FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ 2018: ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ - MARKETING ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ 2018 

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ 1-49 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

ΦΟΡΕΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ : ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ

ΦΟΡΕΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ: 

1. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΎΧΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΟΣΕΔΑΕ)

2. EUROLEARNING ΚΕΔΙΒΙΜ 2

 

Το Eurolearning ΚΕΔΙΒΙΜ 2 Πρότυπο Πιστοποιημένο Κέντρο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, έχει αναλάβει την υλοποίηση των κατωτέρω επιδοτούμενων προγραμμάτων:

  • ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
  • MARKETING – ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ.

Ως οριζόντιες ενότητες θα ενταχθούν και στα δύο προγράμματα ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ (βιωματική εκπαίδευση), Υγιεινή και Ασφάλεια στο χώρο Εργασίας και Αρωματοθεραπεία  

Κάθε πρόγραμμα

  • Διάρκεια: 40 ώρες
  • Πιστοποιημένοι εκπαιδευτές
  • Με τη λήξη του προγράμματος χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
  • 200€ επιδότηση για κάθε εκπαιδευόμενο για πλήρη παρακολούθηση του προγράμματος

Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν 

Εργαζόμενοι επιχειρήσεων που είναι μέλη της ομοσπονδίας, ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ.

 

Πληροφορίες και Δηλώσεις συμμετοχής

Τηλ. 2291054413, 

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Υπεύθυνη Προγράμματος: κα Χατζή Βαρβάρα 

 

Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας έγκαιρα για να ενημερωθείτε για τα απαραίτητα έντυπα και δικαιολογητικά τα οποία απαιτούνται για την υποβολή του προγράμματος στον ΟΑΕΔ συμπεριλαμβανομένου του ονόματός σας. 

 

Συγχαρητήρια στην κ. Ιουλία Αρμάγου για τη βράβευσή της στο Athens business women forum 2018

14/11/2018 Από το ΔΣ της ΟΣΕΔΑΕ

προς την κ. Ιουλία Αρμάγου

για τη βράβευσή της στο Athens business  women forum 2018 

 

Αξιότιμη κα Αρμάγου, αγαπητή Ιουλία,

Μάθαμε την βράβευσή σου στο Athens business women forum 2018, και χαρήκαμε, που ένα μέλος του κλάδου μας, μια γυναίκα από μας βραβεύεται για την επιτυχημένη δραστηριότητά της στις επιχειρήσεις.

Σε συγχαίρουμε και πιστεύουμε ότι το άξιζες και με το παραπάνω.

Είναι παρήγορο, το ότι αναγνωρίζεται η προσφορά μιας αξιόλογης γυναίκας, απέναντι στην αντρική επιχειρηματικότητα, που θεωρείται δεδομένη.

Μπράβο και πάλι, και εις άλλα με υγεία.

Μ΄ εκτίμηση

Η πρόεδρος

ΛΕΝΑ ΤΣΙΚΟΥΡΗ

Η γεν. γραμματέας

ΚΩΝ/ΝΑ ΦΡΑΓΚΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ 

ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΔΙΠΕ (Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας) ΣΤΗ PHILOXENIA 2018

Συνεδρίασε το Σάββατο 10 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο «Νικόλαος Γερμανός» της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας (ΣΔΙΠΕ). Στη συνεδρίαση στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των Δήμων μελών του ΣΔΙΠΕ από κάθε γωνιά της Ελλάδας αλλά και μεγάλος αριθμός ενδιαφερομένων και στελεχών των επιχειρήσεων εκμετάλλευσης ιαματικών πηγών αποτυπώθηκε η τεράστια πρόοδος που έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στο θεσμικό πλαίσιο που αφορά τον τουρισμό υγείας.

Κατά γενική ομολογία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και παραγωγική ήταν η συνεργασία των παρευρισκομένων με

  • την προϊσταμένη του τμήματος Ειδικών Μορφών Τουρισμού κ.Κυριακοπούλου Χριστίνα, υπεύθυνη κυρίως για τις αναγνωρίσεις των φυσικών μας πόρων ως ιαματικών
  • την προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Προώθησης Αδειοδότησης Τουριστικών Επενδύσεων της γνωστής ΕΥΠΑΤΕ κ.Χατζηγεωργίου Λουτσίδη Ελένη, υπεύθυνη για την αδειοδότηση των Μονάδων Ιαματικής Θεραπείας και των Κέντρων Ιαματικού Τουρισμού – Θερμαλισμού δηλαδή την χορήγηση Ειδικού Σήματος Λειτουργίας
  • την νομική σύμβουλο της Υπουργού Τουρισμού κ.Καραστάθη Γεωργία για το νέο νομοσχέδιο που αφορά τον θεματικό τουρισμό και πιο συγκεκριμένα για τα άρθρα που αφορούν τον Τουρισμό Υγείας.

Ακόμη ο κ.Δημήτρης Κούβελας καθηγητής κλινικής φαρμακολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ και πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης και αποζημίωσης φαρμάκων και θεραπειών εισηγήθηκε την Επιδημιολογική – Κλινική τεκμηρίωση των θεραπευτικών ενδείξεων των Ιαματικών Φυσικών Πόρων, ενώ η πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α) κ.Αθανασία Παπά τόνισε την σπουδαιότητα της συνεργασίας που έχει ξεκινήσει μεταξύ των δύο φορέων δεδομένου του ότι σύμφωνα με αξιόπιστες έρευνες η ρευματοπάθεια είναι ο κύριος ιατρικός λόγος επίσκεψης στις Ιαματικές πηγές.

Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών (ΠΣΦ) κ.Πέτρος Λυμπερίδης τόνισε και αυτός με την σειρά του την μεγάλη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των δύο φορέων στην κατεύθυνση της ανάπτυξης του Ιαματικού τουρισμού στην Ελλάδα πράγμα που θα ανοίξει νέους επαγγελματικούς δρόμους στους φυσικοθεραπευτές.

Η κ.Τσαρτσαρά Στέλλα Γεροντολόγος, Σύμβουλος Ασημένιου τουρισμού, εισηγήθηκε την δυνατότητα ανάπτυξης του Γηριατρικού Τουρισμού Ευζωίας (Welbeing Tourism) με κεντρική προσφορά προϊόντος τις ιαματικές πηγές. Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της ενδεχόμενης επιλογής των Δήμων να επενδύσουν σε προϊόν Ιαματικού Τουρισμού που απευθύνεται στο segment Ασημένιου ή/και Γηριατρικού Τουρισμού 60-80 ετών, ενώ ο κ.Τεμεκενίδης Πασχάλης research director της Palmos Analysis παρουσίασε την πανελλαδική έρευνα κοινού για τα Ιαματικά Λουτρά που έγινε το 2018 με χρηματοδότηση του Συνδέσμου, προκειμένου να βοηθηθούν οι Δήμοι μέλη του ΣΔΙΠΕ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος στις οικονομοτεχνικές μελέτες που ετοιμάζονται αυτό τον καιρό. Η έρευνα έγινε σε συνέχεια της προηγούμενης προσπάθειας που πραγματοποιήθηκε το 2015 από τον ΣΔΙΠΕ και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και είχε πολύ χρήσιμα ευρήματα.

