17 Σεπτεμβρίου, ημέρα εορτασμού της Αγίας Σοφίας, προστάτιδας των αισθητικών.

Στις 16 Σεπτεμβρίου Κυριακή πρωί, ώρα 9.00: Συγκέντρωση στον Άγιο Νικόλαο, τον Ραγκαβά, Διεύθυνση: Πρυτανείου 1, Αθήνα 105 58, Πλάκα. Θα γίνει αρτοκλασία και ειδική τελετή για την κλήρωση της εικόνας της Αγίας Σοφίας.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΑΣ

Κάθε χρόνο, ανήμερα της Αγίας Σοφίας, η συνάδελφος αισθητικός, που ήταν η τυχερή της χρονιάς, που πέρασε, παραδίδει την εικόνα στην εκκλησία. Ακολουθεί κλήρωση, μεταξύ των παρευρισκομένων συναδέλφων αισθητικών. Η εικόνα θα βρεθεί στα χέρια της φετινής τυχερής αισθητικού, που θα την κρατήσει, μέχρι την επόμενη χρονιά.

Αθήνα, 31 Ιουλίου 2018

 

ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΤΤΑ

 

Στο πλαίσιο επισκέψεων της ΓΣΕΒΕΕ στις πληγείσες περιοχές της Αττικής, χθες 30 Ιουλίου 2018 κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Συνομοσπονδίας κ. Γιώργο Κουράση, μέλη της Διοίκησης και επιστημονικό προσωπικό του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ, επισκέφτηκαν την πυρόπληκτη περιοχή της Κινέττας. 

Το κλιμάκιο επισκέφθηκε επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές από την πυρκαγιά και διαπίστωσε ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι αντίστοιχα με αυτά των πληγεισών επιχειρήσεων της περιοχής «Μάτι», την οποία κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ επισκέφθηκε στις 26.7.2018. 

Οι επιχειρηματίες της περιοχής εξέφρασαν επίσης την αγωνία για το γεγονός ότι παρά τα συνεχή τους αιτήματα στις αρμόδιες αρχές δεν υπάρχει επαρκής δρόμος διαφυγής από την περιοχή σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Τέλος, το κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ συναντήθηκε με συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ το οποίο έκανε αποκατάσταση του δικτύου ηλεκτρισμού σε οικιστική περιοχή της Κινέττας. Ένα σημαντικό πρόβλημα που αναδείχθηκε είναι ότι τα συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ αποκαθιστούν τις βλάβες έως το σημείο αρμοδιότητας της που είναι ο μετρητής του κάθε κτιρίου. Ως εκ τούτου θα πρέπει να γίνει και έλεγχος από ειδικούς στις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις του κάθε κτιρίου διότι υπάρχει σημαντικός κίνδυνος να προκληθούν εκ νέου πυρκαγιές κατά την επαναφορά του ηλεκτρικού ρεύματος. 

 

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Αριστοτέλους 46, 104 33 ΑΘΗΝΑ, Τηλ.: 210 3816600, fax: 210 3820735, www.gsevee.gr

 

Αθήνα, 25 Ιουλίου 2018

 

ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΣΤΙΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

 

Η διοίκηση της ΓΣΕΒΕΕ δηλώνει έτοιμη να συμβάλει με όποιον τρόπο μπορεί στην ανακούφιση των πληγέντων από τις φονικές πυρκαγιές στην Αττική. Μπροστά σε αυτή την εθνική τραγωδία είναι χρέος όλων μας να ενώσουμε τις δυνάμεις μας.  

Κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα της Συνομοσπονδίας κ. Γιώργο Κουράση, μέλη της Διοίκησης και επιστημονικό προσωπικό του Ινστιτούτου της ΓΣΕΒΕΕ, θα επισκεφθούν αύριο  Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018 τις πυρόπληκτες περιοχές προκειμένου να συναντηθούν με τους Δημάρχους Ραφήνας – Πικερμίου και Μαραθώνος και να μεταφέρουν την πρωτοβουλία της ΓΣΕΒΕΕ να θέσει τα μέλη των Ομοσπονδιών Υδραυλικών και Ηλεκτρολόγων στη διάθεση όλων των αρχών ώστε να επισπευθεί η καταγραφή των ζημιών και να συμβάλουν στην άμεση αποκατάσταση της υδροδότησης και ηλεκτροδότησης των περιοχών αυτών. 

Προτεραιότητά μας είναι να στηρίξουμε όσους έχουν πληγεί.

 

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Αριστοτέλους 46, 104 33 ΑΘΗΝΑ, Τηλ.: 210 3816600, fax: 210 3820735, www.gsevee.gr

 

Αθήνα, 24 Ιουλίου 2018

 

ΘΕΜΑ: ΓΣΕΒΕΕ: Μέτρα για την ανακούφιση των κατοίκων και την αποκατάσταση των ζημιών επιχειρήσεων από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αττική. 

 

Η ΓΣΕΒΕΕ εκφράζει την βαθιά θλίψη της για τα θύματα των καταστροφικών πυρκαγιών στην Αττική, τα συλλυπητήριά της και την αμέριστη συμπαράστασή της στις οικογένειες των θυμάτων.

Η Γενική Συνομοσπονδία προτίθεται να βοηθήσει με όποιο τρόπο μπορεί, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες αυτής της ανείπωτης εθνικής τραγωδίας.

Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Γιώργος Καββαθάς, ανέφερε τα ακόλουθα:  «Η ΓΣΕΒΕΕ εκφράζει την θλίψη της για τα θύματα της ανείπωτης τραγωδίας που προκλήθηκε από τις πυρκαγιές που έπληξαν την Αττική. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές στεκόμαστε δίπλα στις οικογένειες που δοκιμάζονται με όλες μας τις δυνάμεις. Επίσης, εκφράζουμε την συμπαράστασή μας στους συναδέλφους επαγγελματίες που επλήγησαν από τον πύρινο όλεθρο».

H ΓΣΕΒΕΕ με επιστολή προς τον Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Ι. Δραγασάκη, την Υπουργό Εργασίας , Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κα. Ε. Αχτσιόγλου, τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Ε. Τσακαλώτο και την Περιφερειάρχη Αττικής, κα. Ρ. Δούρου,  καλεί την κυβέρνηση να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αντιμετώπιση των έκτακτων αυτών αναγκών. Με οδηγό τις προτάσεις μας, αλλά και το πλαίσιο ρυθμίσεων που έλαβαν χώρα σε άλλες περιπτώσεις καταστροφών στο παρελθόν, είναι αναγκαίο να προωθηθούν οι παρακάτω παρεμβάσεις μερικές από τις οποίες θα πρέπει να έχουν μόνιμη θεσμική και νομική ισχύ:

Ι. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

[1] Δημιουργία μιας κεντρικής συντονιστικής υπηρεσίας εξυπηρέτησης έκτακτης ανάγκης για επιχειρήσεις {one stop emergency shop} για την καταγραφή των επιχειρήσεων που επηρεάζονται και την συγκέντρωση και αυτεπάγγελτη αναζήτηση εγγράφων και δικαιολογητικών δεδομένου ότι πολλές δημόσιες υπηρεσίες υπολειτουργούν ενώ οι επιχειρηματίες δεν διαθέτουν τον απαραίτητο χρόνο για να ασχοληθούν με όλα τα γραφειοκρατικά ζητήματα.  Αυτή η υπηρεσία μπορεί να έχει μόνιμο χαρακτήρα και λειτουργεί σε έκτακτες περιστάσεις σε όλη την επικράτεια.

[2] Πλήρης αποζημίωση των επιχειρήσεων που επηρεάζονται άμεσα από την καταστροφή που έχει συντελεστεί. 

[3] Αποζημίωση για τα κατεστραμμένα προϊόντα με βάση τις τρέχουσες τιμές.

ΙΙ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ – ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ

 [1] Για όσους επαγγελματίες που αποδεδειγμένα έχουν υποστεί ζημιές απαλλαγή (και όχι μόνο αναστολή) από την καταβολή εισφορών στον ΕΦΚΑ για ένα εξάμηνο και μεταφορά ασφαλιστικού χρόνου με πλήρες, ωστόσο, δικαίωμα στην ασφάλιση υγείας.

