FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Αυτή τη φορά ψηφίζουμε – Στηρίζουμε γυναίκες - ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)

ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Ακαδημίας 6, 106 71 Αθήνα
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.eedege.gr

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αυτή τη φορά ψηφίζουμε – Στηρίζουμε γυναίκες

Το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ) καλεί όλους να δώσουν βροντερό παρών τόσο στις αυτοδιοικητικές εκλογές όσο και στις ευρωεκλογές. Η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία δεν είναι ζήτημα δικαιωμάτων αλλά η δική μας φωνή σε όσα μας απασχολούν και διαμορφώνουν την καθημερινότητά μας.

Αυτή την Κυριακή πηγαίνουμε στις κάλπες γιατί η συμμετοχή μας θα κρίνει το μέλλον του Δήμου μας, της περιοχής που ζούμε, της χώρας μας και ολόκληρης της Ευρώπης. Καλούμε όλους εσάς να στείλετε ένα ηχηρό μήνυμα σε όσους αμφισβητούν το ρόλο της γυναίκας στο εγχώριο και ευρωπαϊκό πολιτικό σκηνικό και να στηρίξετε τις γυναικείες υποψηφιότητες. Οι γυναίκες επαγγελματίες, οι γυναίκες επιχειρηματίες μπορούν να συμβάλλουν με τρόπο καθοριστικό στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος, πολλαπλασιάζοντας την αναπτυξιακή δυναμική της χώρας.

Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Το αντικείμενο του επαγγέλματος του αισθητικού είναι σε όλους μας πολύ γνωστό και οικείο.

Γνωρίζουμε ότι ασχολείται με την εξωτερική εμφάνιση του υγιούς ανθρωπίνου δέρματος και σώματος, με σκοπό να το βελτιώσει, να το ομορφύνει και να προσπαθήσει να το διατηρήσει σε καλή φυσική κατάσταση.

Σήμερα στην εποχή μας, η πρόοδος της τεχνολογίας, και της επιστήμης, ευνοούν και την Αισθητική, η οποία βασίζεται στα επιτεύγματά τους.

Επίσης γνωρίζουμε, ότι ένας σωστός αισθητικός εφόσον ασκεί νόμιμα το επάγγελμά του, θα πρέπει να διαθέτει εκτός από τα πιστοποιημένα από αρμόδιους κρατικούς φορείς επιστημονικά προσόντα και άλλα χαρίσματα που θα τον βοηθήσουν να εξυψώσει την εικόνα του, τόσο στο επαγγελματικό περιβάλλον του, όσο όμως και ευρύτερα στην κοινωνία. Η παιδεία, το ακέραιο ήθος, η επικοινωνία, η σωστή κριτική σκέψη και η τήρηση των κανόνων δεοντολογίας, είναι μερικά από αυτά.

Στόχος του πάντα είναι, μέσω των επιστημονικών μεθόδων που θα εφαρμόσει για τη βελτίωση της εικόνας του ανθρώπου, να μπορέσει να ενδυναμώσει την ψυχοσύνθεσή του, αυξάνοντας έτσι την αυτοεκτίμησή του και την αυτοπεποίθησή του.

Εκτός των παραπάνω προσόντων, μήπως θα πρέπει να διαθέτει και κάτι ακόμα (ουσιώδες…. δημιούργημα της κριτικής σκέψης του);

Την αισθητική αντίληψη περί της έννοιας του ωραίου, του όμορφου;

Τι είναι όμως ομορφιά και πόσο βαθειά επηρεάζει την συμπεριφορά μας;

Η ομορφιά γενικά είναι το χαρακτηριστικό ενός ατόμου, ενός τόπου, ενός αντικειμένου ή μιας ιδέας που προσφέρει μια αέναη εμπειρία απόλαυσης, ευχαρίστησης, νοήματος και ικανοποίησης. Η έννοια του ‘όμορφου’ συχνά περιλαμβάνει και την περίπτωση όπου μια ύπαρξη βρίσκεται σε πλήρη ισορροπία και αρμονία με την φύση, κατάσταση η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αισθήματα έλξης και συναισθηματικής ευημερίας.

Η ομορφιά μελετάται ως κλάδος της αισθητικής, της κοινωνιολογίας, της κοινωνικής ψυχολογίας και του πολιτισμού.

Ο χαρακτηρισμός ενός ανθρώπου ως όμορφου, είτε σε ατομικό επίπεδο είτε κατά κοινή ομολογία, βασίζεται συχνά και σε κάποιο συνδυασμό εσωτερικής ομορφιάς, και εξωτερικής ομορφιάς. Η πρώτη περιλαμβάνει την προσωπικότητα του, και η δεύτερη τους φυσικούς σωματικούς παράγοντες, όπως η υγεία, η νεότητα, η χροιά της δέρματος του προσώπου, η αρμονία του σώματος, η συμμετρία, σεξουαλικότητα.

Ο άνθρωπος σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας του, εκφράζει θαυμασμό και ορισμένες φορές λατρεία για την εικόνα του ωραίου και τη δυνατότητα που έχει μέσω της μεταμορφώσεως του να το επιτύχει.