Ακόμη ο ΣΔΙΠΕ υποδέχθηκε 4 νέους Δήμους μέλη που πήραν απόφαση ένταξης στον Σύνδεσμο, δείγμα της πολύ σοβαρής και αποτελεσματικής προσπάθειας που καταβάλλεται για την ανάπτυξη του Ιαματικού τουρισμού της χώρας μας. Πρόκειται για τους Δήμους Δωδώνης, Πύδνας – Κολινδρού, Ηράκλειας και Ναυπακτίας. Έτσι οι Δήμοι μέλη του ΣΔΙΠΕ είναι πλέον 60.

 

πηγή: http://thermalsprings.gr/index.php/el/nea-anakoinoseis-2/519-ousiodes-paragogiko-kai-me-megali-symmetoxi-to-ds-tou-sdipe-sti-philoxenia2018

 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ: Ανάδειξη της αναγκαιότητας και της σπουδαιότητας ύπαρξης των επαγγελματιών αισθητικών και των υπηρεσιών τους στα κέντρα ιαματικού τουρισμού

ΠΡΟΤΑΣΗ: Ανάδειξη της αναγκαιότητας και της σπουδαιότητας ύπαρξης των επαγγελματιών αισθητικών και των υπηρεσιών τους στα κέντρα ιαματικού τουρισμού.

Από την αρχαιότητα ο άνθρωπος επέλεξε να κάνει χρήση των ιαματικών πηγών. Ως μέσο θεραπείας αλλά και ως μέσο πολιτισμού (εγκαταστάσεις λουτρών) οι αρχαίοι Έλληνες, Ρωμαίοι, Αιγύπτιοι και Οθωμανοί ανέπτυξαν πολυποίκιλες δραστηριότητες γύρω από τις ιαματικές πηγές με την ευρύτερη χρήση νερού, πηλού, ατμού και εισπνοών. Η συχνή επαφή με το ιαματικό νερό στις περιοχές όπου υπάρχει οδήγησε τους ανθρώπους μέσω της παρατήρησης να αντιληφθούν την ιαματική του δράση. Έτσι για πολλές δεκαετίες η χρήση των ιαματικών πηγών ήταν μια επιλογή επικουρικής μη τεκμηριωμένης θεραπείας. Οι επισκέπτες των πηγών επέλεγαν προορισμό, αριθμό επισκέψεων και χρόνο χρήσης, σύμφωνα με τις πληροφορίες των κατοίκων και την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ τους.  Πρώτος ο ιστορικός Ηρόδοτος ήταν αυτός που περιέγραψε την θεραπευτική τους δράση και συνέστησε η λουτροθεραπεία να γίνεται σε ορισμένες εποχές του χρόνου και για 21 συνεχείς ημέρες προκείμενου η δράση των ιαματικών νερών να έχει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα και στη συνέχεια ο Ιπποκράτης ασχολήθηκε συστηματικά με τις ιαματικές πηγές καταγράφοντας τις ασθένειες στις οποίες έχουν θεραπευτικές επιδράσεις.  

Στην σημερινή εποχή οι ιαματικές πηγές αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή ευεξίας για τον σύγχρονο άνθρωπο καθώς συνδυάζουν τα δώρα της φύσης προσφερόμενα με γνώση και επιστημονικότητα καθιστώντας τα ασφαλή αλλά και ιδιαίτερα ελκυστικά. Οι λόγοι για τους οποίους επισκέπτονται οι άνθρωποι τις ιαματικές πηγές, δεν είναι μόνο οι ευεργετικές επιδράσεις που έχουν σε αρκετά προβλήματα υγείας αλλά και η αναζήτηση μια διεξόδου από το στρες και το άγχος που δημιουργεί που δημιουργεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής.  Προσφέρουν χαλάρωση και ευεξία, τόσο στο σώμα όσο και στο πνεύμα. 

Οι αισθητικοί με την εξειδικευμένη επαγγελματική τους κατάρτιση είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές των ιαματικών πηγών και των επιδράσεων τους όσον αφορά την ευεξία που προσφέρουν στον σύγχρονο άνθρωπο και την βελτίωση που προσφέρουν σε θέματα που άπτονται του επιστημονικού τους πεδίου.

Συγκεκριμένα οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει ο επαγγελματίας αισθητικός αφορούν τόσο την προετοιμασία του δέρματος όσο και την εφαρμογή υπηρεσιών που βασίζονται στα ίδια τα ιαματικά νερά καθώς και  των προϊόντων που προέρχονται από τις πηγές.  

Στο κομμάτι της προετοιμασίας, ο καταρτισμένος αισθητικός μέσω της αισθητικής σώματος ασχολείται με την προετοιμασία του λουόμενου για να δεχτεί τις ευεργετικές επιδράσεις του ιαματικού νερού. Όσο πιο καλή κατάσταση απορρόφησης έχει το δέρμα τόσο αυξάνεται και η επίδραση - ευεργεσία των συστατικών που περιέχονται στα ιαματικά νερά. Συνεπώς, οι υπηρεσίες του αισθητικού συμβάλλουν ουσιαστικά σε ένα δέρμα πραγματικά καθαρό, τελείως απαλλαγμένο από μικροβιακό φορτίο που μειώνει την δράση των θεραπειών εξασφαλίζοντας παράλληλα την ορθή υγιεινή του χώρου των εγκαταστάσεων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της διαδικασίας της απολέπισης και άλλων μεθόδων αντισηψίας του δέρματος. Πιο συγκεκριμένα ο επαγγελματίας αισθητικός μπορεί να πετύχει  την  αύξηση της δραστικότητας μια λούσης ή μιας πηλοθεραπείας προτείνοντας και εφαρμόζοντας τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Απολέπιση (peeling) σώματος που θα απαλλάξει το δέρμα από νεκρά κύτταρα και θα προσφέρει αίσθημα ανακούφισης.
  • Εξισορρόπηση του ph. (όξινος μανδύας) του δέρματος έτσι ώστε να μην αλλοιωθεί αλλά και να αξιοποιηθεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό η συνέργεια της ιαματικής πηγής.

Οι διαδικασίες αυτές είναι απαραίτητες αφού ένα σώμα που έχει λάβει σωστή προετοιμασία πριν τη χρήση της ιαματικής πηγής  είναι απαλλαγμένο από περιττά νεκρά κύτταρα, αναπνέει σωστά και έχει βελτιωμένη μεταβολική διαδικασία δέρματος πράγμα που εξασφαλίζει την πλήρη αξιοποίηση των ευεργεσιών της επίσκεψης σε ένα κέντρο ιαματικών πηγών.