[2] Απαλλαγή από την καταβολής του τέλους επιτηδεύματος για όλους τους επιχειρηματίες της περιοχής για το τρέχον έτος. Απαλλαγή πληρωμής ανταποδοτικών τελών μέχρι το τέλος του έτους.

[3] Απομείωση του συντελεστή φόρου εισοδήματος για τα οικονομικά έτη 2018 και 2019.

[4] Παροχή δυνατότητας υπαγωγής σε ρύθμιση για οφειλές σε εφορία και ασφαλιστικά ταμεία. Για όσους έχουν υπαχθεί στις ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών, προτείνεται η μετάθεση της ρύθμισης και το πάγωμα καταβολής για 6 μήνες.

ΙΙΙ. ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ- ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

[1] Αναστολή καταβολής δόσεων για δανειακές υποχρεώσεις των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών. Μετά την αποτίμηση των ζημιών, ισοαναλογική απομείωση χρεών. Παράλληλα, να εξεταστεί η παροχή διευκολύνσεων με χαμηλότοκα δάνεια για όσους επιθυμούν να επανεπενδύσουν στην επιχείρηση (ανακατασκευή, αγορά προϊόντων, μεταγκατάσταση κοκ)

[2] Αναστολή αναγγελίας στον Τειρεσία για επιχειρήσεις που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές σε δάνεια.  

[3] Ειδική ρύθμιση- παράταση για τις ληξιπρόθεσμες επιταγές 

[4] Άμεση καταβολή των ποσών που προκύπτουν από ιδιωτική ασφάλιση κτιρίων και αγαθών. 

IV. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ

[1] Επέκταση του κοινωνικού τιμολογίου στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά της πληγείσας περιοχής για  χρονικό διάστημα ενός έτους

[2] Απελευθέρωση πόρων από προγράμματα του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου για την αποκατάσταση των ζημιών.

[3] Ειδικό καθεστώς πρόσβασης σε κοινωνικές υπηρεσίες και παροχές για τις οικογένειες που έχουν πληγεί (βρεφονηπιακούς σταθμούς, βοήθεια στο σπίτι, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη).

 

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Αριστοτέλους 46, 104 33 ΑΘΗΝΑ, Τηλ.: 210 3816600, fax: 210 3820735, www.gsevee.gr

Αγαπητές συνάδελφοι,

Μετά τα θλιβερά γεγονότα, που συνέβησαν πρόσφατα, και με τον προβληματισμό στις σκέψεις όλων μας, πως θα βοηθήσουμε, έρχεται η επιστολή της ΓΣΕΒΕΕ, που θα βρείτε συνημμένη, να μας καθησυχάζει, ότι όλα τα υλικά είναι καλά. Οι ανάγκες καλύφθηκαν, χάρη σε μάς όλους, που δώσαμε, τρέξαμε κάναμε ό,τι μπορέσαμε.

Ο δικός μας προβληματισμός, είναι για το μέλλον.

Κάθε τόσο, κάτι κακό συμβαίνει, και κάποιοι συνάνθρωποί μας θέλουν βοήθεια.

Να οργανωθούμε, σαν κλάδος, σαν ομάδα. Να συμμετέχουμε σε κάποιες δράσεις σχετικές με την δουλειά μας, έχοντας μια παραϊατρική υποδομή.

Θα μιλήσουμε με τον πρόεδρο του Ερυθρού Σταυρού, μήπως και πάρουμε κάποια εκπαίδευση, σχετική.

Ας θυμηθούμε πέρυσι τέτοιον καιρό, πως ήμασταν.

1η Αυγούστου, ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, και έκτοτε, περάσαμε το πιο δύσκολο καλοκαίρι.

Ταυτόχρονα, με τις παραιτήσεις μελών του ΔΣ, είχαμε μια ασταθή διοίκηση, χωρίς χαρτιά, χωρίς λεφτά, χωρίς αυτοπεποίθηση.

ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ.

Είμαστε αγαπημένοι και δυνατοί.

Έχουμε χαρτιά, έχουμε ταμείο, έχουμε πρόσωπο.

Οι συνάδελφοι, αντιλήφθηκαν την αγάπη μας για το επάγγελμα, και μας επιστρέφουν την αγάπη τους σε κάθε ευκαιρία.

Έχουμε κάνει πολλά βήματα προόδου κι επιτυχιών.

Διανύουμε μια εξαιρετικά δύσκολη εποχή, που χαρακτηρίζεται από βαθιές θεσμικές αλλαγές.

Άρα έχουμε πολλή δουλειά, πολύ κόπο, και μεγάλες αποστάσεις να διανύσουμε, για να πετύχουμε μικρά πράγματα.

Θα συνεχίσουμε, με την ίδια σκληρή δουλειά κι αγάπη για το επάγγελμα, προκειμένου να το θωρακίσουμε.

Ζητάμε τη συμπαράσταση και τη συνεργασία όλων.

 

Πηγή: ΟΣΕΔΑΕ

Αθήνα, 27 Ιουλίου 2018

ΘΕΜΑ: Επίσκεψη κλιμακίου της ΓΣΕΒΕΕ στις πυρόπληκτες περιοχές

 

Κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Συνομοσπονδίας κ. Γιώργο Κουράση, μέλη της Διοίκησης και επιστημονικό προσωπικό του Ινστιτούτου της ΓΣΕΒΕΕ, επισκέφτηκαν χθες  26 Ιουλίου 2018 τις πυρόπληκτες περιοχές προκειμένου να διαπιστώσουν τις καταστροφές που έχουν προκληθεί στις επιχειρήσεις από τις φονικές πυρκαγιές. 

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε σύντομη συνάντηση με τον Δήμαρχο Ραφήνας – Πικερμίου, κ. Ευάγγελο Μπουρνούς.  Στην συνάντηση ο Δήμαρχος ενημέρωσε το κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ για την κατάσταση στην ευρύτερη περιοχή. Επισήμανε ότι η αλληλεγγύη και η προσφορά αγαθών από το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία με αποτέλεσμα να έχουν καλυφθεί πλήρως όλες οι ανάγκες του Δήμου για τους πυρόπληκτους σε τρόφιμα, νερό και ιατροφαρμακευτικό υλικό. Από την μεριά του ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΒΕΕ ενημέρωσε το Δήμαρχο ότι τρόφιμα και ιατροφαρμακευτικό υλικό που ήδη έχουν συλλεχτεί από την προσφορά των μελών της ΓΣΕΒΕΕ από όλη την Ελλάδα θα παραδοθούν στην Περιφέρεια Αττικής. Παράλληλα τόνισε ότι οι Ομοσπονδίες τεχνικών επαγγελμάτων της ΓΣΕΒΕΕ (ηλεκτρολόγοι, αλουμινοκατασκευαστές, υδραυλικοί, ψυκτικοί) είναι στην διάθεση του Δήμου προκειμένου να βοηθήσουν στην αποκατάσταση των ζημιών. 

Εν συνεχεία το κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ επισκέφτηκε επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές από τις πυρκαγιές στις πληγείσες περιοχές. Οι επιχειρήσεις που κυρίως έχουν πληγεί αφορούν καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (εστιατόρια, αρτοποιεία κλπ) και αναψυχής (τουριστικά καταλύματα). Δεν υπάρχει ακόμα ακριβής αριθμός των επιχειρήσεων που έχουν υποστεί καταστροφές. Ωστόσο μια πρώτη εκτίμηση αναφέρεται σε περίπου 27 επιχειρήσεις. 

Από την επίσκεψη στην περιοχή η πρώτη διαπίστωση είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί χρειάζονται την αμέριστη συμπαράσταση και παρουσία μας και κυρίως την έμπρακτη συνδρομή μας προκείμενου η ζωή τους να επανέλθει το συντομότερο δυνατό σε μια κανονικότητα.  Είναι ωστόσο πολύ θετικό ότι κλιμάκια από το Υπουργείο Υποδομών έχουν ήδη επισκεφτεί τις επιχειρήσεις προκειμένου να καταγράψουν τις καταστροφές.