Ακολουθώντας την διαδρομή μέσα από τη μυθολογία και την παγκόσμια ιστορία συμπεραίνουμε ότι το ενδιαφέρον για την ομορφιά αρχίζει από τότε που ο άνθρωπος είδε το είδωλό του στο νερό…. Σημαντικό είναι όμως να δούμε σήμερα, όχι την εικόνα που αντικατοπτρίζεται στο είδωλό του, αλλά την εικόνα που βλέπει και διαμορφώνει μέσα στο μυαλό του.

Η πρώτη εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μάς διαμορφώνεται μέσα στην οικογένεια, με τα όνειρα και τα σχέδια που κάνουν οι γονείς μας για μάς.

Η εικόνα που έχουμε εμείς οι ίδιοι για τον εαυτό μας μπορεί να αλλάζει σε διαφορές χρονικές στιγμές και καταστάσεις, ωστόσο όμως πάντα παραμένει βασική αρχή της αυτοεκτίμησης. Και η αυτοεκτίμηση έχει να κάνει με την πίστη προς τον εαυτόν μας και τις ικανότητες μας. Συνδέεται δε, άμεσα με αυτά που αισθανόμαστε ότι μας αξίζουν.

Παρά το γεγονός ότι οι παράγοντες που καθορίζουν τα πρότυπα της ομορφιάς σε κάθε εποχή σχετίζονται άμεσα με τις θρησκευτικές παραδόσεις, τα λαϊκά έθιμα, τις κλιματολογικές συνθήκες, το οικονομικό επίπεδο, την πνευματική κουλτούρα και τα κοινωνικά πρότυπα κάθε κοινωνίας, δεν υπήρξε ιστορική περίοδος στη διάρκεια της οποίας να σταμάτησε το ενδιαφέρον των ανθρώπων για την ομορφιά.

Η έννοια της ομορφιάς είναι λοιπόν κάτι που γεννιέται μαζί με τον άνθρωπο και δεν διαχωρίζει φύλλα.

Κάθε πολιτισμός αναπτύσσει τη δική του αντίληψη περί Ομορφιάς και Ασχήμιας.

Η μελέτη της αισθητηριακής αντίληψης για την γνώση του ωραίου, είναι η βασική έννοια του όρου Αισθητική και είναι φανερό, ότι προήλθε από την ελληνική λέξη αίσθηση και συνδέεται άμεσα με την ενέργεια του ρήματος αισθάνομαι.

Οι περισσότεροι έχουμε μια ασαφή ιδέα γύρω από τον όρο αισθητική. Γενικά σαν αισθητική ορίζεται η φιλοσοφία του ωραίου και γενικότερα το αισθητικά αξιόλογου. Είναι ο κλάδος της φιλοσοφίας που ασχολείται με τον ορισμό του ωραίου. O όρος ‘αισθητική’ παράγεται από την ‘αίσθηση’, δηλαδή την εμπειρία που προσλαμβάνουμε μέσω των αισθήσεων. Όλα τα οπτικά και ηχητικά μηνύματα φτάνουν σε μας μέσω των αισθήσεων μας.

Η Αισθητική, δηλαδή η περί το κάλλος συζήτηση, αποτελεί σήμερα το τέταρτο στοιχειώδες τμήμα της Φιλοσοφίας μετά την Ηθική, τη Γνωσιολογία και τη Μεταφυσική. Φυσικά δεν ασχολείται μόνο με τα φαινόμενα της τέχνης, αλλά και με οτιδήποτε υπάρχει στην φύση και με τις εντυπώσεις και αντιδράσεις που αυτά μας προκαλούν.

Τι είναι όμως ομορφιά; και πόσο βαθιά επηρεάζει την συμπεριφορά μας; Η ομορφιά εξαρτάται από το μάτι αυτού που βλέπει, άρα μπορεί να είναι υποκειμενική. Η αξία της ομορφιάς καθορίζεται από τις εκάστοτε κοινωνίες στις οποίες ζούμε και από τους ανθρώπους που περιστοιχιζόμαστε. Και καταλήγουμε να συμφωνούμε με αυτό, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Η αντίληψη της αισθητικής γενικότερα είναι φυσική ή επίκτητη; Ελέγχεται από τα γονίδια ή από την ανατροφή της εμπειρίες και τις συνήθειες μας; Η προσπάθεια κατανόησης οδηγεί στην γενικότερη άποψη ΄ότι μπορεί να είναι και φυσική και επίκτητη. Σε αυτό συμβάλλει η ανάπτυξη της ατομικής και κοινωνικής κουλτούρας του κάθε ανθρώπου. Η γνώση, η κριτική σκέψη και ή δημιουργικότητα είναι βασικά στοιχεία της.

Η ομορφιά, έχει εξαιρετική σημασία στις σύγχρονες κοινωνικές αξίες, καθώς σε αυτή φαίνεται να βασίζεται σημαντικά η κατάκτηση της επιτυχίας στην κοινωνική και οικονομική σφαίρα..

Η εξωτερική εμφάνιση είναι ένας σημαντικός παράγοντας της προσωπικότητας, γιατί πάνω σε αυτή στηρίζονται οι πρώτες εντυπώσεις σε οποιοδήποτε πλαίσιο και αν κινηθεί ένα άτομο.

