FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Αξιότιμες κυρίες, κύριοι,

Είμαι ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, και θέλω να σας μιλήσω για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα EARLY WARNING EUROPE (ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ) του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Το ΕΕΑ από το 2010 έχει ασχοληθεί έντονα με τις χιλιάδες επιχειρήσεις και επαγγελματίες που η κρίση έφερε σε δύσκολη θέση. Νωρίς διαπιστώσαμε ότι σημαντικό εμπόδιο για όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες είναι η άγνοια για δυο θέματα. Για το τι πάει στραβά και για τις επιλογές που έχουν για διέξοδο από τα προβλήματα.

Όταν προκηρύχθηκε το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα της ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ξέραμε ότι αυτό είναι το κατάλληλο εργαλείο για την Ελληνική πραγματικότητα. Αμέσως εκδηλώσαμε το ενδιαφέρον μας και χαιρόμαστε που συμμετέχουμε ως εταίροι στην Ελλάδα.

Το ερώτημα που τίθεται συνήθως από τις επιχειρήσεις είναι ένα.

Τι μπορεί να προσφέρει το πρόγραμμα αυτό στην επιχείρηση και στον ελεύθερο επαγγελματία, πώς μπορεί να τον βοηθήσει να «ξεκολλήσει», να δει ένα καλύτερο αύριο;

Θέμα 1ο: Σε ποιους απευθύνεται το Πρόγραμμα.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται είτε σε επιχειρήσεις που ενώ επιβίωσαν μέσα στην Κρίση διαπιστώνουν ότι έχουν «κολλήσει» και πρέπει να διαγνώσουν τις πραγματικές αιτίες  των προβλημάτων τους (οργανωτικές, κόστος παραγωγής, διάρθρωση πωλήσεων, νέες αγορές κλπ), είτε σε επιχειρήσεις που έχουν βρεθεί, ιδίως λόγω της Κρίσης, σε αδυναμία εξυπηρέτησης των οφειλών τους και αναζητούν την βέλτιστη λύση για να τις ρυθμίσουν για να μπορέσουν να συνεχίσουν.

Θέμα 2ο: Τι προσφέρει πρακτικά το Πρόγραμμα

Σε κάθε επιχείρηση που θα συμμετέχει στο πρόγραμμα , ο Μηχανισμός Έγκαιρης Προειδοποίησης του ΕΕΑ , προσφέρει την κατάλληλη υποστήριξη, εντελώς ΔΩΡΕΑΝ. Εξασφαλίζει απόλυτη ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ, πρωταρχικό συστατικό του Προγράμματος και για την διασφάλισή της τηρείται ειδικό πρωτόκολλο  (ακολουθώντας  τις προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού Προγράμματος για τα προσωπικά δεδομένα και την  εχεμύθεια).

Πρώτα γίνεται η Διάγνωση των προβλημάτων από τους επαγγελματίες συμβούλους (Διαγνώστες) και μετά θα ακολουθήσει η υποστήριξη από τους ειδικούς εθελοντές Μέντορες για την αναζήτηση των λύσεων στα προβλήματα. Και όλα αυτά χωρίς να πρέπει να δώσετε ούτε ένα ευρώ.

Θέμα 3ο: Tι προϋποθέσεις υπάρχουν για την συμμετοχή στο Πρόγραμμα

Κάθε μικρομεσαία επιχείρηση με έδρα τον Νομό Αττικής, που απασχολεί έως 50 άτομα (με εξαίρεση όσους βρίσκονται εντός δικτύων franchise) ή κάθε ελεύθερος επαγγελματίας, με λειτουργία τουλάχιστον 3 έτη, ανεξαρτήτως τομέα δραστηριότητας και νομικής μορφής, μπορεί να ενταχθεί στο Πρόγραμμα.

Θέμα 4ο: Τι κερδίζουν  οι  συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα

Τα κέρδη είναι πολλά. Καταρχήν μπαίνει ένα τρίτο μάτι, ειδικού, στην επιχείρηση και προσφέρει την εμπειρία του, νέες σκέψεις, άλλη οπτική. Ο ωφελούμενος βλέπει ξεκάθαρα τις επιλογές που έχει και τους δρόμους που μπορεί να ακολουθήσει. Λαμβάνει υποστήριξη από επαγγελματίες Μέντορες (έμπειροι σύμβουλοι επιχειρήσεων) για να βελτιωθεί στα σημεία που έχει ανάγκη. Η ψυχολογική τόνωση είναι σημαντική καθώς το ηθικό αναπτερώνεται, όχι γιατί θα γίνουν μαγικά, αλλά γιατί θα έχει καλύτερη εικόνα του μέλλοντος.

Θέμα 5ο: Πώς μπορείτε να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα

Το Πρόγραμμα ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ήδη σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων έχουν δηλώσει συμμετοχή και λαμβάνουν δωρεάν υποστήριξη από ειδικούς με σκοπό να ξεπεράσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Είναι εύκολο να δηλώσετε τώρα συμμετοχή, συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά την αίτηση στον ακόλουθο σύνδεσμο:

http://www.earlywarning.eea.gr/aitisi-lipsis-simvouleutikon-ipiresion/

Το Πρόγραμμα δέχεται συμμετοχές έως τους πρώτους μήνες του 2019 (αν δεν συμπληρωθούν οι θέσεις νωρίτερα). Δείτε όλες τις πληροφορίες για το Πρόγραμμα εδώ www.earlywarning.eea.gr ή καλέστε στα τηλέφωνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών 2103380279-2103380236-2103380210.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.

 

Με εκτίμηση

Γιάννης Χατζηθεοδοσίου

Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

 

πηγή: http://www.earlywarning.eea.gr/2018/10/17/programma-egkairis-proeidopoiisis-tou-eea/

Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ.

Πρώτη αποτρίχωση, όπως λέμε πρώτη συνέντευξη για δουλειά. Μόνο που η δουλειά θα γίνει πολύ αργότερα.

Πρώτη αποτρίχωση, όπως λέμε πρώτο ραντεβού. Κι αυτό, θα συμβεί, χρόνια, μετά.

Η γνωριμία με την αποτρίχωση, είναι κοριτσίστικη υπόθεση. Και σύντομα γίνεται γυναικεία υπόθεση. Σε φέρνει αντιμέτωπη, για πρώτη φορά με την αναζήτηση της ομορφιάς. Σε φέρνει πρώτη φορά, αντιμέτωπη με τον πόνο. Είναι η εισαγωγή της κοπέλας στην κουλτούρα του γυναικείου πόνου. Κουλτούρα σημαίνει συνήθεια, αποδοχή και φιλοσοφία.