Άμεσα απαιτούνται η όσο το δυνατόν πιο γρήγορες ενέργειες για την αποκατάσταση της υδροδότησης και ηλεκτροδότησης καθώς και η συνέχιση της επιτήρησης της περιοχής για την αποφυγή φαινομένων λεηλασίας. 

Επιπλέον και σε συνδυασμό με τα θετικά μέτρα που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση προτείνουμε:

1. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

  • Δημιουργία μιας υπηρεσίας έκτακτης ανάγκης για επιχειρήσεις σε συνεργασία με το Υπ. Εσωτερικών, Υποδομών, Περιβάλλοντος, Εργασίας, Ανάπτυξης και Οικονομικών για τη συγκέντρωση και αυτεπάγγελτη αναζήτηση εγγράφων και δικαιολογητικών δεδομένου ότι πολλές δημόσιες υπηρεσίες υπολειτουργούν ή δε δύνανται να εξυπηρετήσουν, ενώ οι επιχειρηματίες δε διαθέτουν τη δυνατότητα μετακινήσεων και ενασχόλησης με διοικητικές εργασίες. 
  • Πρόβλεψη για αποζημίωση της ιδιόκτητης επαγγελματικής στέγης με βάση τη συνολική αξία των παρεμβάσεων που έχουν γίνει. Στο πλαίσιο αυτό θεωρούμε ότι η εξαγγελία ότι το Υπουργείο Υποδομών θα αναλάβει δωρεάν την εκπόνηση μελετών για την αποκατάσταση των πληγέντων κιτριών αφορά και τις επιχειρήσεις, καθώς επίσης και η εξαγγελία για την επιδότηση αποκατάστασης των περιβαλλόντων χώρων. Οι διαδικασίες αυτές θα πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα.
  • Επιδότηση για ένα έτος ενοικίου επαγγελματικής στέγης για όλους τους επαγγελματίες που μισθώνουν ή θα αναγκαστούν να μισθώσουν.
  • Αποζημίωση για τα κατεστραμμένα εμπορεύματα και τις πρώτες ύλες με βασικό κριτήριο τα τιμολόγια αγοράς. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η εξεύρεση τιμολογίων τεκμήριο να είναι ενδεικτικές τρέχουσες τιμές.

2. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ – ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ

Για όσους επαγγελματίες έχουν υποστεί ζημιές: 

  • Απαλλαγή από την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών στον ΕΦΚΑ για ένα εξάμηνο και σε κάθε περίπτωση μέχρι την πλήρη αποκατάσταση λειτουργίας της επιχείρησης (στη συνέχεια καταβολή του ελάχιστου) και πλήρης απαλλαγή από τις εισφορές για την υγεία για το ίδιο διάστημα (και για τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη). 
  • Παροχή δυνατότητας υπαγωγής σε ρύθμιση για οφειλές σε εφορία και ασφαλιστικά ταμεία. Για όσους έχουν υπαχθεί στις ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών, προτείνεται η μετάθεση της ρύθμισης και το πάγωμα καταβολής για 6 μήνες.
  • Απαλλαγή από την καταβολή του τέλους επιτηδεύματος για όλους τους επιχειρηματίες της περιοχής για το τρέχον έτος. Απαλλαγή πληρωμής ανταποδοτικών τελών μέχρι το τέλος του έτους.
  • Παράταση υποβολής φορολογικών δηλώσεων μέχρι τις 31/12/2018 και απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής φόρου μέχρι την αποκατάσταση πλήρης λειτουργίας των επιχειρήσεων.
  • Απαλλαγή για ένα εξάμηνο και σε κάθε περίπτωση μέχρι την πλήρη αποκατάσταση λειτουργίας των επιχειρήσεων από δημοτικά τέλη.

3. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

  • Αναστολή καταβολής δόσεων για δανειακές υποχρεώσεις των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών. Μετά την αποτίμηση των ζημιών, ισοαναλογική απομείωση χρεών. Παράλληλα, να εξεταστεί η παροχή διευκολύνσεων με χαμηλότοκα δάνεια για όσους επιθυμούν να επανεπενδύσουν στην επιχείρηση (ανακατασκευή, αγορά προϊόντων, μετεγκατάσταση κοκ)
  • Αναστολή αναγγελίας στον Τειρεσία για επιχειρήσεις που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές σε δάνεια. 
  • Ειδική ρύθμιση- παράταση για τις ληξιπρόθεσμες επιταγές
  • Άμεση καταβολή των ποσών που προκύπτουν από ιδιωτική ασφάλιση κτιρίων και αγαθών.

4. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

  • Επέκταση του κοινωνικού τιμολογίου στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά των πληγεισών περιοχών για  χρονικό διάστημα ενός έτους δεδομένου ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την αποκατάσταση της οικονομικής ζωής της περιοχής.

Τέλος, κατά την διάρκεια της επίσκεψης στις πληγείσες επιχειρήσεις γίναμε αποδέκτες καταγγελιών αισχροκέρδειας και εκμετάλλευσης της αδυναμίας που βρίσκονται οι επιχειρηματίες από διάφορους επιτήδειους. Η ΓΣΕΒΕΕ καταδικάζει τα φαινόμενα αυτά και παρακαλεί τους επιχειρηματίες και τα μέλη της στην περιοχή εάν υποπέσουν στην αντίληψη τους ανάλογα φαινόμενα να τα γνωστοποιούν στην Γενική Συνομοσπονδία για περαιτέρω ενέργειες. 

 

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Αριστοτέλους 46, 104 33 ΑΘΗΝΑ, Τηλ.: 210 3816600, fax: 210 3820735, www.gsevee.gr 

Έχουμε έναν ιδιαίτερο κλάδο. Με πολλά προτερήματα. Και ένα μεγάλο μειονέκτημα. Ότι τον θέλουν 

Εμείς θα παραιτηθούμε; Να τον παραδώσουμε πιο εύκολα στους εχθρούς; Πιο γρήγορα; Αποσύρουμε τις δυνάμεις μας, μπαίνοντας στα σπίτια; Απουσιάζουμε από την ενεργή δραστηριότητα, παρέχοντας μαύρη εργασία; Αποκοπτόμαστε από την πραγματική αγορά και μπαίνουμε συνειδητά στη μαύρη, μη ελεγχόμενη; Δίνουμε τη θέση μας σε όλους τους αυτοαποκαλούμενους αισθητικούς;

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

Μπορούμε και τώρα να ζητήσουμε βοήθεια, από μέντορες, που έχουν αναλάβει να σώσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις, που έχουν προβλήματα.

ΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ;

Με δεδομένο ότι όλες οι επιχειρήσεις, έχουν οικονομικά θέματα και όχι μόνο, κι εμείς οι αισθητικοί ήρθε η ώρα, να μελετήσουμε τον κλάδο μας και να μπούμε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα της «έγκαιρης προειδοποίησης» ή early warning.

Το πρόγραμμα αυτό, το έχουν αναλάβει στην Ελλάδα η ΓΣΕΒΕΕ και το ΕΕΑ (Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας).

ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μπορούμε να πάμε κατευθείαν στο Επιμελητήριο στο 2103380236, ή στο τηλεφωνο της προέδρου Λ. Τσικούρη 6948524050.

Μία αίτηση φθάνει, για να ενταχθούμε στο πρόγραμμα.

Στη συνέχεια, αναλαμβάνει ένας μέντορας, ειδικά εκπαιδευμένος, που έρχεται στην επιχείρηση και προσπαθεί με τη βοήθειά μας να βρεί τον τρόπο να βοηθήσει. Να βρεί τα σημεία, που γίνονται λάθη ή παραλείψεις. 

Μετά από κάποιο διάστημα έχει βρεί τα σημεία, που μπορούν, αν διορθωθούν, να βελτιώσουν την κατάσταση.

ΠΧ  Όταν οι μέντορες, παρουσίασαν κάποια περιστατικά, ένα που μου έκανε εντύπωση, ήταν ένα φροντιστήριο. Αυτό ζήτησε τη βοήθεια των μεντόρων, γιατί ενώ είχε δουλειά, δεν είχε ανάλογα έσοδα.