Στο κομμάτι της κύριας εφαρμογής οι γνώσεις του επαγγελματία αισθητικού συμβάλλουν ουσιαστικά στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών. Η συνεισφορά του στην σωστή χρήση των ιαματικών πηγών, κυρίως στο κομμάτι των παθήσεων του δέρματος θα πρέπει να θεωρηθεί καταλυτικής σημασίας αφού είναι ο μόνος επαγγελματίας με γνώσεις της φυσιολογίας του δέρματος και των αντιδράσεών του. Έτσι συμβάλλει ουσιαστικά στην ασφαλή χρήση των πηγών από τους λουόμενους με την σωστή καθοδήγηση ως προς τον χρόνο διάρκειας των εφαρμογών, τον αριθμό των συνεδριών που απαιτούνται και την εν γένει καλύτερη χρήση των ιαματικών πηγών. Επιπρόσθετα, στο κομμάτι της πηλοθεραπείας ο επαγγελματίας αισθητικός μπορεί να εγγυηθεί για την ασφαλή χρήση από τους λουόμενους εξασφαλίζοντας την σωστή για το δέρμα θερμοκρασία του υλικού και την κατάλληλη εφαρμογή του ανά περιοχή σώματος.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντική για την ορθή χρήση των ιαματικών πηγών την λεπτομερή καταγραφή των ιδιοτήτων και των χημικών χαρακτηριστικών που πραγματοποιείται από τον Σύνδεσμο Δήμων Ιαματικών Πηγών και το αρμόδιο Υπουργείο. Αυτή η πλήρης καταγραφή σε συνδυασμό με τις γνώσεις ενός πτυχιούχου αισθητικού καθώς και η απόλυτη σχέση του με τις εφαρμογές σώματος θα αναδείξει τις λουτροθεραπείες και τις πηλοθεραπείας σε προϊόν υψηλής παροχής υπηρεσιών ευεξίας, με επιστημονικό κύρος, ασφάλεια και συνεργασία για κάθε λουόμενο.

Τέλος, μετά την εφαρμογή των συνεδριών η συμβολή των επαγγελματιών αισθητικών είναι εξίσου σημαντική καθώς είναι σε θέση να παρέχουν επιπλέον αισθητική φροντίδα με ουσιαστικά αποτελέσματα τόσο στην βελτίωση των αισθητικών - δερματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επισκέπτες των πηγών όσο και στην γενικότερη ευεξία και χαλάρωσή τους που σε πολλές περιπτώσεις αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα καλυτέρευσης. Συνεπώς, οι αισθητικοί μετά το πέρας κάθε συνεδρίας με ιαματικά νερά μπορούν να προβούν σε επαγγελματικές εφαρμογές αισθητικής που θα έχουν ως στόχο την περαιτέρω βελτίωση του δέρματος μέσω της επαναφοράς του ph. της επιδερμίδας και της σωστής ενυδάτωσής του. Οι εφαρμογές αυτές μπορούν να γίνουν τόσο στο πρόσωπο όσο και στο σώμα και μπορεί να γίνει και χρήση των ευεργετικών ιαματικών νερών κατά της διάρκεια της εφαρμογής με ειδικές εγκαταστάσεις. Σε ένα άλλο κομμάτι που μπορούν να προσφέρουν οι αισθητικοί είναι αυτό της εφαρμογής αισθητικής μάλαξης με πολλαπλά οφέλη για την πορεία του ασθενούς. Ως γνωστόν η μάλαξη έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην ψυχολογία αυτού που την λαμβάνει ενώ συμβάλλει και στην αποκατάσταση μέσω της αυξημένης κυκλοφορίας του αίματος και της καλύτερης ευκαμψίας των μυών.

Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να τονίσουμε ότι αποτελεί εξαιρετική πρόταση ολοκληρωμένης φροντίδας και ευεξίας για τον κάθε λουόμενο που επιλέγει πολυήμερη παραμονή σε περιοχές κέντρων ιαματικού τουρισμού, να συνδυάσει την παραμονή του με ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αισθητικής. Προς αυτή την κατεύθυνση είναι ουσιαστική η   απασχόληση καταρτισμένου επιστημονικού προσωπικού καθώς και η ύπαρξη κατάλληλης υποδομής και εξοπλισμού των εγκαταστάσεων, στοιχεία απαραίτητα που θα συντελέσουν στην αναβάθμιση του ιαματικού τουρισμού στην Ελλάδα και θα την αναδείξουν σε εξαιρετικό διεθνή προορισμό σύμφωνα με τις σύγχρονες αναζητήσεις των τουριστών. Συγκεκριμένα, η ύπαρξη επαγγελματιών αισθητικών στα κέντρα ιαματικού τουρισμού θα αναγάγει την παρεχόμενη υπηρεσία σε υπηρεσία ευεξίας υψηλής ποιότητας. Οι αισθητικοί μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές - πωλητές των ιαματικών πηγών καθώς ένα μεγάλο κομμάτι του επαγγελματικού τους αντικειμένου άπτεται της ευεξίας. Το κοινό που τους επιλέγει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό έχει στόχο την ευεξία μέσω της αισθητικής. Το επιστημονικό τους επίπεδο διασφαλίζει επιπλέον ποιότητα.

Με το κείμενο αυτό οι επαγγελματίες αισθητικοί παρουσιάζουμε την αναγκαιότητα της παρουσίας μας στα ιαματικά κέντρα, με σκοπό την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος. Καλούμε όλους τους φορείς που εργάζονται προς αυτόν το στόχο να συμπεριλάβουν στο απαραίτητο από τον νόμο προσωπικό στις ιαματικές πηγές και τους αισθητικούς καθώς είναι οι μοναδικοί αρμόδιοι να ασκήσουν τις υπηρεσίες όπως περιγράφονται στο νόμο (ν. 3498/2006, άρθρο 1, ορισμοί)

Ο φυσικός πλούτος της χώρας μας και η ορθή αξιοποίησή του μπορεί να γίνει εξαιρετική ευκαιρία οικονομικής προόδου. Η χρήση φυσικών πόρων, η αρτιότητα των εγκαταστάσεων σε συνδυασμό με το επιστημονικό κύρος και την ποιότητα των εφαρμογών καθιστά το προϊόν δελεαστικό και ανταγωνιστικό στην αυξανόμενη διεθνώς τουριστική αγορά. Αποτελεί ένα πλήρως άρτιο, υψηλών προδιαγραφών και ωφελιμότητας τουριστικό προϊόν, το οποίο είναι ικανό να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης και οικονομικής άντλησης πέρα από το στενό τοπικό επίπεδο.

Κλείνοντας ευχαριστούμε θερμά σαν κλάδος τον κύριο Μάρκο Δανά που επικοινώνησε και συνεργάστηκε μαζί μας. Μοιραστήκαμε γόνιμες απόψεις και κοινό όραμα για ποιοτικό ιαματικό τουρισμό.

Επίσης την πρόεδρο της ΟΣΕΔΑΕ Κα Λένα Τσικούρη που ως επικεφαλής του κλάδου μας εμπιστεύτηκε και τους συναδέλφους που στήριξαν αυτό το πόνημα.

Η ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ με χαρά ανέλαβε να συντάξει το κείμενο.