Ο πόνος είναι κάτι που συνηθίζεται. Όταν πρέπει να κάνεις κάτι που πονάει, και δεν είναι μόνο για μία φορά, τελικά το αποδέχεσαι. Φιλοσοφείς, μια διαδικασία που είναι επίπονη, αλλά έχει σπουδαίο αποτέλεσμα. Συμβιβάζεσαι με τον πόνο. Πχ, πονάς, όταν γεννάς, αλλά μές από τον πόνο, βγαίνει ένα παιδί. Το αποτέλεσμα είναι σπουδαίο, κι έτσι ο πόνος δεν συζητιέται. Τον πόνο αυτόν, τόν γνωρίζουν μόνο οι γυναίκες και γι αυτό είναι γυναικεία υπόθεση.

ΠΟΤΕ ΑΝΑΖΗΤΑ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ  ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ για πρώτη φορά;

Κάθε κορίτσι, είναι και διαφορετική περίπτωση. Πολλά παίζουν ρόλο, στο πότε κάθε κορίτσι θ΄ αναζητήσει αποτρίχωση. 

Η σωματική ανάπτυξη κάθε κοριτσιού, είναι διαφορετική. Κάποια κορίτσια, στα 10 χρόνια μπορεί να φαίνονται 15. Κάποια άλλα, στα 15 χρόνια μπορεί να φαίνονται 10.

Η κουλτούρα της οικογένειας & του περιβάλλοντος, που έχει μεγαλώσει το κορίτσι. Αν πχ οι μαμά και οι γυναίκες της οικογένειας κάνουν πάντα αποτρίχωση, είναι λογικό και τα κορίτσια της οικογένειας να την θεωρούν απαραίτητη. Και μάλιστα από τα μικρά χρόνια. 

Η κληρονομικότητα επίσης, καθορίζει πολύ το χρόνο, που θα ζητήσει ένα κορίτσι αποτρίχωση. Αν είναι γεμάτο τρίχες, από τα μικρά του χρόνια, τότε πολύ νωρίς, μπορεί και πριν τα 10, ν΄ αναζητήσει λύση.

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ;

Η απάντηση είναι, όταν το ίδιο το κορίτσι, αρχίζει να ενοχλείται από την υπερτρίχωση. Όταν το κορίτσι, είναι έτοιμο να δεχθεί αποτρίχωση, τότε ο ρόλος της μαμάς, είναι να οδηγήσει στο σωστό επαγγελματία-επιστήμονα, δηλαδή τον αισθητικό-κοσμητολόγο, ο οποίος θα της προτείνει την κατάλληλη για την περίπτωση μέθοδο αποτρίχωσης.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ & ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ

Οι τρίχες, που εμφανίζει κάποιος στο σώμα και το πρόσωπο, υπάρχουν σε όλους τους ανθρώπους ανεξαίρετα, καθώς και σε όλη την επιφάνεια του δέρματος, εκτός από τις παλάμες  και τα πέλματα.

Οι τρίχες υπάρχουν, αλλά μπορεί να μην είναι ορατές, άλλοτε να είναι πιο ορατές, σαν χνούδι, πυκνό ή λιγότερο πυκνό, σε μορφή μεγαλύτερης τρίχας, ή ακόμα χοντρής ώριμης τρίχας. Τρίχες που μακραίνουν ή που παραμένουν κοντές, ή μπορεί να συνυπάρχουν κοντές και μακριές .

Ορμονοεξαρτώμενο τρίχωμα, είναι το τρίχωμα που βρίσκεται στο πρόσωπο, τους ώμους, το στέρνο και τη λευκή γραμμή.

Αυτές τις τρίχες, δεν πρέπει να τις πειράζουμε, γιατί αν τις τραβάμε πολλαπλασιάζονται γίνονται πιο χοντρές και πιο επίμονες. Αυτές τις περιοχές τις αντιμετωπίζουμε με τις λεγόμενες μόνιμες μεθόδους αποτρίχωσης.

ΜΟΝΙΜΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗΣ

ΡΙΖΙΚΗ ή ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ή ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑ

Η πλέον παραδοσιακή αλλά και  αποτελεσματική μέθοδος, που για πολλές δεκαετίες είχε την αποκλειστικότητα στην μόνιμη αποτρίχωση, μέχρι την εμφάνιση των LASER.

Απευθύνεται σε ώριμες τρίχες, κατά προτίμηση στο πρόσωπο. Μπορεί να γίνει και σε χνούδι. Μπορεί να γίνει και στο σώμα.

ΦΩΤΟΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ

Μόνιμη αποτρίχωση με φώς. Λέγεται γενικά LASER, ενώ δεν είναι πάντα. Το παλμικό φώς είναι μια πολύ καλή αποτρίχωση για τις ορμονοεξαρτώμενες περιοχές.

Ο Αλεξανδρίτης, γνωστό LASER αποτρίχωσης κυρίως για σώμα, γρήγορο, αποτελεσματικό, που αφήνει βελούδινο δέρμα.

Το διοδικό, γνωστό LASER αποτρίχωσης για τους θερινούς μήνες και για τη δική μας μεσογειακή χώρα με την πολλή ηλιοφάνεια. Είναι γρήγορο κι αποτελεσματικό, που δεν αφήνει βελούδινο δέρμα.

ΕΝΖΥΜΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ

Εναλλακτική μόνιμη αποτρίχωση με πιο αργά αλλά καλά αποτελέσματα. Απευθύνεται σε χνούδι και σε μεγάλες επιφάνειες. Αφήνει το δέρμα χωρίς τρίχες, αφού για να εφαρμοστεί το ένζυμο, πρέπει να προηγηθεί αποτρίχωση με κερί.

ΠΑΡΟΔΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗΣ

Είναι το κερί, το τσιμπιδάκι, η κλωστή (μην την κάνετε, κάνει θυλακίτιδα), το ξυράφι (μην το κάνετε κόντρα, κάνει θυλακίτιδες), η χαλάουα (μέθοδος από το παρελθόν), τα σφουγγάρια και τα πανιά, που κάνουν μηχανική απομάκρυνση των τριχών, οι αποτριχωτικές κρέμες ή τζελ (δημιουργούν αλλεργίες & δερματίτιδες).

Το κερί είναι η καλύτερη μέθοδος παροδικής αποτρίχωσης γυρίως για μεγάλες επιφάνειες. Η σύγχρονη κοσμητολογία έχει φροντίσει για την ποιότητα των κεριών καθώς και την περιποίηση του δέρματος που κάνουν τα κεριά με τη χρήση τους. Μιλάμε για τα επαγγελματικά κεριά, των αισθητικών.

ΑΠΟΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΧΩΝ

Δεν είναι μέθοδος αποτρίχωσης. Είναι μέθοδος καμουφλάζ των τριχών. Είναι το χειρότερο, που μπορείτε να κάνετε για τις τρίχες σας. Το χνούδι με τον αποχρωματισμό, γίνεται ξανθό και στην αρχή αόρατο. Στις επόμενες φορές, παρατηρούμε ότι αποκτά όγκο, και σταδιακά ο αποχρωματισμός αποτυγχάνει. Όσο περνά ο καιρός οι τρίχες χοντραίνουν και δεν είναι δυνατόν να ξανθύνουν, αλλά κοκκινίζουν. Σε αυτή τη φάση, επειδή οι τρίχες φαίνονται, γίνεται η πρώτη επίσκεψη στον αισθητικό. Για να βρούμε οριστική λύση.

ΡΙΖΙΚΗ ή LASER;

Το LASER, είναι μια γρήγορη μέθοδος, μοντέρνα κι αποτελεσματική, που έχει σώσει πολύ κόσμο. Την προτιμάμε όλοι κι οι αισθητικοί και επισκέπτες-πελάτες μας.

Η ριζική, θα γίνει σε μια μικρή περιοχή, στις άσπρες τρίχες, που δεν βλέπει το φως, στις τρίχες, που άφησε το LASER και δεν μπορεί να δώσει  άλλη μέθοδος μόνιμη λύση, όπου υπάρχει ευαισθησία στο φως, πολύ κοντά στα χείλη ή στις θηλές, επάνω σε τατουάζ, που δεν είχαν, από πριν αποτριχωθεί.

ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑ Ο ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ-ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ

Κάθε περίπτωση, κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, είναι ξεχωριστός και το πρόβλημά του πρέπει ν΄ αντιμετωπισθεί εξατομικευμένα.

Όλες οι μέθοδοι αποτρίχωσης υπάρχουν για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένες ανάγκες. Ο αισθητικός-κοσμητολόγος, έχοντας σπουδάσει την αποτρίχωση, μπορεί να προτείνει την ιδανική αποτρίχωση για το συγκεκριμένο άτομο. Εσας. Την μικρή πριγκίπισσα, που αποφάσισε ότι δεν θέλει πια τις τρίχες της.

Ρωτείστε τον ειδικό στην αποτρίχωση. Τον αισθητικό-κοσμητολόγο ΤΕΙ.

Λένα Τσικούρη

Αισθητικός- Κοσμητολόγος ΤΕΙ Α

 

(0 votes)

Είσαι υπερήφανη που γίνεσαι μητέρα; Η εγκυμοσύνη και το παιδί σου είναι τώρα προτεραιότητα; Δέκα χρυσές συμβουλές για το ζευγάρι, και την έγκυο από την «Ελληνική Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής»

Είσαι υπερήφανη που γίνεσαι μητέρα;
Η εγκυμοσύνη και το παιδί σου είναι τώρα προτεραιότητα;

Δέκα χρυσές συμβουλές για το ζευγάρι, και την έγκυο από την «Ελληνική Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής»

  1. Σύλληψη με αγάπη: Ενώσου με τον, την σύντροφό σου με τρυφερότητα κι αγάπη, θαυμάζοντας τα χαρίσματά του, κι ευχήσου να σου χαρίσει ένα υπέροχο παιδάκι, με υγεία, σοφία και αγάπη! Αυτό και μόνο, με δύναμη ψυχής να σκέπτεσαι!

  2. να Τρέφεσαι υγιεινά: με άφθονα φρούτα, λαχανικά, ωμούς ξηρούς καρπούς, όσπρια, ωμό ελαιόλαδο, μαύρο ψωμί, ή ζέας, ψάρια (Ω3), αποφεύγοντας ζάχαρη, γλυκά, οινόπνευμα, τσιγάρο και τοξικά ποτά,

  3. να Αναπνέεις βαθιά: στο πάρκο, θάλασσα, βουνό, στο μπαλκόνι σου, για να οξυγονώσεις το αίμα σου, πρώτη ύλη για τον οργανισμό του παιδιού σου,

  4. να Γαληνεύεις την ψυχή σου με περίπατο στη φύση: θαυμάζοντας τοπία, τον ήλιο, τα αστέρια, τα βουνά, την θάλασσα, τα δένδρα, λουλούδια, εικόνες, χρώματα, ευωδιές, ευχόμενη για το παιδί σου υγεία, ομορφιά και χαρίσματα,

  5. να Χαϊδεύεις με αγάπη το παιδί σου εσύ και ο πατέρας καθημερινά, να του μιλάς, να του λες: αγοράκι ή κοριτσάκι σ’αγαπώ!

  6. να Εύχεσαι νάχει αρετές και χαρίσματα: Υγεία, Δυναμισμό, Ομορφιά, Καλοσύνη κι Αγάπη, Εξυπνάδα και Σοφία, να γίνει Καλός και Άξιος άνθρωπος,

  7. να Τραγουδάς, να παίζεις, να ακούς μελωδική μουσική, (επίσης: Μότσαρτ, Βιβάλντι, Σοπέν, ελληνικά) για νάχει το παιδί σου αρμονία σώματος και ψυχής,

  8. να Βλέπεις το παιδί σου ήλιο λαμπρό, με το φως της σοφίας, την ζεστασιά της αγάπης, την δύναμη της υγείας και δυναμισμού. Να φοράς εσύ φωτεινά χρώματα, αποφεύγοντας μαύρα και γκρίζα (όπως η παράδοση συμβουλεύει),

  9. να Προσέχεις τις συναναστροφές σου: νάναι άνθρωποι καλοί, ηθικοί, θετικοί, κι ας απομακρύνεις αρνητικούς, εριστικούς, την τηλεόραση, τις φωνές …

  10. Να καλωσορίσεις την γέννηση του παιδιού που ήρθε στην οικογένειά σας, να το θηλάσεις με αγάπη.

Και λίγες αν ακολουθήσεις από τις παραπάνω πρακτικές οδηγίες μεγάλα θα έχεις αποτελέσματα!

Media

(0 votes)

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ζητείται αισθητικός για συνεργασία σε Κέντρο αισθητικής στο Νέο Ηράκλειο Αττικής

Ζητείται αισθητικός για συνεργασία σε Κέντρο αισθητικής στο Νέο Ηράκλειο Αττικής. Για πληροφορίες επικοινωνήστε με το 6945985498

Εορτασμός Αγίας Σοφίας

Έγινε και φέτος από το ΔΣ του ΣΕΠΑΕ, ο καθιερωμένος εορτασμός της προστάτιδα μας, Αγίας Σοφίας, στον ιστορικό ναό Αγίου Νικολάου Ραγκαβά, στην Πλάκα.

Μετά την αρτοκλασία, έγινε η κλήρωση της εικόνας.

Η τυχερή αισθητικός για φέτος είναι η Έφη Κυριακού.

Τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής τους; Οι εταιρείες απαντούν.