Ο μέντορας που το παρουσίασε, είπε, ότι, αυτός που είχε το φροντιστήριο είχε ανοίξει πολύ το ωράριο (διότι τα παιδιά του το ζητούσαν). Αυτός για να καλύψει το διευρυμένο ωράριο, είχε πολλούς καθηγητές, τους οποίους πλήρωνε και τους μισθούς και το ΙΚΑ.

Όταν μείωσε το ωράριο, μειώθηκαν και οι αμοιβές των καθηγητών και βελτιώθηκαν σημαντικά τα εισοδήματά του.

ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ

Είναι ευκαιρία, να ζητήσουμε τη βοήθεια συμβούλων επιχειρήσεων (μεντόρων), τώρα, που είναι τελείως ΔΩΡΕΑΝ.

Σκεφθείτε, ότι ο μέντορας, που ήταν μαζί μου στην εκπαίδευση, έπαιρνε για την ίδια δουλειά 100€/ώρα, αν κάποιος του ζητούσε βοήθεια στο προσωπικό του γραφείο.

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΕΨΗ

Χρειάζεται απόφαση και δράση. Μη διστάζετε. Βοηθάνε πολύ και με απόλυτη εχεμύθεια.

 

Για την ΟΣΕΔΑΕ και το ΕΕΑ

Λένα Τσικούρη

Πρόεδρος ΟΣΕΔΑΕ

 

ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 22ας Σεπτεμβρίου 2006 σχετικά με την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων και των σχετικών ισχυρισμών

[κοινοποιηθείσα υπό τον αριθμό Ε(2006) 4089]

(Κείμενο που παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον ΕΟΧ)

(2006/647/ΕΚ)

 

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ,

Έχοντας υπόψη:

τη συνθήκη για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, και ιδίως το άρθρο 211 δεύτερη περίπτωση,

Εκτιμώντας τα ακόλουθα:

 

(1)

Τα αντιηλιακά προϊόντα αποτελούν καλλυντικά προϊόντα κατά την έννοια του άρθρου 1, παράγραφος 1 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 27ης Ιουλίου 1976, περί προσεγγίσεως των νομοθεσιών των κρατών μελών των αναφερομένων στα καλλυντικά προϊόντα (1).

(2)

Σύμφωνα με το άρθρο 2, πρώτο εδάφιο της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ, τα καλλυντικά προϊόντα που διατίθενται στην αγορά εντός της Κοινότητος δεν πρέπει να δύνανται να προκαλέσουν βλάβη στην ανθρώπινη υγεία, όταν χρησιμοποιούνται υπό κανονικές και προβλέψιμες συνθήκες χρήσης, λαμβάνοντας, ιδίως, υπόψη την παρουσίαση του προϊόντος, την επισήμανσή του, τις τυχόν οδηγίες χρήσης του.

(3)

Το άρθρο 6 παράγραφος 3 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ υποχρεώνει τα κράτη μέλη να λαμβάνουν κάθε πρόσφορο μέτρο ώστε στην επισήμανση, στην προσφορά προς πώληση και στη διαφήμιση των καλλυντικών προϊόντων το κείμενο, οι ονομασίες, τα σήματα, οι εικόνες ή τα άλλα σύμβολα παραστατικά ή μη, να μη χρησιμοποιούνται για να αποδώσουν σε αυτά τα προϊόντα χαρακτηριστικά τα οποία δεν έχουν.

(4)

Επιπλέον, σύμφωνα με το άρθρο 7α της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ, ο παρασκευαστής ή ο εντολοδόχος του ή το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου παρασκευάζεται ένα καλλυντικό προϊόν ή το πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για τη διάθεση εισαγόμενων καλλυντικών στην κοινοτική αγορά πρέπει να εξασφαλίζει ότι οι αρμόδιες αρχές των ενδιαφερόμενων κρατών μελών έχουν, για λόγους ελέγχου, εύκολα πρόσβαση, την απόδειξη του αποτελέσματος την οποία υποτίθεται ότι έχει το καλλυντικό, όταν αυτό αιτιολογείται από τη φύση του αποτελέσματος ή του προϊόντος.

(5)

Για να εξασφαλιστεί υψηλό επίπεδο προστασίας της υγείας, πρέπει να δοθούν οδηγίες σχετικά με τις συνέπειες της εφαρμογής του άρθρου 6 παράγραφος 3 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ σε ισχυρισμούς που αφορούν την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων.

(6)

Αν και η βιομηχανία έχει ήδη καταβάλει ορισμένες προσπάθειες προς την κατεύθυνση αυτή, είναι σκόπιμο να καθοριστούν παραδείγματα ισχυρισμών που δεν πρέπει να γίνονται όσον αφορά τα αντιηλιακά προϊόντα, τα προληπτικά μέτρα που πρέπει να τηρούνται και τις οδηγίες χρήσης που πρέπει να συνιστώνται για ορισμένα από τα αποδιδόμενα χαρακτηριστικά.

(7)

Είναι επίσης σκόπιμο να αντιμετωπιστούν ορισμένες άλλες πτυχές που αφορούν τους ισχυρισμούς που γίνονται για τα αντιηλιακά προϊόντα και την αποτελεσματικότητά τους, όπως η ελάχιστη αποτελεσματικότητα του αντιηλιακού προϊόντος, ώστε να διασφαλίζεται υψηλός βαθμός προστασίας της δημόσιας υγείας, και ο τρόπος με τον οποίο μπορεί η επισήμανση των αντιηλιακών να διατηρείται απλή και κατανοητή ώστε να βοηθά τον καταναλωτή να επιλέξει το σωστό προϊόν.

(8)

Η ηλιακή ακτινοβολία συνίσταται, μεταξύ άλλων, σε (βραχύτερη) υπεριώδη ακτινοβολία Β («ακτινοβολία UVB») και σε (μακρύτερη) υπεριώδη ακτινοβολία Α («ακτινοβολία UVA»). Ο ερεθισμός του δέρματος («ηλιακό έγκαυμα») και το συνακόλουθο ερύθημα του δέρματος δημιουργούνται κυρίως από ακτινοβολία UVB. Όσον αφορά το κίνδυνο καρκίνου, αν και ο κύριος υπεύθυνος για την εκδήλωσή του είναι η ακτινοβολία UVB, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τον κίνδυνο που συνδέεται με την ακτινοβολία UVA. Επιπλέον, η ακτινοβολία UVA ευθύνεται για την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Οι έρευνες επίσης δείχνουν ότι η υπερβολική έκθεση τόσο σε ακτινοβολία UVB όσο και σε ακτινοβολία UVA επηρεάζει το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού.

(9)

Τα αντιηλιακά προϊόντα μπορούν να είναι αποτελεσματικά στην πρόληψη των ηλιακών εγκαυμάτων. Επιστημονικά πορίσματα δείχνουν επίσης ότι τα αντιηλιακά μπορούν να αποτρέψουν τη βλάβη που συνδέεται με τη φωτογήρανση και ότι μπορούν να προστατέψουν από την φωτο-ανασοκαταστολή. Από επιδημιολογικές μελέτες προκύπτει ότι η χρήση αντιηλιακών μπορεί να προλάβει ορισμένους τύπους καρκινώματος του δέρματος.

(10)

Για να έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά προφύλαξης, τα αντιηλιακά πρέπει να προστατεύουν τόσο από την ακτινοβολία UVB όσο και από την ακτινοβολία UVA. Κατά συνέπεια, αν και ο δείκτης ηλιακής προστασίας αφορά μόνο την προστασία από την ακτινοβολία που προκαλεί ερύθημα (δηλ. κυρίως την ακτινοβολία UVB), τα αντιηλιακά πρέπει να προσφέρουν προστασία τόσο από τις ακτίνες UVB όσο και από τις UVA.

(11)

Ακόμα και τα αντιηλιακά που είναι πολύ αποτελεσματικά και προστατεύουν τόσο από την ακτινοβολία UVB όσο και από την UVA δεν μπορούν να εγγυηθούν απόλυτη προστασία από κινδύνους για την υγεία που απορρέουν από την υπεριώδη ακτινοβολία. Κανένα αντιηλιακό προϊόν δεν μπορεί να φιλτράρει όλη την υπεριώδη ακτινοβολία. Επιπλέον, δεν υπάρχουν, έως σήμερα, αδιαμφισβήτητες επιστημονικές αποδείξεις ότι η χρήση αντιηλιακών προφυλάσσει από το μελάνωμα. Κατά συνέπεια, δεν πρέπει να διατυπώνεται ο ισχυρισμός ή να δημιουργείται η εντύπωση ότι τα αντιηλιακά προϊόντα παρέχουν πλήρη προστασία από τους κινδύνους που απορρέουν από την υπερβολική έκθεση στην ακτινοβολία UV.