Ιδιαίτερα ευχαριστώ την συνάδελφο Κα Στέλλα Τζιαχρή για την ουσιαστική συμβολή της.

Με πεποίθηση και προσδοκία να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι φυσικοί πόροι της πατρίδας μας και οι αισθητικοί να συμβάλλουν σ’ αυτό.

 

Με εκτίμηση

Δανιλούλη Ευδοξία

Πρόεδρος ΕΔΕΑΘ

Leading Women in Business (LWB) 2018 Μελέτη και Πρωτογενής Έρευνα για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα από την ICAP Group

Τα αποτελέσματα δειγματοληπτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε για 7η συνεχή χρονιά από τη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group για τη «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα», με εστίαση στη Γυναίκα-Ανώτατο Στέλεχος παρουσιάζονται στην παρούσα ενότητα.

Σκοπός της έρευνας είναι:

  • Η διερεύνηση των βασικών χαρακτηριστικών που διακρίνουν τις γυναίκες επιχειρηματίες/ ανώτατα στελέχη, τα οποία τις οδήγησαν στην κορυφή της ιεραρχίας.
  • Η αποτύπωση των κινήτρων που οδήγησε τις γυναίκες να ασχοληθούν με την επιχειρηματικότητα και την καριέρα σε ανώτατο επίπεδο, καθώς και οι παράγοντες που συνέβαλαν στην επαγγελματική τους καταξίωση.
  • Η καταγραφή των προβλημάτων και εμποδίων που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής τους ανέλιξης.
  • Ο εντοπισμός των χαρακτηριστικών που υπερτερούν οι γυναίκες ανώτατα στελέχη σε σχέση με τους άνδρες συναδέλφους τους, από την οπτική των γυναικών.

Στο ερώτημα σχετικά με το πόσες ώρες οι γυναίκες ανώτατα στελέχη απασχολούνται κατά μέσο όρο ημερησίως στην εταιρεία τους, διαπιστώθηκε ότι η μεγάλη πλειοψηφία εργάζεται πέραν του καθιερωμένου οχτάωρου, ενώ το 35% παραμένουν στο γραφείο τους παραπάνω από 10 ώρες (διάγραμμα 1). Χαρακτηριστικό είναι ότι μόλις το 4% εργάζεται λιγότερες από 8 ώρες.

Το παραπάνω εύρημα σχετίζεται με το γεγονός ότι η επιμονή / εργατικότητα κατέλαβε ποσοστό 55% των απαντήσεων στην ερώτηση που αφορά τα κυριότερα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τις γυναίκες ανώτατα στελέχη (διάγραμμα 2). Μεγάλο ποσοστό απαντήσεων κατέλαβε και η ηθική (43%), γεγονός το οποίο καταδεικνύει ότι οι γυναίκες-ηγέτες λειτουργούν με ακεραιότητα και πιστεύουν στις προσωπικές τους αξίες, οι οποίες τις οδηγούν στη λήψη των επιχειρηματικών τους αποφάσεων.

Σημαντικό επίσης είναι και το χαρακτηριστικό της επικοινωνίας, αφού περισσότερες από 4 στις 10 θεωρούν ότι αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του χαρακτήρα τους.

Επιπλέον, οι γυναίκες στην κορυφή της εταιρικής διακυβέρνησης είναι δημιουργικές (39%) και διαθέτουν αυτοπεποίθηση (32%).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η ικανοποίηση και η προσωπική ανάπτυξη αποτελεί τη σημαντικότερη ανταμοιβή για τις γυναίκες. Περισσότερες από 7 στις 10 επέλεξαν τη συγκεκριμένη απάντηση (διάγραμμα 3), ενώ πιο χαμηλά, αλλά με εξίσου σημαντικό ποσοστό (61%) ακολούθησε η καταξίωση και αναγνώριση. Επίσης, τόσο η ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής (34%) όσο και η δυνατότητα καινοτομίας (31%) που τους παρέχει η υψηλή διοικητική τους θέση αποτελούν σημαντικά κίνητρα για μια επιτυχημένη καριέρα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι μόλις το 13% των ερωτηθεισών επέλεξαν τις οικονομικές απολαβές, εύρημα που εν μέρει καταρρίπτει το στερεότυπο ότι «οι οικονομικές απολαβές αποτελούν το μεγαλύτερο κίνητρο για μια επιτυχημένη καριέρα».

 

Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη στο http://dir.icap.gr/mailimages/Meleti_Gunaikeia_Epixeirhmatikothta2018.pdf  

πηγή: https://www.icap.gr/

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Αξιότιμες κυρίες, κύριοι,

Είμαι ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, και θέλω να σας μιλήσω για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα EARLY WARNING EUROPE (ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ) του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Το ΕΕΑ από το 2010 έχει ασχοληθεί έντονα με τις χιλιάδες επιχειρήσεις και επαγγελματίες που η κρίση έφερε σε δύσκολη θέση. Νωρίς διαπιστώσαμε ότι σημαντικό εμπόδιο για όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες είναι η άγνοια για δυο θέματα. Για το τι πάει στραβά και για τις επιλογές που έχουν για διέξοδο από τα προβλήματα.

Όταν προκηρύχθηκε το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα της ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ξέραμε ότι αυτό είναι το κατάλληλο εργαλείο για την Ελληνική πραγματικότητα. Αμέσως εκδηλώσαμε το ενδιαφέρον μας και χαιρόμαστε που συμμετέχουμε ως εταίροι στην Ελλάδα.

Το ερώτημα που τίθεται συνήθως από τις επιχειρήσεις είναι ένα.

Τι μπορεί να προσφέρει το πρόγραμμα αυτό στην επιχείρηση και στον ελεύθερο επαγγελματία, πώς μπορεί να τον βοηθήσει να «ξεκολλήσει», να δει ένα καλύτερο αύριο;

Θέμα 1ο: Σε ποιους απευθύνεται το Πρόγραμμα.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται είτε σε επιχειρήσεις που ενώ επιβίωσαν μέσα στην Κρίση διαπιστώνουν ότι έχουν «κολλήσει» και πρέπει να διαγνώσουν τις πραγματικές αιτίες  των προβλημάτων τους (οργανωτικές, κόστος παραγωγής, διάρθρωση πωλήσεων, νέες αγορές κλπ), είτε σε επιχειρήσεις που έχουν βρεθεί, ιδίως λόγω της Κρίσης, σε αδυναμία εξυπηρέτησης των οφειλών τους και αναζητούν την βέλτιστη λύση για να τις ρυθμίσουν για να μπορέσουν να συνεχίσουν.

Θέμα 2ο: Τι προσφέρει πρακτικά το Πρόγραμμα

Σε κάθε επιχείρηση που θα συμμετέχει στο πρόγραμμα , ο Μηχανισμός Έγκαιρης Προειδοποίησης του ΕΕΑ , προσφέρει την κατάλληλη υποστήριξη, εντελώς ΔΩΡΕΑΝ. Εξασφαλίζει απόλυτη ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ, πρωταρχικό συστατικό του Προγράμματος και για την διασφάλισή της τηρείται ειδικό πρωτόκολλο  (ακολουθώντας  τις προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού Προγράμματος για τα προσωπικά δεδομένα και την  εχεμύθεια).