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Για να βοηθήσουμε τόσο τους αισθητικούς όσο και τους καταναλωτές να επιλέξουν και προκειμένου να ξεδιαλύνουμε την οποιαδήποτε ενδεχόμενη παρανόηση ως προς τα καλλυντικά, ρωτήσαμε ενδεικτικά τις εταιρείες καλλυντικών - συνεργάτες του Αισθητική σήμερα.

Οι απαντήσεις είναι στη διάθεσή σας, προς ενημέρωση και οι εταιρείες πρόθυμες να απαντήσουν σε περισσότερες απορίες σας για τα καλλυντικά τους. 

 

 

Εταιρεία:

Chrysallis Proderma αντιπρόσωπος των καλλυντικών Environ Skin Care

Γράμμου 71, Μαρούσι, 15124, τηλ: 2109329800

 

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν θα πρέπει να χαρακτηρίζεται κάθε προϊόν σχεδιασμένο για επαγγελματική χρήση στην καμπίνα ή για καθημερινή χρήση μόνο μετά από σύσταση από επαγγελματίες και να πληρούν τις εξής προδιαγραφές:

1. Επιστημονικά μελετημένες συνθέσεις

2. Υψηλότερη δυνατή ποιότητα πρώτων υλών

3. Υψηλή συγκέντρωση ενεργών συστατικών

4. Συστατικά που αποδεδειγμένα βελτιώνουν την υγεία και τη ομορφιά του δέρματος

5. Συσκευασίες που έχουν ως στόχο τη σωστή συντήρηση και όχι μόνο την ελκυστικότητα του προϊόντος. 

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος καθορίζεται από πολλαπλούς παράγοντες που σχετίζονται με τη σύνθεση, τη συσκευασία και τη συντήρηση του προϊόντος μέχρι αυτό να καταναλωθεί. 

  • Πρώτες ύλες: Ύψιστης σημασίας είναι η ποιότητα και η φρεσκάδα των πρώτων υλών. Υπάρχουν πολλές ποιότητες για κάθε συστατικό και γι αυτό είναι σημαντικό οι προμηθευτές να είναι αξιόπιστοι και πιστοποιημένοι. Υπάρχουν ανεξάρτητοι οργανισμοί όπως ο Swiss Vitamin Institute της Λωζάννης ο οποίος ελέγχει τα καλλυντικά και αν πληρούν τα στάνταρ φρεσκάδας και αποτελεσματικής συγκέντρωσης βιταμινών , τότε βάζει τη σφραγίδα του στα καλλυντικά που ελέχθησαν.

  • Σύνθεση: Εκτός από την ποιότητα και τη φρεσκάδα των πρώτων υλών, φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο η «συνταγή»! Ο συνδυασμός αποτελεσματικών, δοκιμασμένων, αλλά και πρωτοπόρων συστατικών μπορούν να μας χαρίσουν καλλυντικά που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα και την εμφάνιση της επιδερμίδας. Όσο ελκυστική και αν ακούγεται πολλές φορές μια εξαιρετικά πολύπλοκη φόρμουλα, είναι  σημαντικό να γνωρίζουμε πως δε συνεργάζονται όλα τα συστατικά μεταξύ τους γιατί το κάθε συστατικό αποδίδει τις ιδιότητες του σε συγκεκριμένο pH αν αυτό δε ληφθεί υπόψη θα υπάρξει αποσταθεροποίηση της φόρμουλας και αδρανοποίηση κάποιων ενεργών συστατικών με αποτελέσαμε τα τελικά προϊόντα να μη μπορούν να δώσουν τα αποτελέσματα που υπόσχονται.

  • Κλινική έρευνα: Αυτό είναι το σημείο όπου η θεωρία συναντά την πράξη και οι επιστημονικά μελετημένες συνθέσεις δοκιμάζονται. Οι δοκιμές μπορούν να γίνουν σε πειραματόζωα ή σε εθελοντές. Ως cruelty free εταιρεία δε δοκιμάζουμε ποτέ τα προϊόντα μας σε ζώα. Δοκιμάζουμε τις συνθέσεις μας σε εθελοντές για μεγάλα χρονικά διαστήματα πριν οι συνθέσεις μας βγουν στην αγορά και αυτό μας εξασφαλίζει εμπειρία, γνώση των δυνατοτήτων κάθε προϊόντος και πρωτόκολλα χρήσεων για κάθε τύπο και κατάσταση δέρματος.

  • Shelf life: Το shelf life είναι πολύ σημαντικό και αφορά το χρονικό διάστημα που κάθε εταιρεία επιτρέπει να μείνει το προϊόν της στο ράφι πριν αυτό ανοιχτεί. Έχει να κάνει δηλαδή με το πόσο καιρό μπορεί το προϊόν να παραμείνει προς πώληση από τη στιγμή που θα κατασκευαστεί. Αυτό εξασφαλίζει πως το καλλυντικό που αγοράζετε είναι ενεργό, φρέσκο και μπορεί να πραγματοποιήσει αυτά που υπόσχεται. Το shelf life ενός προϊόντος εξαρτάται από τη σύνθεση και από τα συντηρητικά που περιέχει. Επειδή η Εnviron έχει επιλέξει να χρησιμοποιεί μόνο όσα συντηρητικά επιβάλλει η νομοθεσία και όχι επιπλέον συντηρητικά για να επεκτείνει τη ζωή των προϊόντων. Η  διάρκεια ζωής τους κυμαίνεται  από 6 μέχρι 36 μήνες ανάλογα με τη σύνθεση.

  • Διάρκεια ζωής μετά το άνοιγμα: Από τη στιγμή που ανοίγεται ένα καλλυντικό προϊόν, ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση για τη ζωή των συστατικών του. Παρότι τα προϊόντα μας συσκευάζονται χωρίς οξυγόνο και οι συσκευασίες δεν επιτρέπουν την επαφή τους με τον αέρα και το φώς, μετά από τρεις μήνες η δραστικότητα των ενεργών συστατικών αρχίζει σταδιακά να μειώνεται. Στην Environ φροντίζουμε ώστε το μέγεθος κάθε προϊόντος να είναι ανάλογο με την τακτικότητα χρήσης του ώστε να καταναλώνεται εντός 10-12 εβδομάδων, όσο δηλαδή το προϊόν είναι απόλυτα φρέσκο και άρα πιο αποδοτικό.

  • Συσκευασία: Η συσκευασία των καλλυντικών είναι αυτή που καθορίζει σε τεράστιο βαθμό την ενεργότητα των καλλυντικών. Υπάρχουν πολλά υπερευαίσθητα συστατικά τα οποία δύναται να οξειδωθούν και να χάσουν κάθε δράση πριν καν ένα προϊόν φύγει από το εργοστάσιο αν οι συνθήκες και το είδος της συσκευασίες δεν είναι οι κατάλληλες. Η χρήση ειδικού φωτισμού κατά τη στιγμή της παρασκευής, η συσκευασία των καλλυντικών απουσία οξυγόνου και η χρήση δοχείων με αντλίες κενού ή σωληναρίων με ειδική επίστρωση, εξασφαλίζουν την άριστη συντήρηση και την αποτροπή της οξείδωσης και της επιμόλυνσης των καλλυντικών.