Η αναζήτηση της ομορφιάς ως μέσο κατάκτησης της κοινωνικής /οικονομικής επιτυχίας, είναι το «όχημα» που κινεί την βιομηχανία ομορφιάς, και αυτό, γιατί στην καθημερινότητά μας ερχόμαστε σε επαφή με ένα μεγάλο αριθμό εικόνων, φωτογραφιών και μηνυμάτων που απεικονίζουν, παρουσιάζουν και διαφημίζουν το «τέλειο».

Μέσω της τηλεόρασης, των ταινιών, των διαφημίσεων και άλλων οπτικών μέσων τα πρότυπά μας για την αποδεκτή και απορριπτέα εμφάνιση σταδιακά ομογενοποιούνται και όλοι τελικά αναζητούμε την ίδια εικόνα. Την εικόνα που μας προβάλλουν και είναι αυτή που έχουν καταφέρει να μας ικανοποιεί.

Τα τελευταία χρόνια διανύουμε μια εποχή που δίνει έμφαση στην εμφάνιση, στο πρόσωπο, στο σώμα στην ένδυση και γενικότερα την δημόσια προβολή του εαυτού μας. Ο σημερινός άνθρωπος έχει μια αυξανόμενη ανησυχία για το καθημερινό του πρότυπο.

Εδώ ο Αισθητικός καλείται να επέμβει, να βελτιώσει την εξωτερική εμφάνιση, χρησιμοποιώντας έναν ευρύ φάσμα παρεμβάσεων, μέσων και τεχνικών, προκειμένου να επαναφέρει και να διατηρήσει σε μια πιο νεανική όψη το πρόσωπο και το σώμα του. Φαίνεται λοιπόν πως η εξωτερική περιποιημένη εικόνα επιδρά σαν ζωτικός παράγοντας στην ζωή ενός ανθρώπου και αντανακλά την ανάγκη για αποδοχή από το κοινωνικό, εργασιακό και προσωπικό περιβάλλον.

Και ερχόμαστε τώρα να ορίσουμε την σημερινό πρότυπο ομορφιάς.

Μπορούμε πιστεύετε;

Ποιά η γυναικεία ομορφιά;…. Από που εμπνέονται οι σημερινοί δημιουργοί; Μήπως οι δημιουργοί είναι τα ΜΜΕ, οι πολυεθνικές και η διαφήμιση; Από εκεί παράγεται σήμερα η γνώση και η επικοινωνία. Τι μας προβάλουν; Ποιο είναι το μοντέλο της εποχής; Την ομορφιά της πρόκλησης ή την ομορφιά της κατανάλωσης; Έχουν καταφέρει με τα μηνύματα που μας "θρέφουν" να "τα ομογενοποιούμε " όλα στον εγκέφαλο μας και έτσι να μας καθιστούν καταναλωτικά "όντα", τα οποία θα καταναλώνουν και τα φθηνά και τα χυδαία με τον ίδιο τρόπο, έτσι ώστε να χάνουν όλα τη σημασία τους.

Υπάρχει έμπνευση; Δημιουργία; Αισθητική αντίληψη; ή όλα στο βωμό του κέρδους. Μήπως χάθηκε η κριτική σκέψη και το αισθητικό πρότυπο μέσα από τις προτάσεις τις κατανάλωσης; Σταματήσαμε να είμαστε πολίτες, άνδρες, γυναίκες και ονομαζόμαστε μόνο καταναλωτές. Σαν παθητικοί θεατές έχουμε χάσει το ανθρώπινο δικαίωμα της επιλογής. Η αισθητική αντίληψη μας, ορίζεται όχι από ποιότητες αλλά από μεγέθη. Ένα είναι σίγουρο, η αισθητική ενός λαού θεωρείται το απόσταγμα του πολιτισμού του.

Φτάσαμε σε μια εποχή που θέλουμε να είμαστε όλοι ίδιοι. Ζούμε στην εποχή του «φαίνεσθε» και πόσο βασικό ρόλο παίζει στις διαπροσωπικές μας σχέσεις. Ποιο είναι το ανθρώπινο μοντέλο; Το μάτι είναι το κυρίαρχο όργανο και η κοινωνία μας έχει μετατραπεί σε μια οπτική κουλτούρα…Δεχόμαστε καθημερινά πολλά μηνύματα και είμαστε οι τελικοί αποδέκτες. Η δύναμη της εικόνας έχει εισβάλλει βίαια στην ζωή μας. Η καθημερινή βία που μας δείχνουν, μας επηρεάζει και μας κάνει να συμφωνούμε με μια αισθητική μετριότητα.

Μας προσφέρουν ότι θέλουν, αν και μας βεβαιώνουν ότι σαν ενήλικες πολίτες είμαστε ελεύθεροι και έχουμε το δικαίωμα επιλογής και έτσι μπορούμε να απορρίπτουμε ότι δεν μας αρέσει. Τελικά αυτό είναι αλήθεια; Φυσικά όχι! Καταφέρνουν να αποδεχόμαστε αυτό που μας προσφέρουν. Οι εικόνες παρουσιάζουν γυναίκες σαν ανδρόγυνα μοντέλα, αδύνατα σώματα, σχεδόν αναιμικές φιγούρες με γραμμώσεις στην κοιλιά και στα μπράτσα, ή σώματα με στήθη εξεζητημένα και πρόσωπα αψεγάδιαστα, μάλλον ανύπαρκτα, γιατί έχουν υποστεί τελειοποίηση μέσω της ψηφιακής επεξεργασίας. Μας θυμίζουν συνεχώς ότι το τέλειο σώμα και το τέλειο πρόσωπο είναι το κλειδί της ευτυχίας και της επιτυχίας. Μας κάνουν να αισθανόμαστε ότι είμαστε άσχημοι;

Και έτσι γινόμαστε πολύ ευάλωτοι. Αυτά τα πρότυπα ομορφιάς συνήθως εξυπηρετούν ένα σκοπό.