Πρώτα γίνεται η Διάγνωση των προβλημάτων από τους επαγγελματίες συμβούλους (Διαγνώστες) και μετά θα ακολουθήσει η υποστήριξη από τους ειδικούς εθελοντές Μέντορες για την αναζήτηση των λύσεων στα προβλήματα. Και όλα αυτά χωρίς να πρέπει να δώσετε ούτε ένα ευρώ.

Θέμα 3ο: Tι προϋποθέσεις υπάρχουν για την συμμετοχή στο Πρόγραμμα

Κάθε μικρομεσαία επιχείρηση με έδρα τον Νομό Αττικής, που απασχολεί έως 50 άτομα (με εξαίρεση όσους βρίσκονται εντός δικτύων franchise) ή κάθε ελεύθερος επαγγελματίας, με λειτουργία τουλάχιστον 3 έτη, ανεξαρτήτως τομέα δραστηριότητας και νομικής μορφής, μπορεί να ενταχθεί στο Πρόγραμμα.

Θέμα 4ο: Τι κερδίζουν  οι  συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα

Τα κέρδη είναι πολλά. Καταρχήν μπαίνει ένα τρίτο μάτι, ειδικού, στην επιχείρηση και προσφέρει την εμπειρία του, νέες σκέψεις, άλλη οπτική. Ο ωφελούμενος βλέπει ξεκάθαρα τις επιλογές που έχει και τους δρόμους που μπορεί να ακολουθήσει. Λαμβάνει υποστήριξη από επαγγελματίες Μέντορες (έμπειροι σύμβουλοι επιχειρήσεων) για να βελτιωθεί στα σημεία που έχει ανάγκη. Η ψυχολογική τόνωση είναι σημαντική καθώς το ηθικό αναπτερώνεται, όχι γιατί θα γίνουν μαγικά, αλλά γιατί θα έχει καλύτερη εικόνα του μέλλοντος.

Θέμα 5ο: Πώς μπορείτε να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα

Το Πρόγραμμα ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ήδη σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων έχουν δηλώσει συμμετοχή και λαμβάνουν δωρεάν υποστήριξη από ειδικούς με σκοπό να ξεπεράσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Είναι εύκολο να δηλώσετε τώρα συμμετοχή, συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά την αίτηση στον ακόλουθο σύνδεσμο:

http://www.earlywarning.eea.gr/aitisi-lipsis-simvouleutikon-ipiresion/

Το Πρόγραμμα δέχεται συμμετοχές έως τους πρώτους μήνες του 2019 (αν δεν συμπληρωθούν οι θέσεις νωρίτερα). Δείτε όλες τις πληροφορίες για το Πρόγραμμα εδώ www.earlywarning.eea.gr ή καλέστε στα τηλέφωνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών 2103380279-2103380236-2103380210.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.

 

Με εκτίμηση

Γιάννης Χατζηθεοδοσίου

Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

 

πηγή: http://www.earlywarning.eea.gr/2018/10/17/programma-egkairis-proeidopoiisis-tou-eea/

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ζητείται αισθητικός για συνεργασία σε Κέντρο αισθητικής στο Νέο Ηράκλειο Αττικής

Ζητείται αισθητικός για συνεργασία σε Κέντρο αισθητικής στο Νέο Ηράκλειο Αττικής. Για πληροφορίες επικοινωνήστε με το 6945985498

Εορτασμός Αγίας Σοφίας

Έγινε και φέτος από το ΔΣ του ΣΕΠΑΕ, ο καθιερωμένος εορτασμός της προστάτιδα μας, Αγίας Σοφίας, στον ιστορικό ναό Αγίου Νικολάου Ραγκαβά, στην Πλάκα.

Μετά την αρτοκλασία, έγινε η κλήρωση της εικόνας.

Η τυχερή αισθητικός για φέτος είναι η Έφη Κυριακού.

Τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής τους; Οι εταιρείες απαντούν.

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Για να βοηθήσουμε τόσο τους αισθητικούς όσο και τους καταναλωτές να επιλέξουν και προκειμένου να ξεδιαλύνουμε την οποιαδήποτε ενδεχόμενη παρανόηση ως προς τα καλλυντικά, ρωτήσαμε ενδεικτικά τις εταιρείες καλλυντικών - συνεργάτες του Αισθητική σήμερα.

Οι απαντήσεις είναι στη διάθεσή σας, προς ενημέρωση και οι εταιρείες πρόθυμες να απαντήσουν σε περισσότερες απορίες σας για τα καλλυντικά τους. 

 

 

Εταιρεία:

Chrysallis Proderma αντιπρόσωπος των καλλυντικών Environ Skin Care

Γράμμου 71, Μαρούσι, 15124, τηλ: 2109329800

 

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν θα πρέπει να χαρακτηρίζεται κάθε προϊόν σχεδιασμένο για επαγγελματική χρήση στην καμπίνα ή για καθημερινή χρήση μόνο μετά από σύσταση από επαγγελματίες και να πληρούν τις εξής προδιαγραφές:

1. Επιστημονικά μελετημένες συνθέσεις

2. Υψηλότερη δυνατή ποιότητα πρώτων υλών

3. Υψηλή συγκέντρωση ενεργών συστατικών

4. Συστατικά που αποδεδειγμένα βελτιώνουν την υγεία και τη ομορφιά του δέρματος

5. Συσκευασίες που έχουν ως στόχο τη σωστή συντήρηση και όχι μόνο την ελκυστικότητα του προϊόντος. 

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος καθορίζεται από πολλαπλούς παράγοντες που σχετίζονται με τη σύνθεση, τη συσκευασία και τη συντήρηση του προϊόντος μέχρι αυτό να καταναλωθεί. 

  • Πρώτες ύλες: Ύψιστης σημασίας είναι η ποιότητα και η φρεσκάδα των πρώτων υλών. Υπάρχουν πολλές ποιότητες για κάθε συστατικό και γι αυτό είναι σημαντικό οι προμηθευτές να είναι αξιόπιστοι και πιστοποιημένοι. Υπάρχουν ανεξάρτητοι οργανισμοί όπως ο Swiss Vitamin Institute της Λωζάννης ο οποίος ελέγχει τα καλλυντικά και αν πληρούν τα στάνταρ φρεσκάδας και αποτελεσματικής συγκέντρωσης βιταμινών , τότε βάζει τη σφραγίδα του στα καλλυντικά που ελέχθησαν.