(12)

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όσον αφορά την έκθεση βρεφών και μικρών παιδιών στον ήλιο. Καθώς η έκθεση στον ήλιο κατά την παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος σε μεγαλύτερη ηλικία, δεν πρέπει να δημιουργείται η εντύπωση ότι τα αντιηλιακά προϊόντα παρέχουν επαρκή προστασία για τα βρέφη και τα μικρά παιδιά.

(13)

Τυχόν εσφαλμένες αντιλήψεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να αποκαθίστανται μέσω κατάλληλων προειδοποιήσεων.

(14)

Βασιζόμενο σε διάφορες μελέτες, το Διεθνές Κέντρο Έρευνας για τον Καρκίνο της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας τόνισε τη σημασία της σχέσης μεταξύ της σωστής χρήσης των αντιηλιακών προϊόντων και της αποτελεσματικότητας του δείκτη ηλιακής προστασίας του ισχυρισμού που διατυπώνεται σχετικά με το προϊόν. Συγκεκριμένα, μεγάλη σημασία έχει η συχνή επανεπάληψη του αντιηλιακού προϊόντος. Επιπλέον, για να επιτευχθεί το επίπεδο προστασίας που αντιστοιχεί στο δείκτη ηλιακής προστασίας, τα αντιηλιακά πρέπει να χρησιμοποιούνται σε ποσότητες ανάλογες με αυτές που χρησιμοποιούνται σε συνθήκες δοκιμής, δηλ. 2 mg/cm2, που αντιστοιχεί σε 2 μικρές κουταλιές κρέμας (περίπου 36 γραμμάρια) για έναν ενήλικα. Η ποσότητα αυτή είναι μεγαλύτερη από αυτή που συνήθως χρησιμοποιείται από τους καταναλωτές. Η χρήση μικρότερης ποσότητας αντιηλιακού προϊόντος οδηγεί σε δυσανάλογη μείωση της προστασίας. Για παράδειγμα, αν η χρησιμοποιούμενη ποσότητα σε μειωθεί κατά το ήμισυ μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της προσφερόμενης προστασίας έως και κατά δύο τρίτα.

(15)

Τα αντιηλιακά πρέπει να είναι επαρκώς αποτελεσματικά σε σχέση με την ακτινοβολία UVB και UVA για να εξασφαλίζουν υψηλή προστασία της δημόσιας υγείας. Για το σκοπό αυτό, ένα αντιηλιακό προϊόν πρέπει να παρέχει μία ελάχιστη προστασία από την UVB και την UVA. Ένας υψηλότερος δείκτης ηλιακής προστασίας (κυρίως προστασίας από την UVB) πρέπει να συνεπάγεται επίσης αύξηση της προστασίας από την UVA. Συνεπώς, η προστασία από την UVA πρέπει να συνδέεται με την προστασία από την UVB. Επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι ορισμένες βιολογικές βλάβες του δέρματος μπορούν να προληφθούν και να μειωθούν εάν ο λόγος του δείκτη προστασίας που υπολογίζεται με τη δοκιμή επίμονης μελάχρωσης (persistent pigment darkening test) (που αφορά κυρίως την ακτινοβολία UVA) είναι τουλάχιστον 1/3 του δείκτη που υπολογίζεται με τη μέθοδο δοκιμής του δείκτη ηλιακής προστασίας (που αφορά κυρίως την ακτινοβολία UVB). Επιπλέον για να διασφαλιστεί μια ευρεία προστασία, οι δερματολόγοι προτείνουν ένα κρίσιμο μήκος κύματος τουλάχιστον 370 nm.

(16)

Για να διασφαλιστεί η αναπαραγωγή και η συγκρισιμότητα της συνιστώμενης ελάχιστης προστασίας από την ακτινοβολία UVB, πρέπει να χρησιμοποιείται η διεθνής μέθοδος δοκιμής του δείκτη ηλιακής προστασίας (International Sun Protection Factor Test Method) (2006) όπως προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα το 2006 από τις βιομηχανίες της Ευρώπης, της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ και της Νότιας Αφρικής. Για να αξιολογηθεί η ελάχιστη προστασία από την ακτινοβολία UVA, πρέπει να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος της επίμονης μελάχρωσης, όπως εφαρμόζεται από την ιαπωνική βιομηχανία και τροποποιήθηκε από το Γαλλικό Οργανισμό Υγείας «Agence française de sécurité sanitaire des produits de santé — Afssaps» καθώς και το κρίσιμο μήκος κύματος. Αυτές οι μέθοδοι δοκιμής έχουν υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τυποποίησης (CEN) με σκοπό να θεσπιστούν ευρωπαϊκά πρότυπα στον τομέα αυτό (2).

(17)

Αν και οι εν λόγω μέθοδοι δοκιμής πρέπει να χρησιμοποιούνται ως μέθοδοι αναφοράς, πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε μεθόδους δοκιμής in-vitro με ισοδύναμα αποτελέσματα, δεδομένου ότι οι μέθοδοι in-vivo εγείρουν ηθικά ζητήματα. Η βιομηχανία πρέπει να καταβάλει περισσότερες προσπάθειες για την ανάπτυξη μεθόδων δοκιμής in-vitro με σκοπό την προστασία από τις ακτινοβολίες UVB και UVA.

(18)

Οι ισχυρισμοί που αφορούν την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να είναι απλοί, κατανοητοί και να βασίζονται σε ταυτόσημα κριτήρια ώστε να βοηθούν τον καταναλωτή να συγκρίνει προϊόντα και να επιλέγει το κατάλληλο προϊόν για τη συγκεκριμένη έκθεση στον ήλιο και το συγκεκριμένο τύπο δέρματος.

(19)

Ειδικότερα, είναι αναγκαίο να υπάρχουν ομοιόμορφοι ισχυρισμοί όσον αφορά την προστασία από την UVA, ούτως ώστε να διευκολύνεται η επιλογή εκ μέρους του καταναλωτή προϊόντος που παρέχει προστασία τόσο από την UVB όσον και από την UVA.

(20)

Οι ποικίλοι αριθμοί που εμφανίζονται στις ετικέτες για τη δήλωση του δείκτη ηλιακής προστασίας δεν εξυπηρετούν το στόχο να καταστούν οι ισχυρισμοί απλοί και κατανοητοί. Η αύξηση της προστασίας από τον έναν αριθμό στον επόμενο είναι αμελητέα, ιδιαίτερα στους υψηλούς δείκτες. Επιπλέον, η αύξηση της προστασίας είναι απλώς γραμμική στην περίπτωση εγκαύματος, δηλ, το προϊόν με δείκτη ηλιακής προστασίας 30 προστατεύει από το έγκαυμα όσο και το αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 15. Ωστόσο, ένα προϊόν με δείκτη ηλιακής προστασίας 15 απορροφά το 93 % της ακτινοβολίας UVB, ενώ ένα προϊόν με δείκτη προστασίας 30 απορροφά το 97 % της ακτινοβολίας UVB. Τέλος, οι δείκτες ηλιακής προστασίας άνω του 50 δεν αυξάνουν σημαντικά την προστασία από την ακτινοβολία UV. Συνεπώς, το φάσμα των δεικτών ηλιακής προστασίας που αναγράφεται στις ετικέτες μπορεί να μειωθεί χωρίς να μειωθεί για τον καταναλωτή η επιλογή μεταξύ προϊόντων διαφορετικής ισχύος.

(21)

Η επισήμανση με τη χρήση μίας από τις τέσσερις κατηγορίες («χαμηλή», «μεσαία», «υψηλή» και «πολύ υψηλή») παρέχει απλούστερη και πιο κατανοητή ένδειξη της αποτελεσματικότητας των αντιηλιακών προϊόντων από ό,τι η χρήση πολλών διαφορετικών αριθμών. Κατά συνέπεια, η κατηγορία πρέπει να επισημαίνεται με τρόπο τουλάχιστον τόσο εμφανή όσο και ο δείκτης ηλιακής προστασίας.