Και αυτός είναι οικονομικός. Οι ουτοπικές προσδοκίες τους, να γίνουμε όπως τα πρότυπα που μας προβάλλουν, αυξάνουν τα έσοδα των διαφημιστικών εταιρειών και των ΜΜΕ. Δηλαδή αυτών που τα δημιούργησαν. Η ευημερία τους βασίζεται στην προώθηση μύθων εξωτερικής εμφάνισης, ομορφιάς.

Καθημερινά κατακλυζόμαστε από γεροντοφοβικά μηνύματα. Η έμφαση που δίνεται στη νεότητα σημαίνει ότι οι γυναίκες που γερνούν περνούν στο περιθώριο. Οι εικόνες που μας προβάλλουν, μας διαμορφώνουν συγκεκριμένα μοντέλα. Εστιάζονται στην επιμήκυνση της νεότητας και στην αποφυγή κάθε σωματικής παρακμής. Το γήρας αποτελεί ασθένεια, αν και άλλοτε αποτελούσε σοφία. Η εμμηνόπαυση είναι κατακριτέα.

Που είναι η γυναικεία ύπαρξη; Η γυναίκα έχει γίνει τελικά το «πιο όμορφο αντικείμενο της κατανάλωσης».

Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, οι γυναίκες να μετρούν την αυτοεκτίμησή τους και την αυτοπεποίθησή τους μέσα από τις εικόνες που προβάλλονται. Έτσι η ομορφιά να αποτελεί ένα καθαρά εμπορευματοποιημένο «αγαθό».

Ένας ολόκληρος μηχανισμός στηρίζεται στην κάλυψη των ανασφαλειών των ανθρώπων και όχι στην προέλευση και τη αντιμετώπισή τους.

Ας ρίξουμε ένα βλέμμα γύρω μας. Μέσα στο κύκλο μας στην οικογένεια μας τους φίλους μας. Ας κοιταχτούμε στα μάτια και ας αναρωτηθούμε. Είναι έτσι η γυναίκες; οι φίλες μας, οι αδελφές μας, οι μητέρες μας, οι γυναίκες που βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο μας να πορεύονται μαζί μας…. γενικά οι γυναίκες της διπλανής πόρτας; …

Είναι γνωστό, όπως αναφέρθηκε, ότι το πρότυπο της ομορφιάς αλλάζει σύμφωνα με την ιστορική εποχή, τον πολιτισμό και την κοινωνία. Αυτό που ήταν ελκυστικό κάποτε σήμερα δεν θεωρείται, και δεν είναι αποδεκτό. Αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου και διαφέρει στις εκάστοτε κουλτούρες. Για παράδειγμα στην κοινωνία που ζούμε η παχυσαρκία αποτελεί μάστιγα και προσπαθούμε να την αποφύγουμε με κάθε θυσία. Δεν ήταν όμως πάντοτε έτσι. Από ότι γνωρίζουμε από τη Δυτική τέχνη της Αναγέννησης οι καλλιτέχνες απέδιδαν διαφορετικά τους ανθρώπους στα έργα τους.

Καταλαβαίνουμε ότι το να είσαι παχύς ήταν της μόδας, ως σημάδι ομορφιάς για τις γυναίκες και ευημερίας για τους άνδρες.

Σήμερα τα μοντέλα, με την έννοια του προτύπου, έπαψαν να είναι εύσωμα κι έγιναν υπερβολικά αδύνατα, υπερβολικά μυώδη. Τα θύματα της νευρογενούς ανορεξίας αυξήθηκαν κατακόρυφα, ενώ τα νούμερα των ρούχων μίκρυναν σε ρατσιστικό βαθμό.

Όμως υπάρχουν και κάποια κοινά αποδεκτά χαρακτηριστικά, τα οποία συνθέτουν την εικόνα μιας ωραίας γυναικείας ή ανδρικής φιγούρας. Γενικά η συμμετρία των χαρακτηριστικών του προσώπου και του σώματος και μια υγιής εμφάνιση, είναι σημάδια για μια αποδεκτή γοητευτική εικόνα.

Κατανοούμε όλοι μας ότι, τα πρότυπα περί κάλους διαφοροποιούνται συνεχώς. Εντάξει, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ώριμες γυναίκες να κυνηγούν μύθους και ουτοπίες, νέα κορίτσια να υποφέρουν από νευρική ανορεξία ή να φλερτάρουν με την αισθητική χειρουργική νομίζοντας ότι, έτσι βελτιώνουν την ψυχική τους υγεία. Σημεία των καιρών μας;

Βρισκόμαστε σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης. Τα ναι γίνονται όλο και πιο συχνά όχι.

Επιχειρήσεις ερημώνουν ή καταργούνται.

Να βλέπουμε τα πράγματα ρεαλιστικά, στις πραγματικές τους διαστάσεις, έτσι θα καταλαβαίνουμε και την πραγματική αξία τους.