  • Σύνθεση: Εκτός από την ποιότητα και τη φρεσκάδα των πρώτων υλών, φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο η «συνταγή»! Ο συνδυασμός αποτελεσματικών, δοκιμασμένων, αλλά και πρωτοπόρων συστατικών μπορούν να μας χαρίσουν καλλυντικά που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα και την εμφάνιση της επιδερμίδας. Όσο ελκυστική και αν ακούγεται πολλές φορές μια εξαιρετικά πολύπλοκη φόρμουλα, είναι  σημαντικό να γνωρίζουμε πως δε συνεργάζονται όλα τα συστατικά μεταξύ τους γιατί το κάθε συστατικό αποδίδει τις ιδιότητες του σε συγκεκριμένο pH αν αυτό δε ληφθεί υπόψη θα υπάρξει αποσταθεροποίηση της φόρμουλας και αδρανοποίηση κάποιων ενεργών συστατικών με αποτελέσαμε τα τελικά προϊόντα να μη μπορούν να δώσουν τα αποτελέσματα που υπόσχονται.

  • Κλινική έρευνα: Αυτό είναι το σημείο όπου η θεωρία συναντά την πράξη και οι επιστημονικά μελετημένες συνθέσεις δοκιμάζονται. Οι δοκιμές μπορούν να γίνουν σε πειραματόζωα ή σε εθελοντές. Ως cruelty free εταιρεία δε δοκιμάζουμε ποτέ τα προϊόντα μας σε ζώα. Δοκιμάζουμε τις συνθέσεις μας σε εθελοντές για μεγάλα χρονικά διαστήματα πριν οι συνθέσεις μας βγουν στην αγορά και αυτό μας εξασφαλίζει εμπειρία, γνώση των δυνατοτήτων κάθε προϊόντος και πρωτόκολλα χρήσεων για κάθε τύπο και κατάσταση δέρματος.

  • Shelf life: Το shelf life είναι πολύ σημαντικό και αφορά το χρονικό διάστημα που κάθε εταιρεία επιτρέπει να μείνει το προϊόν της στο ράφι πριν αυτό ανοιχτεί. Έχει να κάνει δηλαδή με το πόσο καιρό μπορεί το προϊόν να παραμείνει προς πώληση από τη στιγμή που θα κατασκευαστεί. Αυτό εξασφαλίζει πως το καλλυντικό που αγοράζετε είναι ενεργό, φρέσκο και μπορεί να πραγματοποιήσει αυτά που υπόσχεται. Το shelf life ενός προϊόντος εξαρτάται από τη σύνθεση και από τα συντηρητικά που περιέχει. Επειδή η Εnviron έχει επιλέξει να χρησιμοποιεί μόνο όσα συντηρητικά επιβάλλει η νομοθεσία και όχι επιπλέον συντηρητικά για να επεκτείνει τη ζωή των προϊόντων. Η  διάρκεια ζωής τους κυμαίνεται  από 6 μέχρι 36 μήνες ανάλογα με τη σύνθεση.

  • Διάρκεια ζωής μετά το άνοιγμα: Από τη στιγμή που ανοίγεται ένα καλλυντικό προϊόν, ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση για τη ζωή των συστατικών του. Παρότι τα προϊόντα μας συσκευάζονται χωρίς οξυγόνο και οι συσκευασίες δεν επιτρέπουν την επαφή τους με τον αέρα και το φώς, μετά από τρεις μήνες η δραστικότητα των ενεργών συστατικών αρχίζει σταδιακά να μειώνεται. Στην Environ φροντίζουμε ώστε το μέγεθος κάθε προϊόντος να είναι ανάλογο με την τακτικότητα χρήσης του ώστε να καταναλώνεται εντός 10-12 εβδομάδων, όσο δηλαδή το προϊόν είναι απόλυτα φρέσκο και άρα πιο αποδοτικό.

  • Συσκευασία: Η συσκευασία των καλλυντικών είναι αυτή που καθορίζει σε τεράστιο βαθμό την ενεργότητα των καλλυντικών. Υπάρχουν πολλά υπερευαίσθητα συστατικά τα οποία δύναται να οξειδωθούν και να χάσουν κάθε δράση πριν καν ένα προϊόν φύγει από το εργοστάσιο αν οι συνθήκες και το είδος της συσκευασίες δεν είναι οι κατάλληλες. Η χρήση ειδικού φωτισμού κατά τη στιγμή της παρασκευής, η συσκευασία των καλλυντικών απουσία οξυγόνου και η χρήση δοχείων με αντλίες κενού ή σωληναρίων με ειδική επίστρωση, εξασφαλίζουν την άριστη συντήρηση και την αποτροπή της οξείδωσης και της επιμόλυνσης των καλλυντικών.

  • Τρόπος συντήρησης: Η σχετική νομοθεσία της  Ευρωπαϊκής ένωσης που διέπει την παρασκευή καλλυντικών, για λόγους ασφάλειας των καταναλωτών επιβάλλει τη χρήση ορισμένων συντηρητικών για την αποφυγή της ανάπτυξης αερόβιων και αναερόβιων μικροοργανισμών στα καλλυντικά. Από μόνη της  η ύπαρξη συντηρητικών σε μια φόρμουλα δεν είναι ούτε κακή ούτε καλή. Η ύπαρξη minimum δόσεων συντηρητικών σε μια φόρμουλα είναι από το νόμο υποχρεωτική και διασφαλίζει τη δημόσια υγεία. Η Environ δεν προσθέτει επιπλέον συντηρητικά.

  • Ορθή πρακτική κατά την παρασκευή και τη συντήρηση: Το εργοστάσιο παραγωγής των καλλυντικών αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για τον καθορισμό της ποιότητας των καλλυντικών του. Το εργοστάσιο παραγωγής της Environ Skin Care είναι μια εγκατάσταση πιστοποιημένη με ISO 9001 και όλα τα προϊόντα παρασκευάζονται με αυστηρά πρότυπα ISO22716 GMP (Ορθή Παρασκευαστική Πρακτική).  Οι νέες εγκαταστάσεις σχεδιάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Medicines Control Council (προδιαγραφές που επιβάλλει ο κανονισμός σε εργοστάσια παρασκευής φαρμάκων) ώστε να διασφαλίζονται τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας που ξεχωρίζουν την Environ στη διεθνή αγορά. Χάρη σε αυτές τις προδιαγραφές (αποστειρωμένες εγκαταστάσεις, ελεγχόμενη ατμόσφαιρα, ειδικός φωτισμός, ειδικός ρουχισμός προσωπικού) μπορούμε να αποφεύγουμε τη χρήση επιπλέον συντηρητικών πέραν αυτών που επιβάλλει η νομοθεσία για την ασφάλεια των καταναλωτών.