(22)

Οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με τους κινδύνους που απορρέουν από την υπερβολική έκθεση στον ήλιο. Επιπλέον, οι καταναλωτές χρειάζονται καθοδήγηση για να επιλέξουν το κατάλληλο, από άποψη αποτελεσματικότητας, αντιηλιακό προϊόν λαμβάνοντας υπόψη το βαθμό της έκθεσης στον ήλιο και τον τύπο του δέρματος,

ΣΥΝΙΣΤΑ:

ΤΜΗΜΑ 1

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ

1)

Η παρούσα σύσταση περιέχει:

α)

στο τμήμα 2, συστάσεις σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 6 παράγραφος 3 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ του Συμβουλίου όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των αντιηλιακών προϊόντων και τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται σχετικά με την αποτελεσματικότητα αυτών.

β)

στα τμήματα 3, 4 και 5, συστάσεις σχετικά με την ελάχιστη αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων ως προς τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου προστασίας από την ακτινοβολία UVB και UVA και σχετικά με την απλή και κατανοητή επισήμανση των αντιηλιακών προϊόντων ώστε να διευκολύνεται η επιλογή του κατάλληλου προϊόντος από τον καταναλωτή.

2)

Για το σκοπό της παρούσας σύστασης ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:

α)

ως «αντιηλιακό προϊόν» νοείται κάθε παρασκεύασμα (όπως κρέμα, έλαιο, ζελέ ή σπρέι) που προορίζεται να έρθει σε επαφή με το ανθρώπινο δέρμα με αποκλειστικό ή κύριο σκοπό να το προστατεύσει από την ακτινοβολία UV μέσω της απορρόφησης, της διασποράς ή της αντανάκλασης της ακτινοβολίας·

β)

ως «ισχυρισμός» νοείται κάθε δήλωση σχετικά με τα χαρακτηριστικά ενός αντιηλιακού προϊόντος με τη μορφή κειμένου, ονομασίας, σήματος, εικόνας, συμβόλου, παραστατικού ή άλλου συμβόλου που χρησιμοποιείται στην επισήμανση, την προσφορά προς πώληση και τη διαφήμιση των αντιηλιακών προϊόντων· 

γ)

ως «ακτινοβολία UVB» νοείται η ηλιακή ακτινοβολία στο φάσμα των 290-320 nm·

δ)

ως «ακτινοβολία UVA» νοείται η ηλιακή ακτινοβολία στο φάσμα των 320-400 nm·

ε)

ως «κρίσιμο μήκος κύματος» νοείται το μήκος κύματος για το οποίο το τμήμα που βρίσκεται υπό την καμπύλη οπτικής πυκνότητας και αρχίζει στα 290 nm είναι ίσο με το 90 % του ολοκληρωμένου τμήματος μεταξύ 290 και 400 nm·

στ)

ως «ελάχιστη δόση που προκαλεί ερύθημα» νοείται η ποσότητα της ενέργειας που είναι ικανή να προκαλέσει ερύθημα·

ζ)

ως «δείκτης ηλιακής προστασίας» νοείται ο λόγος της ελάχιστης δόσης που προκαλεί ερύθημα σε δέρμα που προστατεύεται από αντιηλιακό προϊόν προς την ελάχιστη δόση που προκαλεί ερύθημα στο ίδιο δέρμα χωρίς προστασία·

η)

ως «δείκτης προστασίας UVA» νοείται ο λόγος της ελάχιστης δόσης UVA που απαιτείται για να προκληθεί μόνιμη μελάχρωση σε δέρμα προστατευμένο από αντιηλιακό προϊόν προς την ελάχιστη δόση UVA που απαιτείται για την πρόκληση ελάχιστης μελάχρωσης στο ίδιο δέρμα χωρίς προστασία.

ΤΜΗΜΑ 2

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ UVA/UVB, ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ, ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ, ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ 

3)

Τα χαρακτηριστικά και οι ισχυρισμοί που αναφέρονται στα σημεία 4 έως 8 πρέπει να εκτιμηθούν στο πλαίσιο της συμμόρφωσης προς το άρθρο 6 παράγραφος 3 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ.

4)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να προστατεύουν τόσο από την ακτινοβολία UVB όσο και από την UVA.

5)

Δεν πρέπει να διατυπώνεται ισχυρισμός που αποδίδει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

α)

100 % προστασία από την ακτινοβολία UV (όπως «sunblock», «απόλυτη προστασία»)·

β)

δεν χρειάζεται επανεπάλειψη του προϊόντος υπό οποιεσδήποτε συνθήκες (όπως «πρόληψη που διαρκεί όλη την ημέρα»).

6)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να φέρουν προειδοποιήσεις που να δηλώνουν ότι δεν παρέχουν προστασία 100 % και να παρέχουν συμβουλές σχετικά με μέτρα προφύλαξης που πρέπει να λαμβάνονται πέρα από τη χρήση τους., Οι προειδοποιήσεις αυτές μπορεί να είναι:

α)

«Μην εκτίθεστε για πολύ ώρα στον ήλιο, ακόμα και αν χρησιμοποιείτε αντιηλιακό»·

β)

«Τα βρέφη και τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να εκτίθενται καθόλου στο άμεσο ηλιακό φως»·

γ)

«Η υπερβολική έκθεση στον ήλιο αποτελεί σοβαρή απειλή για την υγεία».

7)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να φέρουν οδηγίες χρήσης που να διασφαλίζουν την αλήθεια του ισχυρισμού που διατυπώνεται σχετικά με την αποτελεσματικότητα του προϊόντος, μεταξύ άλλων, τις εξής οδηγίες:

α)

«Χρησιμοποιείτε αντιηλιακό πριν από κάθε έκθεση στον ήλιο»·

β)

«Επαναλάβατε τη χρήση συχνά για να διατηρείτε την προστασία, ιδιαίτερα μετά από εφίδρωση, κολύμπι ή σκούπισμα».

8)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να φέρουν οδηγίες χρήσης, ούτως ώστε να χρησιμοποιείται επαρκής ποσότητα στο δέρμα για να επιτυγχάνεται η αποδιδόμενη στο προϊόν αποτελεσματικότητα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί, για παράδειγμα, δηλώνοντας την απαιτούμενη ποσότητα με ένα διάγραμμα, μια απεικόνιση ή ένα όργανο μέτρησης. Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να φέρουν επεξήγηση των κινδύνου που απορρέει από τη χρήση μειωμένης ποσότητας, όπως «προειδοποίηση: η μείωση της ενδεικνυόμενης ποσότητας περιορίζει σημαντικά το επίπεδο προστασίας».

ΤΜΗΜΑ 3

ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

9)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να παρέχουν ελάχιστο βαθμό προστασίας από τις ακτίνες UVB και UVA. Ο βαθμός προστασίας πρέπει να υπολογίζεται με τυποποιημένες, αναπαράξιμες μεθόδους δοκιμής και να λαμβάνει υπόψη την επίδραση του φωτός. Πρέπει να προτιμούνται οι μέθοδοι δοκιμής in-vitro. 

10)

Ο ελάχιστος βαθμός προστασίας που παρέχουν τα αντιηλιακά πρέπει να είναι ο εξής:

α)

προστασία από την ακτινοβολία UVB που αντιστοιχεί σε δείκτη ηλιακής προστασίας 6, όπως υπολογίζεται με χρήση της διεθνούς μεθόδου δοκιμής για το δείκτη ηλιακής προστασίας (International Sun Protection Factor Test Method) (2006) ή σε ισοδύναμο βαθμό προστασίας που υπολογίζεται με οποιαδήποτε μέθοδο in-vitro·

β)

προστασία από την ακτινοβολία UVA που αντιστοιχεί σε δείκτη προστασίας UVA ίση με το 1/3 του δείκτη ηλιακής προστασίας, όπως υπολογίζεται με χρήση της μεθόδου επίμονης μελάχρωσης, όπως τροποποιήθηκε από τον Γαλλικό Οργανισμό Υγείας «Agence française de sécurité sanitaire des produits de santé — Afssaps» ή σε ισοδύναμο βαθμό προστασίας που υπολογίζεται με οποιαδήποτε μέθοδο in-vitro·

γ)

κρίσιμο μήκος κύματος 370 nm, όπως υπολογίζεται με χρήση της μεθόδου δοκιμής του κρίσιμου μήκους κύματος.