  • Τρόπος συντήρησης: Η σχετική νομοθεσία της  Ευρωπαϊκής ένωσης που διέπει την παρασκευή καλλυντικών, για λόγους ασφάλειας των καταναλωτών επιβάλλει τη χρήση ορισμένων συντηρητικών για την αποφυγή της ανάπτυξης αερόβιων και αναερόβιων μικροοργανισμών στα καλλυντικά. Από μόνη της  η ύπαρξη συντηρητικών σε μια φόρμουλα δεν είναι ούτε κακή ούτε καλή. Η ύπαρξη minimum δόσεων συντηρητικών σε μια φόρμουλα είναι από το νόμο υποχρεωτική και διασφαλίζει τη δημόσια υγεία. Η Environ δεν προσθέτει επιπλέον συντηρητικά.

  • Ορθή πρακτική κατά την παρασκευή και τη συντήρηση: Το εργοστάσιο παραγωγής των καλλυντικών αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για τον καθορισμό της ποιότητας των καλλυντικών του. Το εργοστάσιο παραγωγής της Environ Skin Care είναι μια εγκατάσταση πιστοποιημένη με ISO 9001 και όλα τα προϊόντα παρασκευάζονται με αυστηρά πρότυπα ISO22716 GMP (Ορθή Παρασκευαστική Πρακτική).  Οι νέες εγκαταστάσεις σχεδιάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Medicines Control Council (προδιαγραφές που επιβάλλει ο κανονισμός σε εργοστάσια παρασκευής φαρμάκων) ώστε να διασφαλίζονται τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας που ξεχωρίζουν την Environ στη διεθνή αγορά. Χάρη σε αυτές τις προδιαγραφές (αποστειρωμένες εγκαταστάσεις, ελεγχόμενη ατμόσφαιρα, ειδικός φωτισμός, ειδικός ρουχισμός προσωπικού) μπορούμε να αποφεύγουμε τη χρήση επιπλέον συντηρητικών πέραν αυτών που επιβάλλει η νομοθεσία για την ασφάλεια των καταναλωτών.

Πως μπορεί ο καταναλωτής να ξεχωρίσει ένα ποιοτικό καλλυντικό προϊόν:

Στην πραγματικότητα ο καταναλωτής δε μπορεί εύκολα να ξεχωρίσει την ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος ή να επιλέξει το ιδανικό για τις ανάγκες του γιατί πολύ απλά του λείπει η επιστημονική γνώση και η τεχνογνωσία. Ο καταναλωτής τις περισσότερες φορές όσο και αν προσπαθεί να ενημερώνεται, καταλήγει σε ημιμάθεια και παραπληροφόρηση γιατί δυστυχώς αντλεί τις πληροφορίες του από το διαδίκτυο χωρίς να ελέγχει την αξιοπιστία των πληροφοριών. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργεί εικόνα συμφώνα με το διεθνές μάρκετινγκ και τις τάσεις της μόδας. Αυτό όμως που μπορεί και πρέπει να κάνει ο καταναλωτής είναι να ξεχωρίσει και να εμπιστευτεί τον καλό επαγγελματία της φροντίδας του δέρματος που ενημερώνεται διαρκώς και παρακολουθεί τις εξελίξεις του κλάδου του. Ο αισθητικός είναι ο ιδανικός επαγγελματίας που μετά από ανάλυση δέρματος, θα του υποδείξει με υπευθυνότητα τον κατάλληλο συνδυασμό επαγγελματικών καλλυντικών και περιποιήσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. 

Πως μπορεί ο αισθητικός να ξεχωρίσει ένα ποιοτικό καλλυντικό προϊόν:

Στην Ελλάδα το γνωστικό επίπεδο των αισθητικών είναι εξαιρετικά υψηλό. Οι αισθητικοί μας μετά από 4 χρόνια σπουδών διαθέτουν την απαιτούμενη επιστημονική γνώση ώστε να ξεχωρίσουν τα ποιοτικά και αξιόπιστα καλλυντικά βάση της επιστημονικής έρευνας πάνω στην οποία βασίζεται η σύνθεση, τη σωστή συντήρηση των συστατικών τους αλλά και των προσφερόμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων τεχνογνωσίας τους. Δεν αρκεί να έχει κανείς στα χέρια του ένα άριστο προϊόν, απαιτείται η πλήρης κατανόηση της λειτουργίας του και ο σωστός συνδυασμός με άλλα προϊόντα και παροχές ώστε να μπορεί κάθε καταναλωτής να επωφελείται τα μέγιστα βάση των μοναδικών αναγκών της επιδερμίδας του.

Μπάρμπαρα Νάνου

Environ Skin Care Trainer
Αισθητικός & Κοσμητολόγος ΤΕΙ Αθηνών
MSc Χαροκοπείου Πανεπιστημίου 

  

 www.environskincare.gr , τηλέφωνο: 2109329800, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

 

 

Εταιρεία:

Prodermage

Πόντου 58, 115 27 Ιλίσια, Αθήνα Τηλ.: 2111094490

 

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Επαγγελματικό προϊόν χαρακτηρίζεται  εκείνο που προορίζεται αυστηρά  προς χρήση από τους επαγγελματίες της υγείας και της ομορφιάς της επιδερμίδας  με σκοπό την αντιμετώπιση του εκάστοτε προβλήματος του δέρματος.

Η  επιλογή και η  χρήση ενός προϊόντος από τον αισθητικό θα πρέπει να  πληροί  αυστηρά  ποιοτικά  κριτήρια τόσο σε επίπεδο πρώτων υλών -δραστικών ουσιών προκειμένου να επιφέρει στοχευμένα αποτελέσματα όσο και σε επίπεδο παρασκευής και κυκλοφορίας  όπως πχ  να διαθέτει τις σχετικές πιστοποιήσεις κλπ.

Λόγω του εξειδικευμένου του χαρακτήρα,   εφαρμόζεται στην επιδερμίδα με ευθύνη του επαγγελματία αφού  προηγηθεί  η λήψη του  ιστορικού και  η διάγνωση των αναγκών της επιδερμίδας.

Με τα παραπάνω δεδομένα , ο  τελικός   καταναλωτής αφού λάβει τη σχετική ενημέρωση  από τον επαγγελματία που εμπιστεύεται,είναι σε θέση να έχει στα χέρια του ένα πιο ισχυρό προϊόν, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του, που εστιάζει περισσότερο στη ποιότητα και λιγότερο στη διαφημιστική του εμβέλεια.