Πως μπορεί ο καταναλωτής να ξεχωρίσει ένα ποιοτικό καλλυντικό προϊόν:

Στην πραγματικότητα ο καταναλωτής δε μπορεί εύκολα να ξεχωρίσει την ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος ή να επιλέξει το ιδανικό για τις ανάγκες του γιατί πολύ απλά του λείπει η επιστημονική γνώση και η τεχνογνωσία. Ο καταναλωτής τις περισσότερες φορές όσο και αν προσπαθεί να ενημερώνεται, καταλήγει σε ημιμάθεια και παραπληροφόρηση γιατί δυστυχώς αντλεί τις πληροφορίες του από το διαδίκτυο χωρίς να ελέγχει την αξιοπιστία των πληροφοριών. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργεί εικόνα συμφώνα με το διεθνές μάρκετινγκ και τις τάσεις της μόδας. Αυτό όμως που μπορεί και πρέπει να κάνει ο καταναλωτής είναι να ξεχωρίσει και να εμπιστευτεί τον καλό επαγγελματία της φροντίδας του δέρματος που ενημερώνεται διαρκώς και παρακολουθεί τις εξελίξεις του κλάδου του. Ο αισθητικός είναι ο ιδανικός επαγγελματίας που μετά από ανάλυση δέρματος, θα του υποδείξει με υπευθυνότητα τον κατάλληλο συνδυασμό επαγγελματικών καλλυντικών και περιποιήσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. 

Πως μπορεί ο αισθητικός να ξεχωρίσει ένα ποιοτικό καλλυντικό προϊόν:

Στην Ελλάδα το γνωστικό επίπεδο των αισθητικών είναι εξαιρετικά υψηλό. Οι αισθητικοί μας μετά από 4 χρόνια σπουδών διαθέτουν την απαιτούμενη επιστημονική γνώση ώστε να ξεχωρίσουν τα ποιοτικά και αξιόπιστα καλλυντικά βάση της επιστημονικής έρευνας πάνω στην οποία βασίζεται η σύνθεση, τη σωστή συντήρηση των συστατικών τους αλλά και των προσφερόμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων τεχνογνωσίας τους. Δεν αρκεί να έχει κανείς στα χέρια του ένα άριστο προϊόν, απαιτείται η πλήρης κατανόηση της λειτουργίας του και ο σωστός συνδυασμός με άλλα προϊόντα και παροχές ώστε να μπορεί κάθε καταναλωτής να επωφελείται τα μέγιστα βάση των μοναδικών αναγκών της επιδερμίδας του.

Μπάρμπαρα Νάνου

Environ Skin Care Trainer
Αισθητικός & Κοσμητολόγος ΤΕΙ Αθηνών
MSc Χαροκοπείου Πανεπιστημίου 

  

 www.environskincare.gr , τηλέφωνο: 2109329800, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

 

 

Εταιρεία:

Prodermage

Πόντου 58, 115 27 Ιλίσια, Αθήνα Τηλ.: 2111094490

 

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Επαγγελματικό προϊόν χαρακτηρίζεται  εκείνο που προορίζεται αυστηρά  προς χρήση από τους επαγγελματίες της υγείας και της ομορφιάς της επιδερμίδας  με σκοπό την αντιμετώπιση του εκάστοτε προβλήματος του δέρματος.

Η  επιλογή και η  χρήση ενός προϊόντος από τον αισθητικό θα πρέπει να  πληροί  αυστηρά  ποιοτικά  κριτήρια τόσο σε επίπεδο πρώτων υλών -δραστικών ουσιών προκειμένου να επιφέρει στοχευμένα αποτελέσματα όσο και σε επίπεδο παρασκευής και κυκλοφορίας  όπως πχ  να διαθέτει τις σχετικές πιστοποιήσεις κλπ.

Λόγω του εξειδικευμένου του χαρακτήρα,   εφαρμόζεται στην επιδερμίδα με ευθύνη του επαγγελματία αφού  προηγηθεί  η λήψη του  ιστορικού και  η διάγνωση των αναγκών της επιδερμίδας.

Με τα παραπάνω δεδομένα , ο  τελικός   καταναλωτής αφού λάβει τη σχετική ενημέρωση  από τον επαγγελματία που εμπιστεύεται,είναι σε θέση να έχει στα χέρια του ένα πιο ισχυρό προϊόν, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του, που εστιάζει περισσότερο στη ποιότητα και λιγότερο στη διαφημιστική του εμβέλεια.

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Ο επαγγελματίας αισθητικός μέσα από τις γνώσεις του πάνω στη κοσμετολογία μπορεί να ξεχωρίσει εύκολα ένα καλλυντικό προιόν υψηλών προδιαγραφών,εστιάζοντας  πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του (ενεργά συστατικά, τρόπος δράσης, κλινική έρευνα, τεστ αποτελεσματικότητας) στην υφή του, τη δυνατότητα απορρόφησής του από την επιδερμίδα , τη παρουσία διακριτικού αρώματος  και χρώματος όπου αυτό είναι αναγκαίο. 

Ιωάννα Χολέβα

Υπεύθυνη Πωλήσεων εταιρείας Prodermage

 
 

 www.prodermage.gr , τηλέφωνο: 2111094490, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

 

 

Εταιρεία:

Goumas Beauty Med

Αγίου Αντωνίου 1, Άνω Πατήσια, 11142, τηλ: 2102921273

 

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Τα επαγγελματικά καλλυντικά έχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις απ΄τα λεγόμενα καλλυντικά γενικού εμπορίου. Σε γενικές γραμμές ως επαγγελματικό καλλυντικό χαρακτηρίζεται το καλλυντικό εκείνο το οποίο έχει υψηλή συγκέντρωση δραστικών συστατικών και πολύ ενισχυμένη φόρμουλα σε σχέση με τα καλλυντικά του εμπορίου. Επιπλέον προκειμένου να δράσει και να πετύχει το στόχο του χρειάζεται την κατάλληλη τεχνική εργασίας όταν απευθύνεται σε αισθητικούς για να το εφαρμόσουν, αλλά και συγκεκριμένο πρωτόκολλο εφαρμογής προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα επαγγελματικά καλλυντικά είναι σχεδιασμένα για δέρματα με απαιτήσεις και ο στόχος τους είναι να λύνουν συγκεκριμένα προβλήματα του δέρματος.

Για παράδειγμα σε ένα δέρμα με ακμή ή ένα δέρμα φωτογηρασμένο πρέπει να εφαρμοστεί κάποιο καλλυντικό κατ’ αρχήν με τη φροντίδα της αισθητικού στο ινστιτούτο αισθητικής και στη συνέχεια να δοθεί η κατάλληλη αγωγή για το σπίτι για να την εφαρμόσει ο καταναλωτής.

Τα κριτήρια επιλογής πρέπει να γίνονται με γνώμονα τον μηχανισμό δράσης τους, ανάλογα το πρόβλημα που θέλουμε να αντιμετωπίσουμε καθώς και την προηγμένη τεχνολογική εξέλιξη και φόρμουλα που προσφέρουν. Τέλος τα δραστικά συστατικά του προϊόντος πρέπει να εντάσσουν στην φόρμουλά τους δομικά στοιχεία του δέρματος όπως είναι τα ένζυμα, το υαλουρονικό ή η κολλαγενάση.

