν.

Η ψηφιακή εποχή και οι θεμελιώδεις αλλαγές που έχει προκαλέσει στην πρόσβαση και στη διακίνηση της πληροφορίας, έχει χαρίσει στον σύγχρονο καταναλωτή δυνάμεις που στο παρελθόν θα έμοιαζαν υπερφυσικές.

Καλή συνέχεια.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ένα καινούργιο κεφάλαιο ανοίγει μπροστά μας και πρέπει να το διαβάσουμε.

Ο Ιαματικός Τουρισμός είναι ένα κομμάτι του Τουρισμού Υγείας, που φαίνεται αναπτυσσόμενο και πολλά υποσχόμενα για το κοντινό μέλλον της Αισθητικής.

Αυτό το κομμάτι ανήκει σε μας, περισσότερο από τον καθένα.

Αν συμφωνείτε σε αυτό μαζί μου, ότι δηλαδή, μας ανήκει, θα πρέπει να προχωρήσουμε παραπέρα, και να το διεκδικήσουμε.

ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ;

Με την ενεργή και μαζική παρουσία μας. Παντού, όπου υπάρχει αυτό το αντικείμενο, ή όπου γίνεται λόγος γι αυτό, εμείς δηλώνουμε παρόντες και ειδικοί.

Αυτή, η παραπάνω συμπεριφορά, μας δίνει μια θέση μπροστά, ενώ αφήνει πίσω κάποιον άλλο, που εποφθαλμιά τη δική μας θέση.

ΠΩΣ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ;

Η οργάνωση είναι το κλειδί. Όποιος οργανωθεί και διεκδικήσει πιο γρήγορα, θα είναι κερδισμένος. Έτσι, οι γιατροί μας παίρνουν τη δουλειά μας. Και σε αυτήν την περίπτωση θέλουν να πρωτοπορήσουν, αλλά πρέπει αυτή τη φορά να τους προσπεράσουμε. Πως θα γίνει αυτό;

ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ 

Πείτε μου, ποιοι από μας θέλουμε να δουλέψουμε γι αυτό το στόχο. Τι θα κάνουμε; Πρώτα, πρέπει να μαζευτούμε, εμείς που ενδιαφερόμαστε. Να συμφωνήσουμε, στο πως θα λειτουργούμε. Μέσα από κάποιο πρότυπο (ευτυχώς το έχουμε έτοιμο). Αφού όλοι εμείς θα έχουμε κοινούς λειτουργικούς κανόνες, μπορούμε να μπούμε στις πλατφόρμες διαφήμισης στο εξωτερικό και στα τουριστικά γραφεία, που ασχολούνται με τον τουρισμό Υγείας.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ

Σκεφθείτε, ότι όλ΄ αυτά τα σχέδια, όλων αυτών που ασχολούνται με τον ιαματικό τουρισμό και τον Τουρισμό Υγείας, είναι στην αρχή τους. Εμείς πρέπει να είμαστε παντού, με ανοιχτά μάτια και ακόμα πιο ανοιχτά αυτιά, και ταυτόχρονα να ενεργούμε με τα δικά μας. Να μην επαναπαυόμαστε. Όσο αυτοί ψάχνονται να βρούν δρόμο, προς τα μεγαλεπίβολα σχέδια τους, εμείς πρέπει να ετοιμαζόμαστε, ώστε, όταν αυτοί φέρουν τις χρηματοδοτήσεις, να μπορούμε να τις πάρουμε. Να έχουμε προετοιμαστεί γι αυτό. Όταν αυτοί φτιάξουν την πλατφόρμα διαφήμισης στα λόμπυ της Ευρώπης, εμείς να είμαστε έτοιμοι, να τους υποδεχθούμε.

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

Ας γραφτούμε ομαδικά σε αυτούς που πρωτοπορούν. Είναι μεγάλοι, έχουν κεφάλαια, προσπαθούν να τ΄ οργανώσουν, και μπράβο τους. Εμείς από κοντά τους. Δεν χρειάζεται συνδρομή οικονομική. (προς το παρόν).

Η ομαδική παρουσία μας εκεί, δείχνει το ενδιαφέρον του κλάδου μας. Δείχνει ότι το διεκδικούμε. Το κομμάτι, που μας ανήκει. Ας μην αφήσουμε άλλους να το πάρουν. Ας μην θρηνήσουμε άλλο θύμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων μας.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Λένα Τσικούρη

Πρόεδρος ΟΣΕΔΑΕ

♡ + ♥

Όλοι υπάρχουμε λόγω της καλοσύνης κάποιων. 

be kind do good

Miss Universe 2021

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

NEA ΣΕΙΡΑ ΑΝΤΗΛΙΑΚΩΝ SUN SOUL [ comfort zone ] - Σέβονται τη θάλασσα και το δέρμα!

comfort zone cosmetics

dermalogica pro restore ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΟΣ ΟΡΟΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΦΙΞΗΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ

Το ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ είναι ένα online επιστημονικό περιοδικό αισθητικής. Ξεκίνησε ως έντυπο τριμηνιαίο περιοδικό για πρώτη φορά το 1987 μέχρι το 2006.