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Ο επαγγελματίας αισθητικός μέσα από τις γνώσεις του πάνω στη κοσμετολογία μπορεί να ξεχωρίσει εύκολα ένα καλλυντικό προιόν υψηλών προδιαγραφών,εστιάζοντας  πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του (ενεργά συστατικά, τρόπος δράσης, κλινική έρευνα, τεστ αποτελεσματικότητας) στην υφή του, τη δυνατότητα απορρόφησής του από την επιδερμίδα , τη παρουσία διακριτικού αρώματος  και χρώματος όπου αυτό είναι αναγκαίο. 

Ιωάννα Χολέβα

Υπεύθυνη Πωλήσεων εταιρείας Prodermage

 
 

 www.prodermage.gr , τηλέφωνο: 2111094490, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

 

 

Εταιρεία:

Goumas Beauty Med

Αγίου Αντωνίου 1, Άνω Πατήσια, 11142, τηλ: 2102921273

 

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Τα επαγγελματικά καλλυντικά έχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις απ΄τα λεγόμενα καλλυντικά γενικού εμπορίου. Σε γενικές γραμμές ως επαγγελματικό καλλυντικό χαρακτηρίζεται το καλλυντικό εκείνο το οποίο έχει υψηλή συγκέντρωση δραστικών συστατικών και πολύ ενισχυμένη φόρμουλα σε σχέση με τα καλλυντικά του εμπορίου. Επιπλέον προκειμένου να δράσει και να πετύχει το στόχο του χρειάζεται την κατάλληλη τεχνική εργασίας όταν απευθύνεται σε αισθητικούς για να το εφαρμόσουν, αλλά και συγκεκριμένο πρωτόκολλο εφαρμογής προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα επαγγελματικά καλλυντικά είναι σχεδιασμένα για δέρματα με απαιτήσεις και ο στόχος τους είναι να λύνουν συγκεκριμένα προβλήματα του δέρματος.

Για παράδειγμα σε ένα δέρμα με ακμή ή ένα δέρμα φωτογηρασμένο πρέπει να εφαρμοστεί κάποιο καλλυντικό κατ’ αρχήν με τη φροντίδα της αισθητικού στο ινστιτούτο αισθητικής και στη συνέχεια να δοθεί η κατάλληλη αγωγή για το σπίτι για να την εφαρμόσει ο καταναλωτής.

Τα κριτήρια επιλογής πρέπει να γίνονται με γνώμονα τον μηχανισμό δράσης τους, ανάλογα το πρόβλημα που θέλουμε να αντιμετωπίσουμε καθώς και την προηγμένη τεχνολογική εξέλιξη και φόρμουλα που προσφέρουν. Τέλος τα δραστικά συστατικά του προϊόντος πρέπει να εντάσσουν στην φόρμουλά τους δομικά στοιχεία του δέρματος όπως είναι τα ένζυμα, το υαλουρονικό ή η κολλαγενάση.

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Για να καθοριστεί η ποιότητα των καλλυντικών προϊόντων πρέπει να έχει κατ’αρχήν πιστοποιηθεί η φόρμουλα των συστατικών τους από ανεξάρτητα εργαστήρια πιστοποίησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και η δυνατότητά τους να μην επηρεάζουν το Ph του δέρματος και τον δείκτη NMF (υδρολιπιδικός μανδύας). Επιπλέον η καθαρότητα του προϊόντος και η τεχνική παρασκευής τους μπορούν να αυξήσουν θεαματικά την ποιότητά τους και κατ’ επέκταση την αποτελεσματικότητα. Για παράδειγμα η μέθοδος παρασκευής με λυοφίληση ή microemulsion εξασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής των δραστικών συστατικών καθώς και εξασφάλιση ότι όταν το καλλυντικό προϊόν έρθει σε επαφή με το δέρμα θα έχει το 100% της ενέργειάς του χωρίς να επηρεάζεται απ’ την συσκευασία.

Να επισημάνουμε εδώ ότι τεχνολογικά οι φόρμουλες ανάμιξης δραστικών συστατικών με φυσιολογικό ορό προϋποθέτουν χρήση εφαρμογής από αισθητικό στο ινστιτούτο ενώ εάν η εφαρμογή τους είναι για χρήση στο σπίτι απ’ τον καταναλωτή, η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να έχει εύκολη και απλή εφαρμογή.

Τα παραπάνω καλλυντικά προϊόντα συσκευάζονται κυρίως σε φιαλίδια μιας ή δύο χρήσεων με διαχωρισμό του δραστικού συστατικού και εύκολη ανάμιξη που προβλέπει την ύπαρξη διαφορετικής συσκευασίας όταν πρόκειται για χρήση από αισθητικό και διαφορετική όταν πρόκειται για χρήση στο σπίτι.

Γιάννης Γκούμας

Διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία Goumas Beautymed

   

 www.goumasbeautymed.gr , τηλέφωνο: 2102921273, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

 

 

Εταιρεία:

Bonum Terrae παρασκευάζει τα καλλυντικά FELIS NATURAL COSMETICS

Αναστάσιου Ζίννη 38, Αθήνα, 11741, τηλ: 2109227752

 

Άραγε τι χαρακτηρίζεται ως επαγγελματικό καλλυντικό προϊόν, ποια τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής του κατάλληλου προϊόντος για την καμπίνα από τον αισθητικό, αλλά και από τον τελικό καταναλωτή;

Πώς καθορίζεται η ποιότητα ενός καλλυντικού προϊόντος και πώς ο αισθητικός και ο τελικός καταναλωτής μπορούν να την ξεχωρίσουν;

Οι χαρακτηριστικές ιδιότητες, που πρέπει να έχει ένα επαγγελματικό καλλυντικό θα λέγαμε ότι σε γενικές γραμμές δεν είναι διαφορετικές από ένα καλλυντικό προϊόν του εμπορίου. Όμως επειδή η χρήση των καλλυντικών προϊόντων στα ινστιτούτα αισθητικής διαφέρει από την απλή καθημερινή χρήση στο σπίτι μας, πρέπει τα επαγγελματικά καλλυντικά να έχουν δράση πιό ισχυρή, ενυδατική, χαλαρωτική, καταπραυντική, αντιφλεγμονώδη.