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Για να καθοριστεί η ποιότητα των καλλυντικών προϊόντων πρέπει να έχει κατ’αρχήν πιστοποιηθεί η φόρμουλα των συστατικών τους από ανεξάρτητα εργαστήρια πιστοποίησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και η δυνατότητά τους να μην επηρεάζουν το Ph του δέρματος και τον δείκτη NMF (υδρολιπιδικός μανδύας). Επιπλέον η καθαρότητα του προϊόντος και η τεχνική παρασκευής τους μπορούν να αυξήσουν θεαματικά την ποιότητά τους και κατ’ επέκταση την αποτελεσματικότητα. Για παράδειγμα η μέθοδος παρασκευής με λυοφίληση ή microemulsion εξασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής των δραστικών συστατικών καθώς και εξασφάλιση ότι όταν το καλλυντικό προϊόν έρθει σε επαφή με το δέρμα θα έχει το 100% της ενέργειάς του χωρίς να επηρεάζεται απ’ την συσκευασία.

Να επισημάνουμε εδώ ότι τεχνολογικά οι φόρμουλες ανάμιξης δραστικών συστατικών με φυσιολογικό ορό προϋποθέτουν χρήση εφαρμογής από αισθητικό στο ινστιτούτο ενώ εάν η εφαρμογή τους είναι για χρήση στο σπίτι απ’ τον καταναλωτή, η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να έχει εύκολη και απλή εφαρμογή.

Τα παραπάνω καλλυντικά προϊόντα συσκευάζονται κυρίως σε φιαλίδια μιας ή δύο χρήσεων με διαχωρισμό του δραστικού συστατικού και εύκολη ανάμιξη που προβλέπει την ύπαρξη διαφορετικής συσκευασίας όταν πρόκειται για χρήση από αισθητικό και διαφορετική όταν πρόκειται για χρήση στο σπίτι.

Γιάννης Γκούμας

Διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία Goumas Beautymed

   

 www.goumasbeautymed.gr , τηλέφωνο: 2102921273, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

 

 

Εταιρεία:

Bonum Terrae παρασκευάζει τα καλλυντικά FELIS NATURAL COSMETICS

Αναστάσιου Ζίννη 38, Αθήνα, 11741, τηλ: 2109227752

 

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Οι χαρακτηριστικές ιδιότητες, που πρέπει να έχει ένα επαγγελματικό καλλυντικό θα λέγαμε ότι σε γενικές γραμμές δεν είναι διαφορετικές από ένα καλλυντικό προϊόν του εμπορίου. Όμως επειδή η χρήση των καλλυντικών προϊόντων στα ινστιτούτα αισθητικής διαφέρει από την απλή καθημερινή χρήση στο σπίτι μας, πρέπει τα επαγγελματικά καλλυντικά να έχουν δράση πιό ισχυρή, ενυδατική, χαλαρωτική, καταπραυντική, αντιφλεγμονώδη.

Οι διάφορες αισθητικές επεμβάσεις στα ινστιτούτα ομορφιάς όπως, αποτρίχωση, απολέπιση , λεύκανση ή εφαρμογή διάφορων τύπων από μάσκες προσώπου, αμέσως μετά την περιποίηση έχουν δημιουργήσει στην επιδερμίδα προσωρινούς ερεθισμούς, κοκκινίλες, αίσθηση καψίματος. Γιαυτό χρειαζόμαστε άμεσα προϊόντα και κρέμες με δυνατή δράση αντιερεθιστική, αντιφλεγμονώδη, ενυδατική, δροσιστική, ώστε να επαναφέρει το δέρμα και τους πόρους στη σωστή θέση ισορροπίας , το pH του δέρματος και το υδρολιπιδικό φιλμ στα κανονικά φυσιολογικά όρια. Έτσι θα έχει καλύτερα και σταθερότερα αποτελέσματα η αισθητική επέμβαση και με την σωστή καθημερινή περιποίηση με τα -όχι απαραίτητα ακριβά- αλλά σωστά επιλεγμένα καλλυντικά θα έχουμε την εμφάνιση που αξίζει στη προσωπικότητά μας. 

Μερικές βασικές ιδιότητες των καλλυντικών είναι:

  • Πρέπει να είναι ατοξικό μη ερεθιστικό και να μην προκαλεί ευαισθητοποίηση, διότι συνήθως χρησιµοποιείται συχνά σε ευαίσθητα σημεία του σώματος.
  • Πρέπει να παραμένει σταθερό στο χρόνο, χωρίς να διασπάται, πράγµα που θα µείωνε την αποτελεσµατικότητά του και θα δηµιουργούσε τοξικά ή ερεθιστικά παραπροϊόντα.
  • Πρέπει να είναι ελαφριάς ευχάριστης οσµής και να έχει ικανοποιητικά φυσικά χαρακτηριστικά ,όπως υφή, όχι λιπαρότητα, ευκολία απλώματος (spreadability).
  • Να περιέχει όσο το δυνατό μεγαλύτερο ποσοστό φυσικών πρώτων υλών, όχι σιλικόνες και mineral oils, τα απολύτως ελάχιστα ήπια συντηρητικά.
  • Φωτοσταθερότητα (Photostability), όταν πρόκειται γιά αντηλιακές κρέμες, γιά σωστή προστασία από UV ακτινοβολία.
  • Να μην στεγνώνει το δέρμα, αλλά να διατηρεί πλούσια και μακράς διάρκειας ενυδάτωση, μέσω των αντίστοιχων συστατικών. (υαλουρονικό, ουρία, πανθενόλη, βιταμίνη Β3, πολυσακχαρίτες, κλπ....)
  • Αλλά εκτός από την αποτελεσματική δράση, κανείς δεν θέλει να βάζει στο πρόσωπό του άσχημης εμφάνισης προϊόντα. Ο όρος - Cosmetically Elegant Finish- σημαίνει κομψότητα και απόλαυση όλων των αισθήσεων στο προϊόν.
  • Και φυσικά τελευταίο χαρακτηριστικό είναι το κόστος και η διαθεσιμότητα του προϊόντος (Cost and Availability). Αποκτώντας γνώση και εξοικείωση με τα συστατικά, μπορούμε να βρούμε θαυμάσια προϊόντα σε προσιτές τιμές.
  • Τα φυσικά συστατικά θρέφουν το δέρμα, εξισορροπούν τα υδατικά και λιπαρά συστατικά στις στιβάδες του δέρματος και αποτοξινώνουν το δέρμα από τη συσσώρευση χημικών και συνθετικών υλικών. Αυτά τα συστατικά στα καλλυντικά προϊόντα πρέπει να ανιχνεύουν και να αναζητούν οι αισθητικοί και καταναλωτές και όχι τα εντυπωσιακά αρώματα και χρώματα ακόμα και συσκευασίες, που ούτως ή άλλως δεν προσφέρουν κάτι στο δέρμα. Απλώς αποτελούν μέρος της διαφήμισης των προϊόντων. 

Αυτές είναι και οι βασικές ιδιότητες με βάση τις οποίες δημιούργησε η Bonum Terrae τα επαγγελματικά καλλυντικά Felis. 

Κώστας Καραβασίλης

Χημικός 
Υπεύθυνος καλλυντικών Bonum Terrae

 www.felis.gr , τηλέφωνο: 2109227752, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com