Ας προβληματιστούμε και ας προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε την κατάλληλη γνώση, ανοικτό μυαλό, ώστε να αναπτύξουμε σωστή κριτική σκέψη, και να εξοικειωθούμε με μια οπτική κουλτούρα περισσότερο ανθρώπινη, και αισθητικά αποδεκτή.

Κάθε αισθητική μας παρέμβαση ή συμβουλή να εξυψώνει τον επαγγελματία αισθητικό. Να είναι πραγματοποιήσιμη και όχι ουτοπική. Να βοηθήσει τους ανθρώπους να έχουν ρεαλιστικές προσδοκίες να συμφιλιωθούνε με την εμφάνισή τους.

Νομίζω αξίζει τον κόπο! Άλλωστε το οφείλουμε στους νέους, και κυρίως στους νέους αισθητικούς.

Σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Ελεάνα Τσαούλα

 

Βιβλιογραφία

1.Berry,B.,Ομορφιά και Προκατάληψη: Η δύναμη της εμφάνισης (μτφρ. Ρίτα Περδίκα-Κική Τεκτονίδου), Αθήνα: Πολύτροπον, 2008

2.Γιανναράς, Α., Θέματα παραδοσιακής και σύγχρονης Αισθητικής, Αθήνα, Πανεπιστημιακές εκδόσεις.

3.Γλυκοφρύδη-Λεοτσίνη, Α., Εισαγωγή στην αισθητική, Αθήνα; Συμμετρία, 2008

4.Δηλάκη Γ., Φλερτάροντας με την αισθητική χειρουργική, Αθήνα: Λυκόφως, 2013

5.Έκο, Ο.,(επιμ.), Ιστορία της Ομορφιάς (μτφρ. Δήμητρα Δότση-Χρίστος Ρομποτής), Αθήνα: Καστανιώτης, 2006 β΄έκδοση

6.Ζαμπάκος, Ι., Το κάλλος του Σώματος, Αθήνα: Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, 2004

7.Goffman, E., Η παρουσίαση του εαυτού στην καθημερινή ζωή(εισαγωγή: Δήμητρα Μακρυνιώτη-μτφρ, Μαρία Γκόφρα), Αθήνα: Αλεξάνδρεια, 2006

8.Papadopoulos, L., Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου(μτφρ Μαίρη Νταή), Αθήνα: Διόπτρα 2006

9.Vigarello,G., Η ιστορία της ομορφιάς, Αθήνα: Αλεξάνδρεια,2007

 

 

(1 Vote)

Αρχές και αξίες της κοινότητας των αισθητικών, επαγγελματική ηθική και δεοντολογία

Σεβασμός

στις αρχές του επαγγέλματος και στα όρια μεταξύ συναφών επαγγελμάτων,

στις ηθικές αξίες που έχουμε διδαχθεί στις σπουδές μας, σαν άνθρωποι και σαν επιστήμονες,

στον άνθρωπο και στο δέρμα πάνω στο οποίο δουλεύουμε,

στο περιβάλλον,

στον συνάδελφο.

Τήρηση κατά την άσκηση του επαγγέλματός μας
των επαγγελματικών δικαιωμάτων και των όσων διδαχθήκαμε στις σπουδές μας.

Δεν χορηγούμε φάρμακα & δεν κάνουμε διάγνωση. 

Σεβασμός του περιβάλλοντος

Χρησιμοποιούμε αναλώσιμα κατά προτίμηση ανακυκλούμενα.

Δεν πετάμε λιπαρά προϊόντα και λάδια στους κοινούς κάδους. Ανακυκλώνουμε

Δεν πετάμε βελόνες και αιχμηρά αντικείμενα στους κάδους. Έχουμε τους ειδικούς υγειονομικούς κάδους.

Κάνουμε οικονομία με την σωστή έννοια. 

Επαγγελματική συμπεριφορά είναι

Να υπολογίζουμε τους συναδέλφους της περιοχής μας, συνεργαζόμενοι και όχι ανταγωνίζοντάς τους.

Οι τιμές στην περιοχή δεν πρέπει ν΄αποκλίνουν πολύ.

Δεν κατεβάζουμε τις τιμές πέραν κάποιων λογικών ορίων.

Δεν κατεβάζουμε τις τιμές, όταν κάποιος ζεί από αυτό. (πχ αν κάνετε νύχια, μην κατεβάζετε τις τιμές κάτω από τον μέσον όρο της αγοράς. Σκεφθείτε ότι κάποιος ζει μόνο από αυτό).

Δεν κατηγορούμε συναδέλφους σε πελάτες.

Δεν χάνουμε χρόνο σε ζητήματα που έχουν κάθε είδους χαμηλό βαθμό.

Αναλαμβάνουμε το κομμάτι της ευθύνης που μας αναλογεί.

Μοιραζόμαστε με τον πελάτη την ευθύνη μιας επεμβατικής συνεδρίας

Δεν δημιουργούμε προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες. Στεκόμαστε στο ύψος του επαγγέλματός μας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ: ΟΣΕΔΑΕ σχετικά με το κλείσιμο του τμήματος Αισθητικής-Κοσμητολογίας του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης λόγω έλλειψης προσωπικού

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ – Σταδίου 39 – 105 59 – 2103213921 – Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Κύριε Υπουργέ της Παιδείας, βοηθείστε ώστε να μην κλείσει ένα τόσο σπουδαίο τμήμα, με μια ιστορία 38 χρόνων στην ελληνική εκπαίδευση & στην αγορά εργασίας.