Οι διάφορες αισθητικές επεμβάσεις στα ινστιτούτα ομορφιάς όπως, αποτρίχωση, απολέπιση , λεύκανση ή εφαρμογή διάφορων τύπων από μάσκες προσώπου, αμέσως μετά την περιποίηση έχουν δημιουργήσει στην επιδερμίδα προσωρινούς ερεθισμούς, κοκκινίλες, αίσθηση καψίματος. Γιαυτό χρειαζόμαστε άμεσα προϊόντα και κρέμες με δυνατή δράση αντιερεθιστική, αντιφλεγμονώδη, ενυδατική, δροσιστική, ώστε να επαναφέρει το δέρμα και τους πόρους στη σωστή θέση ισορροπίας , το pH του δέρματος και το υδρολιπιδικό φιλμ στα κανονικά φυσιολογικά όρια. Έτσι θα έχει καλύτερα και σταθερότερα αποτελέσματα η αισθητική επέμβαση και με την σωστή καθημερινή περιποίηση με τα -όχι απαραίτητα ακριβά- αλλά σωστά επιλεγμένα καλλυντικά θα έχουμε την εμφάνιση που αξίζει στη προσωπικότητά μας. 

Μερικές βασικές ιδιότητες των καλλυντικών είναι:

  • Πρέπει να είναι ατοξικό μη ερεθιστικό και να μην προκαλεί ευαισθητοποίηση, διότι συνήθως χρησιµοποιείται συχνά σε ευαίσθητα σημεία του σώματος.
  • Πρέπει να παραμένει σταθερό στο χρόνο, χωρίς να διασπάται, πράγµα που θα µείωνε την αποτελεσµατικότητά του και θα δηµιουργούσε τοξικά ή ερεθιστικά παραπροϊόντα.
  • Πρέπει να είναι ελαφριάς ευχάριστης οσµής και να έχει ικανοποιητικά φυσικά χαρακτηριστικά ,όπως υφή, όχι λιπαρότητα, ευκολία απλώματος (spreadability).
  • Να περιέχει όσο το δυνατό μεγαλύτερο ποσοστό φυσικών πρώτων υλών, όχι σιλικόνες και mineral oils, τα απολύτως ελάχιστα ήπια συντηρητικά.
  • Φωτοσταθερότητα (Photostability), όταν πρόκειται γιά αντηλιακές κρέμες, γιά σωστή προστασία από UV ακτινοβολία.
  • Να μην στεγνώνει το δέρμα, αλλά να διατηρεί πλούσια και μακράς διάρκειας ενυδάτωση, μέσω των αντίστοιχων συστατικών. (υαλουρονικό, ουρία, πανθενόλη, βιταμίνη Β3, πολυσακχαρίτες, κλπ....)
  • Αλλά εκτός από την αποτελεσματική δράση, κανείς δεν θέλει να βάζει στο πρόσωπό του άσχημης εμφάνισης προϊόντα. Ο όρος - Cosmetically Elegant Finish- σημαίνει κομψότητα και απόλαυση όλων των αισθήσεων στο προϊόν.
  • Και φυσικά τελευταίο χαρακτηριστικό είναι το κόστος και η διαθεσιμότητα του προϊόντος (Cost and Availability). Αποκτώντας γνώση και εξοικείωση με τα συστατικά, μπορούμε να βρούμε θαυμάσια προϊόντα σε προσιτές τιμές.
  • Τα φυσικά συστατικά θρέφουν το δέρμα, εξισορροπούν τα υδατικά και λιπαρά συστατικά στις στιβάδες του δέρματος και αποτοξινώνουν το δέρμα από τη συσσώρευση χημικών και συνθετικών υλικών. Αυτά τα συστατικά στα καλλυντικά προϊόντα πρέπει να ανιχνεύουν και να αναζητούν οι αισθητικοί και καταναλωτές και όχι τα εντυπωσιακά αρώματα και χρώματα ακόμα και συσκευασίες, που ούτως ή άλλως δεν προσφέρουν κάτι στο δέρμα. Απλώς αποτελούν μέρος της διαφήμισης των προϊόντων. 

Αυτές είναι και οι βασικές ιδιότητες με βάση τις οποίες δημιούργησε η Bonum Terrae τα επαγγελματικά καλλυντικά Felis. 

Κώστας Καραβασίλης

Χημικός 
Υπεύθυνος καλλυντικών Bonum Terrae

 www.felis.gr , τηλέφωνο: 2109227752, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Εθελοντισμός στο Σχιστό. Είμαστε περήφανοι για το επάγγελμά μας.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ

Γιατί, εκτός των άλλων, μπορούμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, δωρεάν,  σε κάθε γυναίκα που τις  έχει ανάγκη.

Νοέμβρης 2016.

Κοινωνική λειτουργός, από την DRC (Danish Refugee Council), επικοινωνεί μαζί μου, προκειμένου να κάνουμε πρόγραμμα για τις γυναίκες που φιλοξενούνται στο hot spot στο Σχιστό.

Ο διοικητής του στρατοπέδου, άνθρωπος με ανοιχτό πνεύμα, και φιλάνθρωπη καρδιά, ψάχνει τρόπους, να διευκολύνει τη ζωή των γυναικών, που φιλοξενούνται εκεί, για να καλυτερέψει τις συνθήκες της καθημερινότητάς τους.

Αφού, έχουμε κάνει πολλές συζητήσεις με την κοινωνική λειτουργό, και αφού συναντηθήκαμε με τον διοικητή, στο γραφείο του, στο στρατόπεδο του Σχιστού, και είδαμε και μείς πως λειτουργεί το hot spot, προχωρήσαμε στην υλοποίηση του προγράμματος.

Έχει φτάσει 2017, έχουμε ανταλλάξει πολλά email, μεταξύ μας, γιατί κάθε επικοινωνία πρέπει να εγκριθεί κάθε φορά και από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, φθάνουμε στην τάξη, που θα γίνουν τα μαθήματα στις φαρσόφωνες και αραβόφωνες κυρίες, που περιμένουν με αγωνία, να μάθουν περί ομορφιάς.

Η DRC, είναι Δανικής προέλευσης ΚΕΠΥΟ, που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, σχετικά με τους πρόσφυγες.

Έχει 300 Έλληνες υπαλλήλους, οδηγούς, γιατρούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, μεταφραστές κλπ, διαθέτει αυτοκίνητα και εξοπλισμό, προκειμένου να εξυπηρετήσει τον σκοπό της.

Η λειτουργία του hot spot, σε ότι αφορά την DRC, είναι υποδειγματική. Η οργάνωση θυμίζει Δανία. Είναι όλα οργανωμένα σε κάθε λεπτομέρεια.

Είχαμε φτιάξει, λοιπόν, ένα σχέδιο για τα μαθήματα, που μας είχαν ζητήσει και το συζητούσαμε με τις κοπέλες της DRC, προκειμένου να ταιριάξει στις ανάγκες τους, αλλά και να είναι εύκολο και για μας.

Το εύκολο για μας, σημαίνει, ότι επειδή οι γυναίκες δεν μιλούν αγγλικά, η συνεννόηση είναι δύσκολη, γιατί και μείς δεν γνωρίζουμε τη γλώσσα τους. Οπότε μιλάμε εμείς στ΄ αγγλικά, μεταφράζει ο μεταφραστής στη γλώσσα τους, λένε αυτές τα δικά τους στη γλώσσα τους και ο μεταφραστής τα λέει σε μας στ΄ αγγλικά. Αργή συνεννόηση, σημαίνει αυτό.