Είναι ένα καθιερωμένο επιστημονικό περιοδικό για αισθητικούς.

Το ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ έχει πιστούς αναγνώστες και πρωταγωνιστεί σαν μέρος της βιβλιογραφίας, στον κλάδο μας, διότι όταν ξεκίνησε την έκδοσή του, δεν υπήρχε βιβλιογραφία. Δημιουργήθηκε από το περιοδικό μας και κάποια άτομα που δούλεψαν γι’ αυτό. Ακόμα και σήμερα δημοσιεύει πρότυπα άρθρα για πρώτη φορά, φιλοξενεί σπουδαίους επιστήμονες, δίνει βήμα σε όλους όσους έχουν να πουν κάτι σημαντικό. Συνεργάζεται με εταιρείες που εδώ και πολλά χρόνια το εμπιστεύονται και διαφημίζονται σε αυτό.

Αυτούς τους συνεργάτες ιδιαίτερα ευχαριστούμε, αφού αυτοί στηρίζουν οικονομικά την έκδοση. Εκτός από τα επιστημονικά άρθρα, υπάρχει η ενημέρωση για τα γεγονότα, αλλά και αυτά που πρόκειται να συμβούν στο χώρο μας, όπως συνέδρια, ημερίδες, εκθέσεις και άλλα. Είναι χορηγός επικοινωνίας για πολλές μη κερδοσκοπικές και κοινωφελούς σημασίας οργανώσεις. Είναι γεμάτο γνώσεις, ειδήσεις, χρώματα, ομορφιά, αισθητική.

Είναι το αγαπητό σε όλους ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ.

BABOR ASK FOR MORE

ACOS PREMIUM BEAUTY BRANDS

PB SERUM

COSMETICUM NUTRICOSMETICS

DERMALOGICA PROFESSIONAL-GRADE SKIN CARE BY THE INTERNATIONAL DERMAL INSTITUTE

ΧΡΗΣΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗΣ ΛΕΪΖΕΡ (LASER) ΑΠΟ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ

ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ LASER

Ποιος πραγματικά είναι ο ειδικός για ολοκληρωμένη και ασφαλή αποτρίχωση;

ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ με θέμα: "Χρήση μηχανημάτων αποτρίχωσης λέϊζερ (laser)"

ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ LASER ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΤΕΙ ή πτυχίου ισότιμου και αντίστοιχου της αλλοδαπής

Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ

Σημαντική σημείωση

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας έχει πληροφοριακό σκοπό και απευθύνεται σε επαγγελματίες αισθητικούς. Τίποτα από τα αναγραφόμενα δεν αποτελεί διάγνωση ή θεραπεία οποιασδήποτε ασθένειας και δεν υποκαθιστά τις οδηγίες γιατρών σε οποιοδήποτε θέμα. Οι πάσχοντες από οποιαδήποτε νόσο, όσοι λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή οποιουδήποτε τύπου ή όσοι εμφανίζουν ενδείξεις νόσου ή έχουν ιστορικό νόσου, πριν τη χρήση οποιουδήποτε σκευάσματος ή την εφαρμογή οποιασδήποτε πρακτικής, θα πρέπει να συμβουλεύονται το γιατρό τους. Η χρήση βοτάνων πρέπει να γίνεται με σύνεση και στη σωστή για τον κάθε οργανισμό δοσολογία. Οι απόψεις που διατυπώνονται, είναι οι γνώμες επαγγελματιών που δεν έχουν σκοπό να παροτρύνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια, αλλά να πληροφορήσουν ως προς τις καλές πρακτικές, όπως οι επαγγελματίες τις αντιλαμβάνονται και τις εφαρμόζουν. 

Σας προτρέπουμε να ακολουθείτε πάντοτε τις οδηγίες γιατρών και να απευθύνεστε στους επαγγελματίες εμπιστοσύνης σας.

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ PREMIUM ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ - ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Goumas Beauty Med Γιάννης Γκούμας

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

 

comfort zone cosmetics
PB Serum ενζυμα προσώπου - ένζυμα σώματος
dermalogica

 

PHYTS NATURAL COSMETICS

 

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Goumas Beauty Med Γιάννης ΓκούμαςChrysallis  Proderma  καλλυντικά και μηχανήματα αισθητικής

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

SUIT εξατομικευμένα καλλυντικά
Environ καλλυντικά PB Serum ενζυμα προσώπου - ένζυμα σώματος
dermalogica

 

 

 

PHYTS NATURAL COSMETICS NEODERMA

 

ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