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΙ.

Από το 1978,  λειτούργησε στο ΤΕΙ Αθήνας το τμήμα Αισθητικής,  οι πρώτοι απόφοιτοι αισθητικοί βγαίνουν στην αγορά το 1981.

Το 1981 λειτουργεί για πρώτη φορά το τμήμα Αισθητικής στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, ενώ οι πρώτοι απόφοιτοι του, βγαίνουν στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας το 1984.

Έκτοτε έγιναν διάφορες αλλαγές στην εκπαίδευση, στα τμήματα και η Αισθητική στην Ελλάδα είναι πλέον με τετραετή φοίτηση, ενώ έγινε παράδειγμα για όλη την Ευρώπη, οι χώρες των οποίων είχαν πάντα κατώτερη εκπάιδευση.

Οι σχολές Αισθητικής & Κοσμητολογίας των ΤΕΙ, λειτουργούσαν κι έβγαζαν περίπου 120  αποφοίτους, η κάθε μία, κάθε χρόνο. 

Οι πτυχιούχοι ΤΕΙ Αισθητικής-Κοσμητολογίας βρίσκουν αμέσως δουλειά. Ο κλάδος μας έχει επίσημα 0% ανεργία.

Οι μαθητές που δίνουν Πανελλήνιες εξετάσεις, έχουν αναδείξει, ανάμεσα στις πρώτες 5 προτιμήσεις και τη σχολή Αισθητικής-Κοσμητολογίας.

Οι σχολές αυτές το 2014, έμειναν με ελάχιστο  εκπαιδευτικό προσωπικό, διότι έφυγαν για σύνταξη πάνω από 20 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δεν αναπληρώθηκαν ποτέ. Έτσι οι σχολές έμειναν χωρίς εκπαιδευτικούς, ενώ εδίδοντο μεγάλα ποσά για τον εξοπλισμό των σχολών αυτών.

Σήμερα, το Υπουργείο Παιδείας προβαίνει σε κλείσιμο του τμήματος Αισθητικής-Κοσμητολογίας του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, λόγω έλλειψης προσωπικού.

Όλοι εμείς ρωτάμε.

Κύριε Υπουργέ, γιατί να κλείσει μια σχολή, της οποίας οι απόφοιτοι βρίσκουν πάντα δουλειά;

Γιατί να κλείσει μια σχολή, της οποίας οι απόφοιτοι, είναι ενεργά μέλη της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας, με κερδοφόρες επιχειρήσεις; Και μάλιστα της Βόρειας Ελλάδας, η οποία πάσχει στο επιχειρείν.

Γιατί να κλείσει  μια σχολή, η οποία, αν γινόταν αγγλόφωνη, θα μπορούσε, εύκολα, να προσελκύσει φοιτητές απ΄ όλον τον κόσμο; Γιατί, ποιος δεν θα ήθελε να σπουδάσει ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ στη χώρα που γεννήθηκε η Αφροδίτη και λατρεύτηκε σαν θεά; Και ποιος δεν θα πλήρωνε γι αυτό;

 

Οι απόφοιτοι ΤΕΙ Αθήνας & Θεσσαλονίκης
Οι φοιτητές ΤΕΙ & ΠΑΔΑ
Οι επαγγελματίες αισθητικοί - κοσμητολόγοι

 

 

 

 

 

 

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ: Ο εαυτός μας είναι μοναδικός! Η βιομηχανία ομορφιάς και υγείας μας βοηθάει να τον αναδείξουμε

Αθήνα, 19 Μαρτίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η Beauty Day αποθέωσε τα brands των καλλυντικών & τις υπηρεσίες ομορφιάς, φέρνοντας τους επαγγελματίες κοντά στο κοινό τους. Mε διάθεση να διατηρήσουν και να… ξυπνήσουν τη νεότητα τους, περίπου 5.000 Αθηναίοι και όχι μόνο, όλων των ηλικιών, από τον χώρο των επιχειρήσεων, των επιστημών υγείας & ομορφιάς, αλλά και κοινού, συμμετείχαν στο 5ο Δ|Υ|Ο FORUM – BEAUTY DAY, την μεγάλη γιορτή της υγείας, της ομορφιάς και τις ευεξίας, που πραγματοποιήθηκε στις 15 & 16 Μαρτίου στο Ζάππειο. Αναπόσπαστο κομμάτι της Beauty Day η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδας (Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε) και η Καλλιτεχνική ένωση Κομμωτών Ελλάδος (Κ.Ε. Κ.Ε.).  

Στην εκδήλωση έναρξης του διημέρου, εκτός από τους εκπροσώπους των φορέων που συνδιοργάνωσαν την εκδήλωση,  συμμετείχε ως keynote speaker, ο κύριος Δημήτρης Κατσαχνιάς, Ιδρυτής και Πρόεδρος της «Air Paris», γκουρού στη δημιουργία εικόνας, στρατηγικής και επικοινωνίας σημαντικών παγκόσμιων μαρκών ομορφιάς, υγείας, αρωμάτων, μόδας, κοσμημάτων, ποτών, τουρισμού και τροφίμων. 