Οι γλώσσες, όμως, είναι δύο. Οι ομάδες των γυναικών μιλούν αραβικά αλλά και αφγανικά.

Οπότε χωρίσαμε τις γυναίκες σε δύο τμήματα. Τις φαρσόφωνες και τις αραβόφωνες.

Τρίτη τις φαρσόφωνες, Πέμπτη τις αραβόφωνες.

Γυναίκες από πολέμους και ταλαιπωρία, οι περισσότερες με χαμένα παιδιά και συζύγους, όλες με μαντήλες. Όχι ίδιες μαντήλες και ίδια τυλιγμένες.

Οι φαρσόφωνες είναι από Αφγανιστάν. Φάτσες συμπαθητικές. Άλλες όμορφες, άλλες κανονικές, άλλες άσχημες. Κάποιες σχιστομάτες, κάποιες με γαλάζια μάτια, άλλες σκουρόχρωμες. Όλες μα όλες, όμως, με μεγάλο ενδιαφέρον για την ομορφιά.

Οι αραβόφωνες, προέρχονται από διάφορα μέρη της Ασίας. Σκούρες στο χρώμα του δέρματος, κατά το πλείστο.

Τα τμήματα τα δικά μας, της αισθητικής, γέμιζαν. Μας έλεγαν οι κοπέλλες, ότι στ΄ άλλα τμήματα, ζωγραφικής, μουσικής, ραπτικής κλπ, δεν υπήρχε τόσο ενδιαφέρον. Αλλά στο δικό μας είχε πάντα κόσμο, και μάλιστα στην ώρα τους.

Η αίθουσα, που μας παραχώρησαν είναι μια μεγάλη αίθουσα, που έτρωγαν και έκαναν όλα τα ομαδικά.

Σ΄ αυτήν την αίθουσα, ενώναμε τα τραπέζια, βάζαμε τις καρέκλες γύρω-γύρω κι εγώ σαν δασκάλα, ήμουν όρθια και κινιόμουν γύρω τους, λέγοντάς τους αυτά που έπρεπε να τους πώ.

Μάθαμε να καθαρίζουμε το δέρμα μας, κάθε πότε και πώς, για τα προιόντα καθαρισμού και τις ανάγκες του κάθε δέρματος. Μάθαμε πως να χρησιμοποιούμε καθημερινά προιόντα που μπορεί να έχει ένα σπίτι, για να φροντίσουμε το δέρμα μας. Μάθαμε να κάνουμε μασάζ στον εαυτό της η κάθε μία, αλλά και η μία στην άλλη. Μάθαμε για την καθημερινή φροντίδα του δέρματος, την αντιηλιακή προστασία, τα φυτά και τα φρούτα που μας βοηθάνε στην ομορφιά και την υγεία μας. Να καλιεργούμε αλόη και να χρησιμοποιούμε τα φύλλα της και πως. Πως μπορεί το ξύδι να χρησιμοποιηθεί στο σώμα σαν peeling, για να βοηθήσει στην κυτταρική απολέπιση, εναντίον της θυλακίτιδας και άλλα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για όλους. 

Έδωσα γνώση και αγάπη και τα πήρα πίσω διπλά.

Τελειώνοντας τα μαθήματα, είχαμε ήδη γίνει φίλες, και μόνο που δεν κλαίγαμε όταν αποχωριστήκαμε.

Κάποια στιγμή, ζήτησα εθελόντριες συναδέλφους, να πλαισιώσουν αυτήν την δραστηριότητα. Λίγες συνάδελφοι ανταποκρίθηκαν.

Ευχαριστώ την Παρασκευή Καλοφύρη και την Χριστίνα Τσανταρλιώτη, που ήρθαν μαζί μου, στα μαθήματα.

Ευχαριστώ τον Χριστόφορο Παντελάτο, που έστειλε ένα κιβώτιο με εκλεκτά  προϊόντα ομορφιάς, τα οποία μοιράσαμε στις καταπληκτικές μας μαθήτριες, μαζί με τη συνάδελφο Ανδρομάχη Ραχούτη, στέλεχος της εταιρίας MEDI DROPS.

Ήταν εμπειρία, που καταγράφεται. Και δεν ξεχνιέται.

Τα μαθήματα θα συνεχιστούν και φέτος. Όσοι θέλουν ξεχωριστές εμπειρίες στη ζωή τους, ας έλθουν μαζί μας.

Λένα Τσικούρη

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου συγκέντρωση για την ημέρα εορτασμού της Αγίας Σοφίας, προστάτιδας των αισθητικών

17 Σεπτεμβρίου, ημέρα εορτασμού της Αγίας Σοφίας, προστάτιδας των αισθητικών.

Στις 16 Σεπτεμβρίου Κυριακή πρωί, ώρα 9.00: Συγκέντρωση στον Άγιο Νικόλαο, τον Ραγκαβά, Διεύθυνση: Πρυτανείου 1, Αθήνα 105 58, Πλάκα. Θα γίνει αρτοκλασία και ειδική τελετή για την κλήρωση της εικόνας της Αγίας Σοφίας.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΑΣ

Κάθε χρόνο, ανήμερα της Αγίας Σοφίας, η συνάδελφος αισθητικός, που ήταν η τυχερή της χρονιάς, που πέρασε, παραδίδει την εικόνα στην εκκλησία. Ακολουθεί κλήρωση, μεταξύ των παρευρισκομένων συναδέλφων αισθητικών. Η εικόνα θα βρεθεί στα χέρια της φετινής τυχερής αισθητικού, που θα την κρατήσει, μέχρι την επόμενη χρονιά.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: Σεπτέμβριο και Οκτώβριο Σεμινάριο για αισθητικούς - κοσμητολόγους με θέμα: SOCIAL MEDIA (facebook, linkendin, Instagram) σε σχέση με το επαγγελματικό προφίλ

Σεμινάριο για αισθητικούς - κοσμητολόγους στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας.

Οργάνωση: ΣΕΠΑΕ

Διάρκεια: 15 ώρες 

Θέμα: SOCIAL MEDIA (facebook, linkendin, Instagram) σε σχέση με το επαγγελματικό προφίλ.

Τόπος διεξαγωγής: Επαγγελματικό Επιμελητήριο, Πανεπιστημίου 44, Αθήνα

Ημερομηνίες διεξαγωγής:

29 και 30 Σεπτεμβρίου

6 και 7 Οκτώβρη

13 και 14 Οκτώβρη

Δωρεάν για τα ταμειακώς εντάξει μέλη των σωματείων

Δηλώστε συμμετοχή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com