ΤΜΗΜΑ 4

ΑΠΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 

11)

Οι ισχυρισμοί που αφορούν την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να είναι απλοί, σαφείς και κατανοητοί και να βασίζονται σε τυποποιημένα, αναπαράξιμα κριτήρια.

12)

Ισχυρισμοί που αφορούν την προστασία από τις ακτινοβολίες UVB και UVA πρέπει να γίνονται μόνο εάν η προστασία είναι ίση ή ανώτερη από τα επίπεδα που καθορίζονται στο σημείο 10.

13)

Η αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να αναγράφεται στην ετικέτα με αναφορά στις κατηγορίες όπως «χαμηλή», «μεσαία», «υψηλή» και «πολύ υψηλή». Κάθε κατηγορία πρέπει να ισοδυναμεί με έναν τυποποιημένο βαθμό προστασίας από τις ακτινοβολίες UVB και UVA.

14)

Οι ποικίλοι αριθμοί που χρησιμοποιούνται στις ετικέτες για τη δήλωση των δεικτών ηλιακής προστασίας πρέπει να μειωθούν ώστε να διευκολύνεται η σύγκριση μεταξύ διαφορετικών προϊόντων χωρίς να περιορίζεται η επιλογή του καταναλωτών. Προτείνεται το ακόλουθο φάσμα δεικτών ηλιακής προστασίας για κάθε κατηγορία και η σχετική επισήμανση:

 

 

15)

Η κατηγορία των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να εμφανίζεται στην ετικέτα τουλάχιστον με τρόπο τόσο εμφανή όσο και ο δείκτης ηλιακής προστασίας.

ΤΜΗΜΑ 5

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 

16)

Οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με τους κινδύνους που συνεπάγεται η υπερβολική έκθεση στην ακτινοβολία UV καθώς και σχετικά με την κατηγορία αντιηλιακού προϊόντος που απαιτείται για συγκεκριμένο βαθμό ηλιακής έκθεσης και συγκεκριμένο τύπο δέρματος. Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. μέσω ενημέρωσης από εθνικούς ιστοχώρους, μέσω φυλλαδίων ή ανακοινώσεων στον τύπο.

ΤΜΗΜΑ 6

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ 

17)

Η παρούσα σύσταση απευθύνεται στα κράτη μέλη.

 

Βρυξέλλες, 22 Σεπτεμβρίου 2006.

 

Για την Επιτροπή

Günter VERHEUGEN

Αντιπρόεδρος

 

(1)  ΕΕ L 262 της 27.9.1976, σ. 169. Οδηγία όπως τροποποιήθηκε τελευταία με την οδηγία 2006/65/ΕΚ της Επιτροπής (ΕΕ L 198 της 20.7.2006, σ. 11).

(2)  Εντολή τυποποίησης που δόθηκε στην CEN σχετικά με τις μεθόδους για τη δοκιμή της αποτελεσματικότητας των αντιηλιακών προϊόντων, εντολή M/389, 12 Ιουλίου 2006.

 

Πηγή: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/ALL/?uri=CELEX:32006H0647

Ευχαριστούμε τον ΠΣΒΑΚ για την παροχή της πληροφορίας

Η Βιομηχανία Καλλυντικών υποστηρίζει την πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την παροχή πρόσθετων πληροφοριών στους καταναλωτές σχετικά με την προστασία από τον ήλιο. Η πρωτοβουλία αυτή ακολουθεί τις βελτιώσεις στην επισήμανση και την πρόοδο στην ανάπτυξη των αντιηλιακών προϊόντων.

Η Βιομηχανία Καλλυντικών συνεργάζεται από παλιά με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε θέματα αντιηλιακής προστασίας. Η τυποποίηση σε ότι αφορά τους δείκτες ηλιακής προστασίας (SPF) και η βελτίωση της επισήμανσης για την προστασία από τη UVA ακτινοβολία είναι πρωτοβουλίες πλήρως αποδεκτές από την Βιομηχανία Καλλυντικών.

Η Βιομηχανία Καλλυντικών σε συνεργασία με την Επιτροπή ετοίμασε ένα νέο λογότυπο για την επισήμανση του UVA που συμπληρώνει την Σύσταση της Επιτροπής. Τα αντιηλιακά προϊόντα με τη νέα επισήμανση θα κυκλοφορήσουν σταδιακά μέχρι το καλοκαίρι του 2008, επειδή οι ετικέτες  των προϊόντων για το 2007 είχαν τυπωθεί πριν την έκδοση του νέου λογότυπου UVA. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα αντιηλιακά προϊόντα που κυκλοφορούν, δεν παρέχουν προστασία από τις ακτίνες UVA. Η πληροφόρηση για την προστασία από τις ακτίνες UVA δίνεται τώρα με διάφορους τρόπους και συνιστάται στους καταναλωτές να διαβάζουν όλες τις πληροφορίες που παρέχονται στην συσκευασία των προϊόντων.

Η Βιομηχανία Καλλυντικών θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να πετύχει τον κοινό στόχο για την καλύτερη προστασία των καταναλωτών από τις επικίνδυνες επιπτώσεις της έκθεσης στον ήλιο.

Ημερομηνία: 17/7/2007
Πηγή: ΠΣΒΑΚ 

τηλέφωνο: 2106828955
fax: 2106828956
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ευχαριστούμε πολύ τον ΠΣΒΑΚ για την παραχώρηση του κειμένου για ανάρτηση στην ιστοσελίδα. 

Την παρέμβαση του υπουργείου Υγείας ζητάει εκ νέου η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδος (ΟΣΕΔΑΕ), με αφορμή και την ετήσια έκθεση του "Συνήγορου του Καταναλωτή". 

Σύμφωνα με την έκθεση το 2017 διαπιστώθηκε διπλασιασμός των αθέμιτων (κυρίως παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών, πολλές εκ των οποίων, στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας στον οποίο ανήκουν οι μονάδες αδυνατίσματος και τα ιδιωτικά γυμναστήρια.

Η ΟΣΕΔΑΕ ζητάει πολλά χρόνια από το υπουργείο να εκδώσει υπουργική απόφαση που να προβλέπει πρόστιμα, για αντιποίηση επαγγέλματος αισθητικού, όπως ανέφερε στο Πρακτορείο FM και στην εκπομπή της Τάνιας Μαντουβάλου «104,9 ΜΥΣΤΙΚΑ ΥΓΕΙΑΣ», η πρόεδρος της Ομοσπονδίας και μέλος της ελεγκτικής επιτροπής της Διεύθυνσης Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Κεντρικού Τομέα, Λένα Τσικούρη. 

«Μόλις πρόσφατα όμως μας δέχτηκαν από το γραφείο του αναπληρωτή υπουργού και μας ζητήθηκε και έχουμε δεσμευτεί να πάμε όλες τις προτάσεις μας, για την εύρυθμη λειτουργία αυτών των κέντρων. Τις έχουμε καταθέσει και σε όλες τις περιφέρειες και έχουμε απευθυνθεί και στη ΓΕΣΕΒΕ», προσέθεσε η κ. Τσικούρη.

ΟΣΕΔΑΕ: Επιβολή προστίμων και σφράγισμα των κέντρων που λειτουργούν εκτός νόμου

Η ομοσπονδία ζητάει μεταξύ άλλων να σφραγίζονται τα παράνομα κέντρα και να επικαιροποιηθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των αισθητικών κοσμητολόγων, διότι ο νόμος που ισχύει είναι από το 1969 και ως εκ τούτου δεν έχει ενσωματώσει τις νέες τεχνολογίες. Ο λόγος που η ΟΣΕΔΑΕ ζητάει επιβολή προστίμων, όπως εξηγεί η κ. Τσικούρη, είναι ότι όταν στους ελέγχους που προβαίνουν συνεχώς οι αρμόδιες επιτροπές, δεν μπορεί εκ του νόμου να επιβληθεί πρόστιμο, τότε το αποτέλεσμα είναι να ανθίζει η παρανομία.