Με την καταξιωμένη δημοσιογράφο και εμπνεύστρια των βραβείων PRIX DE BEAUTÉ, Έφη Μπελέ να συντονίζει κορυφαία ονόματα από τον χώρο των επιχειρήσεων, επιστήμονες και δημοσιογράφοι ομορφιάς ανέλυσαν, αποθέωσαν και παρουσίασαν όλες τις νέες τάσεις σε προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνικές στο χώρο της ομορφιάς. 

Σε μια πραγματικά απολαυστική ομιλία, ο διάσημος make-up artist, Φρέντυ Καλομπράτσος, κάλεσε τις γυναίκες να ακολουθούν τις τάσεις της μόδας στο μακιγιάζ. «Αν προσαρμόζεστε κάθε χρόνο στις τάσεις, θα φαίνεστε πιο φρέσκιες», σημείωσε. Οι φετινές τάσεις περιλαμβάνουν πολλά και έντονα χρώματα στις σκιές, eyelining δηλαδή μια γραμμή που ακολουθεί πιστά το περίγραμμα του ματιού υπογραμμίζοντας το υπάρχον σχήμα του, κόκκινο χρώμα στα χείλη, γκλίτερ για λάμψη, κρεμώδεις υφές και tan & healthy look, δηλαδή όψη ηλιοκαμένου δέρματος. Ο κ. Καλομπράτσος δεν παρέλειψε να αναφερθεί επανειλημμένα στη «μάστιγα» της παγκοσμιοποίησης της ομορφιάς μέσω του Διαδικτύου, που έχει σαν αποτέλεσμα όλα τα κορίτσια να έχουν «τα ίδια φρύδια, τα ίδια χείλη, τα ίδια ζυγωματικά και την ίδια... selfie»! 

Ακολουθήστε μας στα social media για να δείτε όλα όσα έγιναν στη διάρκεια του διημέρου στο Ζάππειο https://www.facebook.com/dyoforum/  

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ, META TO ΒΟΤΟΧ ΚΑΙ ΕΝΕΣΙΜΑ ΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΑ;

Πριν από κάθε παρέμβαση στο πρόσωπο και στο σώμα, το δέρμα μας, για να παραμείνει και να δείχνει νεανικό, είναι απαραίτητες κάποιες φροντίδες, που του παρέχουν ενυδάτωση, λείανση  και αντιοξείδωση. Κυρίως ενυδάτωση. Μια βαθιά ενυδάτωση, σαν αυτή  που γίνεται σε όλα τα ινστιτούτα αισθητικής.

ΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ  ΒΟΤΟΧ; 
ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ & ΜΕΤΑ;

Το ΒΟΤΟΧ είναι μια τοξίνη. Η υπέρχρηση δεν συνιστάται στην Ευρώπη, αλλά κυρίως στην Αμερική. Μπορεί το δέρμα να δείχνει τεντωμένο, αλλά πρέπει να υπολογίζει κανείς και το σύνολο του χρόνου, που θα το κάνει. Καλό είναι να μην αρχίζει κάποιος από νεανική ηλικία για να προλάβει τις ρυτίδες. Υπάρχουν πολύ πιο απλοί και ακίνδυνοι τρόποι για να προλάβει κάποιος τις ρυτίδες.

Τι πρέπει να κάνει κάποιος πριν και μετά το ΒΟΤΟΧ; 

Τώρα είναι η ώρα της ενυδάτωσης. Είναι η ώρα να του δώσουμε ενυδατικά στοιχεία, για να δείχνει το αποτέλεσμα του ΒΟΤΟΧ πιο φυσικό και το δέρμα σας να αισθάνεται πιο άνετα. Οι ενυδατώσεις, δρούν προληπτικά, εναντίον της γήρανσης. Αν σκεφθεί κανείς, ότι γεννιόμαστε με 100% νερό στα κύτταρά μας και πεθαίνουμε όταν το νερό φθάσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. 

Ενυδατώσεις πολλές και διαφορετικές θα βρείτε σε όλα τα ινστιτούτα αισθητικής. Ο αισθητικός - κοσμητολόγος μπορεί να σας προτείνει την πιο ενδεδειγμένη ενυδάτωση για τις δικές σας προσωπικές ανάγκες και να σας συμβουλεύσει, πώς θα κρατήσετε το αποτέλεσμα της ενυδάτωσης.

Αφεθείτε στα έμπειρα χέρια μας. Ένα μαγικό ταξίδι σας περιμένει. Δροσιά στο πρόσωπο, τον λαιμό και το ντεκολτέ, από μοναδικά προϊόντα ειδικά παρασκευασμένα για να προσφέρουν στο δέρμα βαθιά ενυδάτωση, θρέψη, σύσφιξη, αντιγήρανση και ταυτόχρονα να σας προσφέρουν βαθιά ξεκούραση.

Ενυδάτωση  για κάθε περίπτωση. Για ένα νεανικό και σφριγηλό δέρμα,  για δέρματα με ρυτίδες,  για τα μάτια που έχουν χαλάρωση μικρές ρυτίδες ή και πιο βαθιές, ενυδάτωση για το λαιμό και το ντεκολτέ, ειδική ενυδάτωση-εξισσορόπηση  για τα λιπαρά δέρματα, ειδικά αντιοξειδωτικά προϊόντα  για μετά την έκθεση στον ήλιο.

Με τακτικές ενυδατώσεις και με καθημερινή φροντίδα στο σπίτι, με εξειδικευμένα προϊόντα αγωγής, που θα σας συστήσει ο αισθητικός - κοσμητολόγος σας μπορείτε να προλάβετε μ΄ επιτυχία τις ρυτίδες και ν΄ αναβάλετε το ραντεβού σας με τον γιατρό.

ΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΑ ΕΝΕΣΙΜΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ;

Η πρώτη σας φορά; Το δέρμα δείχνει όμορφο, γεμάτο, χωρίς ρυτίδες.  Τι γίνετε μετά από 2 χρόνια; Από 5 χρόνια; Από 10 χρόνια; 

Είναι ώρα για ενυδάτωση. Και πριν και μετά. Μην την παραλείπετε. Μη νομίζετε ότι λύσατε το θέμα της αντιγήρανσης, μόνο με τα ενέσιμα. Σύντομα θ΄ αντιληφθείτε ότι έπρεπε να το είχατε κάνει από την αρχή, αν το παραλείψατε.

Η γήρανση είναι πάντα παρούσα και καραδοκεί. Όταν παραλείπουμε κάτι βασικό από την φροντίδα, που χρειάζεται το δέρμα μας, αυτό γίνεται εμφανές.

Μην ξεχνάτε κάθε μήνα την περιποίηση, που έχει ανάγκη κάθε επιδερμίδα. Μην ξεχνάτε την καθημερινή φροντίδα που θα σας συστήσουμε εμείς οι αισθητικοί - κοσμητολόγοι, αφού μελετήσουμε τις ανάγκες της επιδερμίδας σας. 

Τα προϊόντα που θα σας συστήσουμε, είναι αυτά που η δική σας επιδερμίδα έχει ανάγκη. Είναι μελετημένα από τους ειδικούς και είναι αυτά, που θα σας δώσουν λάμψη κι ενυδάτωση. Θα λειάνουν και θα κάνουν το δέρμα άνετο στο τέντωμα, που προκαλεί ο όγκος του υαλουρονικού.

Η λείανση του δέρματος και η λεύκανση είναι σημαντικές περιποιήσεις,  για να φαίνεται το δέρμα πιο νεανικό. Όταν ένα πρόσωπο έχει πανάδες και δυσχρωμίες, δεν πείθει κανέναν για τη νεανικότητά του.  

Εμείς οι αισθητικοί - κοσμητολόγοι, σας υποσχόμαστε και μπορούμε να σας προσφέρουμε λάμψη, όλο το χρόνο. Με τις πιο σύγχρονες μεθόδους της τεχνολογίας.

Είμαστε πάνω από 60  χρόνια κοντά σας. Όταν οι γιατροί δεν ασχολούνταν με την ομορφιά σας.

Με αγάπη στη δουλειά μας και σεβασμό στο δέρμα σας. Δίνουμε λύσεις σε όλα τα θέματα ομορφιάς.

 

Λένα Τσικούρη
Αισθητικός - Κοσμητολόγος ΤΕΙ Α

 

(0 votes)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Η ηθική στην εποχή μας,  δεν είναι και στα καλύτερά της. Το ίδιο και η δεοντολογία.

Αυτές οι δύο έννοιες πάνε μαζί, αλλά στα δύσκολα χρόνια, αντί να υποστηρίζονται απ΄ όλους, δυστυχώς πέφτουν στο κενό.

Τα χαρακτηριστικά της εποχής μας είναι ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία. Έννοιες αντίθετες με την ηθική και την δεοντολογία.

Η μείωση των τιμών σε όλα τα ελεύθερα επαγγέλματα, οδηγεί σε οικονομική ασφυξία τους επαγγελματίες και σε μαρασμό των κλάδων. Όταν οι τιμές πέφτουν όλο και περισσότερο, όλο και συνεχόμενα, χάνεται η δεοντολογία, χάνεται και η ηθική.

Χρέος όλων μας και των επαγγελματιών και των συνδικαλιστικών φορέων, είναι να κρατήσουμε τις τιμές των υπηρεσιών μας σε τέτοιο επίπεδο, που να μπορούμε να ζήσουμε, από τη δουλειά μας. Να μην αναγκαστούμε να αναζητήσουμε συμπληρωματική δουλειά, προκειμένου να επιβιώσουμε.

Ας δούμε τους κομμωτές. Αυτοί που κράτησαν τις τιμές του κουρέματος στα 15€, ζουν αξιοπρεπώς. Αυτοί που κατέβασαν τις τιμές στα 10 & στα 8€, δεν μπορούν να επιβιώσουν και κάνουν αποτριχώσεις και δήθεν αισθητική, προσπαθώντας να καλύψουν τα κενά στα έσοδά τους.

Επειδή, η περίοδος που ζούμε, δεν είναι κρίση αλλά μόνιμη κατάσταση, που θα βιώνουμε για τα επόμενα πολλά χρόνια, πρέπει ν΄ αναζητήσουμε την ηθική των επαγγελμάτων και ν΄ αναζητήσουμε κανόνες δεοντολογίας, για να πορευτούμε σ΄ έντιμους δρόμους επαγγελματικής ζωής.

Λένα Τσικούρη

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com