«Τα περισσότερα κέντρα αδυνατίσματος έχουν πλέον μετατραπεί σε ιατρεία. Δηλαδή είναι κάποιοι επιχειρηματίες που πουλάνε στον κόσμο διάφορα πακέτα αδυνατίσματος, ή αντιγήρανσης, τα οποία στην πραγματικότητα δεν γίνονται, ή παρέχονται κακές υπηρεσίες», σημειώνει η κ. Τσικούρη και εξηγεί: Οι καταγγελίες που ακούτε να γίνονται είναι σε βάρος επιχειρηματιών, οι οποίοι με το άνοιγμα των επαγγελμάτων έχουν πλέον το δικαίωμα να ανοίξουν μόνοι τους διαιτολογικό ιατρείο. Π.χ να βάλουν έναν γιατρό, έναν αισθητικό και έναν διαιτολόγο και να κάνουν πολυδύναμη μονάδα αδυνατίσματος. «Εμείς στους ελέγχους διαπιστώνουμε ότι κάνουν πρακτικές που δεν επιτρέπεται να γίνονται στις πολυδύναμες μονάδες αδυνατίσματος, γιατί ο γιατρός που προβλέπει ο νόμος ότι πρέπει να έχουν είναι παθολόγος ή γενικής ιατρικής. Και εμείς στους ελέγχους αυτόν τον γιατρό δεν τον βρίσκουμε ποτέ», επισημαίνει η ίδια.

Κίνδυνοι για τη δημόσια υγεία

Όπως υπογραμμίζει η κ. Τσικούρη, οι ενέσιμες πράξεις είναι ιατρικές πράξεις που πρέπει να τις κάνουν πλαστικοί ή δερματολόγοι. «Αλλά εκεί γίνονται τα πάντα μέσα σε αυτά τα πολυδύναμα κέντρα, εκτός νόμου. Δεν τηρείται τίποτα από τις νόμιμες προϋποθέσεις. Επίσης πολύ σοβαρό είναι το γεγονός ότι σε αυτά τα κέντρα δεν υπάρχουν αισθητικοί κοσμετολόγοι πτυχιούχοι ΤΕΙ, αλλά κορίτσια των ΙΕΚ, ή χωρίς καμία ειδικότητα και κάνουν αισθητικές πράξεις που δεν δικαιούνται να κάνουν, με σοβαρούς κινδύνους να ελλοχεύουν για τη δημόσια υγεία», τονίζει η πρόεδρος της ΟΣΕΔΑΕ και συστήνει στο καταναλωτικό κοινό, όταν πηγαίνει να κάνει υπηρεσίες αισθητικής να ζητάει την άδεια λειτουργίας του εργαστηρίου και την άδεια εξάσκησης επαγγέλματος.

 

Πηγή: http://www.enikonomia.gr/timeliness/191145,tin-paremvasi-tou-ypourgeiou-ygeias-gia-tin-evrythmi-leitourgia-t.html

♡ + ♥

Όλοι υπάρχουμε λόγω της καλοσύνης κάποιων. 

be kind do good

Miss Universe 2021

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

NEA ΣΕΙΡΑ ΑΝΤΗΛΙΑΚΩΝ SUN SOUL [ comfort zone ] - Σέβονται τη θάλασσα και το δέρμα!

comfort zone cosmetics

dermalogica pro restore ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΟΣ ΟΡΟΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΦΙΞΗΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ

Το ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ είναι ένα online επιστημονικό περιοδικό αισθητικής. Ξεκίνησε ως έντυπο τριμηνιαίο περιοδικό για πρώτη φορά το 1987 μέχρι το 2006.

Είναι ένα καθιερωμένο επιστημονικό περιοδικό για αισθητικούς.

Το ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ έχει πιστούς αναγνώστες και πρωταγωνιστεί σαν μέρος της βιβλιογραφίας, στον κλάδο μας, διότι όταν ξεκίνησε την έκδοσή του, δεν υπήρχε βιβλιογραφία. Δημιουργήθηκε από το περιοδικό μας και κάποια άτομα που δούλεψαν γι’ αυτό. Ακόμα και σήμερα δημοσιεύει πρότυπα άρθρα για πρώτη φορά, φιλοξενεί σπουδαίους επιστήμονες, δίνει βήμα σε όλους όσους έχουν να πουν κάτι σημαντικό. Συνεργάζεται με εταιρείες που εδώ και πολλά χρόνια το εμπιστεύονται και διαφημίζονται σε αυτό.

Αυτούς τους συνεργάτες ιδιαίτερα ευχαριστούμε, αφού αυτοί στηρίζουν οικονομικά την έκδοση. Εκτός από τα επιστημονικά άρθρα, υπάρχει η ενημέρωση για τα γεγονότα, αλλά και αυτά που πρόκειται να συμβούν στο χώρο μας, όπως συνέδρια, ημερίδες, εκθέσεις και άλλα. Είναι χορηγός επικοινωνίας για πολλές μη κερδοσκοπικές και κοινωφελούς σημασίας οργανώσεις. Είναι γεμάτο γνώσεις, ειδήσεις, χρώματα, ομορφιά, αισθητική.

Είναι το αγαπητό σε όλους ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ.

BABOR ASK FOR MORE

ACOS PREMIUM BEAUTY BRANDS

PB SERUM

COSMETICUM NUTRICOSMETICS

DERMALOGICA PROFESSIONAL-GRADE SKIN CARE BY THE INTERNATIONAL DERMAL INSTITUTE

ΧΡΗΣΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗΣ ΛΕΪΖΕΡ (LASER) ΑΠΟ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ

ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ LASER

Ποιος πραγματικά είναι ο ειδικός για ολοκληρωμένη και ασφαλή αποτρίχωση;

ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ με θέμα: "Χρήση μηχανημάτων αποτρίχωσης λέϊζερ (laser)"

ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ LASER ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΤΕΙ ή πτυχίου ισότιμου και αντίστοιχου της αλλοδαπής

Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ

Σημαντική σημείωση

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας έχει πληροφοριακό σκοπό και απευθύνεται σε επαγγελματίες αισθητικούς. Τίποτα από τα αναγραφόμενα δεν αποτελεί διάγνωση ή θεραπεία οποιασδήποτε ασθένειας και δεν υποκαθιστά τις οδηγίες γιατρών σε οποιοδήποτε θέμα. Οι πάσχοντες από οποιαδήποτε νόσο, όσοι λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή οποιουδήποτε τύπου ή όσοι εμφανίζουν ενδείξεις νόσου ή έχουν ιστορικό νόσου, πριν τη χρήση οποιουδήποτε σκευάσματος ή την εφαρμογή οποιασδήποτε πρακτικής, θα πρέπει να συμβουλεύονται το γιατρό τους. Η χρήση βοτάνων πρέπει να γίνεται με σύνεση και στη σωστή για τον κάθε οργανισμό δοσολογία. Οι απόψεις που διατυπώνονται, είναι οι γνώμες επαγγελματιών που δεν έχουν σκοπό να παροτρύνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια, αλλά να πληροφορήσουν ως προς τις καλές πρακτικές, όπως οι επαγγελματίες τις αντιλαμβάνονται και τις εφαρμόζουν. 

Σας προτρέπουμε να ακολουθείτε πάντοτε τις οδηγίες γιατρών και να απευθύνεστε στους επαγγελματίες εμπιστοσύνης σας.

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ PREMIUM ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ - ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Goumas Beauty Med Γιάννης Γκούμας

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

 

comfort zone cosmetics
PB Serum ενζυμα προσώπου - ένζυμα σώματος
dermalogica

 

PHYTS NATURAL COSMETICS

 

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Goumas Beauty Med Γιάννης ΓκούμαςChrysallis  Proderma  καλλυντικά και μηχανήματα αισθητικής

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

SUIT εξατομικευμένα καλλυντικά
Environ καλλυντικά PB Serum ενζυμα προσώπου - ένζυμα σώματος
dermalogica

 

 

 

PHYTS NATURAL COSMETICS NEODERMA

 

ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